Driften redt levens!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk ben er ook gepasseerd en daar was het echt gevaarlijk. Maar twas verdomd glad op andere plaatsen ook
Comment
-
Twas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!
Kale banden op een 120d daarentegen zorgden wel voor pret...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtener is er eentje héééééééééél blij dat hij af en toe gaat driften in ursel / driften op ronde punten en bochten met veel plaats.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenDriften redt levens!
Ey maar 't is echt. Ik heb zo ook eens MASSA's chance gehad met de 300TD op't klaverblad in St-Niklaas. Oké, het lag nat, en ik reed een beetje sportief (echt niet overdreven), maar iets moet er op die baan gelegen hebben. De achterkant vloog echt stikkehard weg. Heb in een fractie van een seconde full lock moeten sturen en gewoon gas lossen om de drift uiteindelijk onder controle te krijgen.
Daarna wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om de bocht verder uit te driften.Weliswaar aan minder grote hoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEy maar 't is echt. Ik heb zo ook eens MASSA's chance gehad met de 300TD op't klaverblad in St-Niklaas. Oké, het lag nat, en ik reed een beetje sportief (echt niet overdreven), maar iets moet er op die baan gelegen hebben. De achterkant vloog echt stikkehard weg. Heb in een fractie van een seconde full lock moeten sturen en gewoon gas lossen om de drift uiteindelijk onder controle te krijgen.
Daarna wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om de bocht verder uit te driften.Weliswaar aan minder grote hoek.
ik heb dat ook eens gehad toen ik naar Fiddy ging in Maaseik, ik had wel mijn pa bij me zitten, van toen afaan wist hij dat ik het vaker deed, weg cover
Comment
-
It rains on the street. My heart sends me beats.
Nog +- 2 weken geduld. Dan zal de operatie tussen de E30 z'n achterpootjes geslaagd zijn.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenTwas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!
+ YouTube Video
Heerlijke boerenbaantjes ook daar in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenTwas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenBekend terrein
Heerlijke boerenbaantjes ook daar in de buurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenHad ik toen niet geweten hoe je moet driften en vooral hoe je terug moet recht geraken (tegensturen + max power :o), dan was er nu een bora minder op deze wereld.
Comment
-
Onderstaande is weinig spectaculair, maar het was mijn eerste keer op een driftcursus de voorbije zomer. Op het einde van de dag zat de feeling er al een beetje in, maar heb eigenlijk nog altijd wat schrik om hetzelfde te gaan proberen op een of ander rondpunt.
Dén truc was in ieder geval KIJKEN naar waar ik wou gaan en continue maar ook niet teveel gasstoten geven.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenterwijl het in de auto spectaculairder is. Maar toch een cool filmpje ^^
Overmorgen nog eens de zomerbanden monteren en dan een remake van het filmpje :-]Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenOnderstaande is weinig spectaculair, maar het was mijn eerste keer op een driftcursus de voorbije zomer. Op het einde van de dag zat de feeling er al een beetje in, maar heb eigenlijk nog altijd wat schrik om hetzelfde te gaan proberen op een of ander rondpunt.
Dén truc was in ieder geval KIJKEN naar waar ik wou gaan en continue maar ook niet teveel gasstoten geven.
+ YouTube Video
Ik zou toch ook voorzichtig zijn als je het probeert op de openbare weg. Je zal in ieder geval wel sneller moeten gaan, want in Rotselaar is de ondergrond extra gladde beton om te kunnen slippen bij lage snelheden (maar dat wist je vast al).
Comment
Comment