Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NASCAR fans unite

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• NASCAR fans unite

Zijn er hier NASCAR-fans ('k vermoed van wel) ?
    Wie is je favoriete piloot ? Favoriete team ? Favoriet parcours ? En waar volg je de races ?
    Pro's en contra's ? Welke regels zou men bijvoorbeeld in F1 moeten overnemen? Wat kan er beter ?
    Let me know !!
    Last edited by ; 22/11/2008, 20:49.

Comment

'k moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit naar nascar races heb gezien buiten een filmpje op jijbuis ofzo.

't zal ook wel niet vanzelfsprekend zijn om dat in België te volgen zeker?
      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Vroeger op Eurosport

Was fan van Jeff Gordon, de Dupont Chevy nr24, en Dale Earnhardt sr. Laatste jaren (lees als: sinds ze het niet meer op Eurosport uitzenden) volg ik het niet meer echt.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik ben een fan van nascar. Ik volg iedere race live via live videostreams op het internet. Vorig jaar live gaan kijken: de Nationwide series op het circuit van Montreal, en een week later de Nascar sprint series op het circuit van watkins glenn. Mijn favoriete rijders: Jeff Gordon en Jimmie Johnsson.

Comment

Ik was fan van Jeff Gordon (jaja toch wel...) toen ze de races nog live uitgaven op Eurosport (waar is de tijd).

Nu nog steeds voor Gordon, maar ook voor Carl Edwards, en voor alle andere Roush-mannen, aangezien m'n Canadese neef voor Jack Roush werkt.

Ik heb nog niet het geluk gehad om een race live bij te wonen, maar ben dit zeker nog van plan !

'k Volg de races op DVD, die ik vanuit Canada krijg.

Spijtig dat dit hier nergens in Europa te volgen is, echt een gemis !

Comment

daar kunde de races downloaden

Comment

Nascar roeleert! Ik volg't soms op MotorsTV, vooral een nachtelijke race is de max. Dat is pas één grote show waar ze in Yurop nog een puntje kunnen aan zuigen...

www.nascar.com is ook een pareltje...
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

de sfeer rond Nascar is geniaal.... als je dat vergelijkt met F1 is dat een saaie en stijve boel

echt, ambiance!

en die hyper-actieve Ami commentatoren

Comment

Da live meemaken moet echt zalig zijn, als ge die sfeer al ziet op TV.
                    En die commentatoren zijn inderdaad ook nie te doen, da's schitterend om die bezig te horen ; - )

'k Hoop da Carl Edwards kampioen wordt, maar hij staat redelijk achter op Kyle Bush, dus ik vrees dat het moeilijk zal worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      de sfeer rond Nascar is geniaal.... als je dat vergelijkt met F1 is dat een saaie en stijve boel

echt, ambiance!

en die hyper-actieve Ami commentatoren
                      Dat wel, racetechnisch vind ik het wel wat minder.

Overlaatst een repo gezien over een jonge kerel die ze een week opleiden om dan een race mee te gaan rijden en redelijk eindigd.

Dat zal je in een andere racedisipline moeilijk klaar krijgen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk Berichten
                        Da live meemaken moet echt zalig zijn, als ge die sfeer al ziet op TV.
                        En die commentatoren zijn inderdaad ook nie te doen, da's schitterend om die bezig te horen ; - )

'k Hoop da Carl Edwards kampioen wordt, maar hij staat redelijk achter op Kyle Bush, dus ik vrees dat het moeilijk zal worden...
                        Huh, het nascar seizoen is al meer dan een week voorbij hè, Jimmie Johnson is kampioen

Comment

Days of thunder vond ik wel een goeie film.

Comment

Als klein baaske op Eurosport nog veel gevolgd.
                            Toen verdween Eurosport en keek ik ook minder. Maar de massasfeer en races vond ik echt de max!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              Dat wel, racetechnisch vind ik het wel wat minder.

Overlaatst een repo gezien over een jonge kerel die ze een week opleiden om dan een race mee te gaan rijden en redelijk eindigd.

Dat zal je in een andere racedisipline moeilijk klaar krijgen denk ik.
                              ja absoluut, voor mij gaat er niks boven F1 (veel respect voor rally, maar ik ben er geen 'fan' van)

Nascar is turning left

Comment

Vroeger op eurosport wel veel naar gekeken en genoten net als de CART series. De laatste jaren ben ik de intresse wat verloren, ik kijk alleen nog naar de F1 en soms de DTM. Vroeger keek ik naar alle autosport-klasse's die op TV kwamen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                  Als klein baaske op Eurosport nog veel gevolgd.
                                  Toen verdween Eurosport en keek ik ook minder. Maar de massasfeer en races vond ik echt de max!

Jaja, zo is het bij mij ook begonnen. En alle zondagavonden live kijken, dat was elke week feest.

Moesten ze dit hier in Europa terug live uitgeven, ik denk dat er wel veel volk zou naar kijken.
                                  Het probleem is, dat ze weinig of geen autosport live geven, behalve F1 en DTM.
                                  Voor de rest moet ge al betaalTV hebben om iets deftig te volgen.

Denk dat een satellietschotel waarschijnlijk de beste oplossing is.

Ik bekijk de Nascar-races dus steeds op DVD, en het enige wat mij wat stoort, is die reclame.
                                  Jongens toch, da's nog erger dan hier. Soms na 5 minuten, lap, terug reclame.
                                  Gelukkig kan ik dan gewoon voortspoelen...

Comment

Hier hebben we nog altijd Eurosport (godzijdank)

Daar zenden ze IRC, WTCC, GP2, Porsche Supercup, Formula Masters, LMS, MotoGP, SBK... op uit.

Spijtig dat ze de FIA GT niet meer uitzenden sinds een paar jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                      Hier hebben we nog altijd Eurosport (godzijdank)

Daar zenden ze IRC, WTCC, GP2, Porsche Supercup, Formula Masters, LMS, MotoGP, SBK... op uit.

Spijtig dat ze de FIA GT niet meer uitzenden sinds een paar jaar.

Ik geloof niet dat ze die Nascar-races nog geven op Eurosport. Jammer !

Comment

Working...
                                      X