erich hartmann, beste piloot aller tijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste piloot allertijden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichteneigelijk was hij trager dan the stig en nigel mansell, maar hij had wel op een nat circuit moeten rijden
Comment
-
jean ragnotti hoort hier ook wel thuis denk ik...
kan in ieder geval ook een stukje rijden
+ YouTube Video
Comment
-
Jo Siffert en Stefan Bellof?
Beiden gestorven terwijl ze hun talent tentoon spreiden. (en die laatste heeft nog altijd 't officiële kwali's record op de nurburgring)
Comment
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenOk, Montoya? Iemand die uit de F1 vliegt wegens 'slechte' prestaties kan toch moeilijk in de top 20 aller tijden staan. Hij reed gewoon veel te agressief. En Vettel heeft nu ook nog niet veel gepresteerd om er al een grote van te maken.
Bij mclaren maakte hij de grote fout zich blind te staren op z'n teammate, twas er om te zien.
BTW,er staat beste, niet meest succesvolle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenMontoya was een genot om te zien, hoe hij Schumacher op z'n bek liet gaan in z'n Williams dagen...
Bij mclaren maakte hij de grote fout zich blind te staren op z'n teammate, twas er om te zien.
BTW,er staat beste, niet meest succesvolle.
Comment
-
Top20 allertijden zou - denk ik - vooral vol met mannen van toen moeten zitten. Al die recente namen zoals Montoya en Raikkonen en J.Villeneuve vind ik maar bleekjes uitslaan vergeleken met de kleppers van vroeger. Michael Schumacher mag er van mij wel tussen (al ben ik nooit fan van 'm geweest).
Comment
-
Goh, ik zou niet durven zo'n lijstje te maken, vooral omdat m'n eigen onwetendheid leidt tot 't vergeten van menig held achter 't stuur.
Zolang Stefan Bellof, Ayrton Senna, J-M Fangio, Jacky Ickx, Derek Bell, Lewis Hamilton, Walter Rohrl en Sebastien Loeb erin staan ben ik een tevreden man, voor echt volledige lijstjes is m'n kennis te bep0rkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTop20 allertijden zou - denk ik - vooral vol met mannen van toen moeten zitten. Al die recente namen zoals Montoya en Raikkonen en J.Villeneuve vind ik maar bleekjes uitslaan vergeleken met de kleppers van vroeger. Michael Schumacher mag er van mij wel tussen (al ben ik nooit fan van 'm geweest).
Ze zouden beter al die oude legenden eens bovenhalen... geen gordel, geen rolkooi, niks..
Bentley Boys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEcht he!
Ze zouden beter al die oude legenden eens bovenhalen... geen gordel, geen rolkooi, niks..
Bentley Boys
Comment
Comment