Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drifting & Donuts
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenstraks nog eens de baan op se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk BerichtenMoet ge soms mijn hoge kwaliteits winterbanden hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenstraks nog eens de baan op se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenHet ligt er ideaal voor, zelfs mijn auto begint met de kont te schudden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk BerichtenZo zeggen we dat wel eens hier in Bree, gaas en fun!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichtenzelfs mijn auto begint met de kont te schudden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtendat kan niet de bedoeling zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNoorwegen, waarschijnlijk Gatebil Rudskogen dus
Herkende een aantal wagens vanop andere filmpjes en vanop Noorse fora (bvb de Audi in het youtube-venster, 1kg/pk als doel) , geschift volk daar
Comment
-
-
Ikzelf afgelopen zaterdag op Weeze
+ YouTube Video
(muziek in de auto is cd die toevallig op lag en camera zat net boven een speaker, sorry daarvoor )
Comment
Comment