Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, Montoya? Iemand die uit de F1 vliegt wegens 'slechte' prestaties kan toch moeilijk in de top 20 aller tijden staan. Hij reed gewoon veel te agressief. En Vettel heeft nu ook nog niet veel gepresteerd om er al een grote van te maken.
Montoya was een genot om te zien, hoe hij Schumacher op z'n bek liet gaan in z'n Williams dagen...
Bij mclaren maakte hij de grote fout zich blind te staren op z'n teammate, twas er om te zien.
Montoya was een genot om te zien, hoe hij Schumacher op z'n bek liet gaan in z'n Williams dagen...
Bij mclaren maakte hij de grote fout zich blind te staren op z'n teammate, twas er om te zien.
BTW,er staat beste, niet meest succesvolle.
Dat zeg ik ook niet, maar gij wilt Montoya in de top20 zetten van beste rijders allertijden. De beste rijders staren zich niet blind, worden niet ontslagen,... Ik zeg niet dat Montoya geen goede rijder is, zeker en vast wel, maar top 20 uit alle racetakken zijn alleen supermannen.
Top20 allertijden zou - denk ik - vooral vol met mannen van toen moeten zitten. Al die recente namen zoals Montoya en Raikkonen en J.Villeneuve vind ik maar bleekjes uitslaan vergeleken met de kleppers van vroeger. Michael Schumacher mag er van mij wel tussen (al ben ik nooit fan van 'm geweest).
Goh, ik zou niet durven zo'n lijstje te maken, vooral omdat m'n eigen onwetendheid leidt tot 't vergeten van menig held achter 't stuur.
Zolang Stefan Bellof, Ayrton Senna, J-M Fangio, Jacky Ickx, Derek Bell, Lewis Hamilton, Walter Rohrl en Sebastien Loeb erin staan ben ik een tevreden man, voor echt volledige lijstjes is m'n kennis te bep0rkt.
Top20 allertijden zou - denk ik - vooral vol met mannen van toen moeten zitten. Al die recente namen zoals Montoya en Raikkonen en J.Villeneuve vind ik maar bleekjes uitslaan vergeleken met de kleppers van vroeger. Michael Schumacher mag er van mij wel tussen (al ben ik nooit fan van 'm geweest).
Echt he!
Ze zouden beter al die oude legenden eens bovenhalen... geen gordel, geen rolkooi, niks..
Comment