Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NASCAR fans unite

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk Berichten
    Ik geloof niet dat ze die Nascar-races nog geven op Eurosport. Jammer !
    Eurosport 2 Misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
      Eurosport 2 Misschien?
      Nee,(spijtigenoeg) ook niet.Ik hoop dat Nascar en IRL ooit terug keren op Eurosport/Eurosport2 !!!

Comment

Inderdaad, it's a shame !

Het ziet er trouwens voor volgend seizoen niet zo best uit voor Nascar. Verschillende teams zullen minder wagens kunnen inzetten t.g.v. sponsors die afhaken door de economische crisis.
        Net zoals Honda zich terugtrekt uit de F1. Blijven er dan nog 16 wagens over in de F1 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          Huh, het nascar seizoen is al meer dan een week voorbij hè, Jimmie Johnson is kampioen
          Yep, ondertussen gelezen dat Johnson de nieuwe kampioen is. Moet wel nog redeljk wat races bekijken, maar het belooft nog een mooi einde te worden. Kyle Bush stond redelijk mooi aan de leiding, toch... Maar vind het goed dat hij geen kampioen is. Jammer ook dat het Carl Edwards niet is, maar bon, volgend seizoen beter !

Comment

ik heb het een keer live meegemaakt en de sfeer is echt niet te vergelijken met hier in Europa, stadium zat echt vol een zee van mensen en tijdens zingen van Amerikaans volkslied vlogen er nog eens zes straaljagers van US Army over de ovaal echt om kippevel van te krijgen.
            en als je op de eerste vijf rijen zit kan je rubber van je hoofd/armen/kledij halen, zo dicht rijden die gasten tegen de muur. Alleen is het wel een beetje saai en geraak je snel de kluts kwijt van wie nu eerste rijdt, moet wel zeggen dat ik toen in kleinste ovaal van seizoen zat, 1/2 mile van Bristol Motor Speedway.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
              ik heb het een keer live meegemaakt en de sfeer is echt niet te vergelijken met hier in Europa, stadium zat echt vol een zee van mensen en tijdens zingen van Amerikaans volkslied vlogen er nog eens zes straaljagers van US Army over de ovaal echt om kippevel van te krijgen.
              en als je op de eerste vijf rijen zit kan je rubber van je hoofd/armen/kledij halen, zo dicht rijden die gasten tegen de muur. Alleen is het wel een beetje saai en geraak je snel de kluts kwijt van wie nu eerste rijdt, moet wel zeggen dat ik toen in kleinste ovaal van seizoen zat, 1/2 mile van Bristol Motor Speedway.

Bristol, ik denk dat het daar niet te doen is van het lawaai ook. Da's gelijk het Kuipke in Gent maar met 43 pk-monsters ipv fietsen...
              Op TV maken ze daar ook altijd veel show rond. Een uur op voorhand zijn ze al aan't analyseren en bespreken.
              Nie te doen. Maar lijkt mij ook inderdaad een prachtige sfeer om daar live aanwezig te zijn.
              Staat nog op mijn "to do" lijstje.

Comment

Binnen 2 weken start het nieuwe NASCAR-seizoen.
                Wie wordt kampioen in 2009 ? Wie moet er in de gaten worden gehouden.
                Gentlemen, start your engines !!

Comment

Working...
                X