Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drifting & Donuts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Chance dadde genoeg oefent é

Zo'n vet rondpunt hé.

Comment

• Ik wil

rrrrrrrrr
      wwwwww
      ddddddd

:-(
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
        Ik wil

rrrrrrrrr
        wwwwww
        ddddddd

:-(
        De nood is hoog, echt!

Comment

• Ik heb RWD, maar ik moet dringend mijn banden verleggen!

Bij het afdraaien van de R8 richting Gent en Cowboy Henk (180°) eerst immens veel onderstuur, om dan heel ff dwars te gaan Aan cowboy Henk zelf was 't eerste wat ik zag een combi, dus daar niet meer geprobeerd

Comment

• quattromanne wat hoop geven

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
              Ja dwars krijgen en dwars houden wel maar terug rechtkrijgen is andere koek . De Stock benzen zijn te zacht gedempt en trekt naar alle kanten vooral aan +50km/h als je hem terug recht wilt krijgen. Precies of je in een schommel zit.
              Zever, gezever.

Comment

• Diene rode 250D van Mayonaise zag er mij toen inderdaad de makkelijkst driftende kar ever uit. Dat ding deed dat gewoonweg vanzelf.

Comment

• Ook hier ff zetten

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
                  Just like the good old days, maar dan met elk ons nieuw speelgoed:

Comment

• ben juist ook wat gaan driften. Gaat al beter, kdurf hem enkel nog niet altijd te 'smijten' omdat de schrik er nog wat inzit hem in den decor te zetten. Me tis wel altijd zalig is als je er eentje mooi hebt kunnen afronden. =)

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Hoe vet is dit 123 dieselstoof drifting

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Zever, gezever.
                          ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                            Hoe vet is dit 123 dieselstoof drifting

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                            Da's mijn doel, en 'k heb op Ecuyers al bewezen dat Daffy potentieel heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                              Ja dwars krijgen en dwars houden wel maar terug rechtkrijgen is andere koek . De Stock benzen zijn te zacht gedempt en trekt naar alle kanten vooral aan +50km/h als je hem terug recht wilt krijgen. Precies of je in een schommel zit.

Dat is gewoon niet waar.

Als je 'schommelt' wil dat zeggen dat je het niet kan.

Comment

• driftpics:
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• lol @ lees-foto's
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Twas met de 320d te doen, vloeken op gebrek aan power en sper!

Kale banden op een 120d daarentegen zorgden wel voor pret...

+ YouTube Video
                                    Ik mis die kale banden! Da was gewoon veel te vet! Auto ging overal dwars, echt zalig! Een kletsnatte autostrade was dan wel weer iets minder fun...

Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                    Bekend terrein

Heerlijke boerenbaantjes ook daar in de buurt
                                    Ga je daar ook soms mss? Laat eens iets weten!
                                    En die baantjes zijn inderdaad vet daar in de buurt. Ben ze wel redelijk beu gezien ondertussen!

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                    Wat is die *ding* op 0:33? Handrem getrokken?
                                    Jip!

Zelfde terrein, zelfde bestuurder maar dit keer wel met een oude E36 318i (die van mijn meter) Wat blijft naft-driften toch honderdust keer leuker!!!

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Ga je daar ook soms mss? Laat eens iets weten!
                                      En die baantjes zijn inderdaad vet daar in de buurt. Ben ze wel redelijk beu gezien ondertussen!
                                      Ik moest daar vaak rijden voor m'n vakantiejob. Met m'n eigen auto heb ik daar eigenlijk nog nooit gereden, wel met tientallen anderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                        Ik moest daar vaak rijden voor m'n vakantiejob. Met m'n eigen auto heb ik daar eigenlijk nog nooit gereden, wel met tientallen anderen
                                        Wat doe je van vakantiejob? Aangezien je er al me tientallen anderen gereden hebt, iets autogerelateerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                          Wat doe je van vakantiejob? Aangezien je er al me tientallen anderen gereden hebt, iets autogerelateerd?
                                          Jup, ik werkte bij BMW

Comment

Working...
                                          X