Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Funcup: Nuttige info
Collapse
X
-
Ik volg eventjes niet meer.
U inkopen in een team voor 25u VW Funcup = 4000 Eur.
En er moeten 4 piloten zijn? Ik veronderstel dat er dan ook een "team" is, met al minstens 3 piloten? Of kan je een gans team kopen voor 16000 Eur?
Als iemand het van plan is. Ik leg 4000 Eur voor een zitje. Of als iemand iemand kent, stuur ze even door naar mij.
Ik ga ook eens horen bij een ex-Porsche Cup rijder, die kent het wereldje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice Fré. Tell us more.
Fré
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk volg eventjes niet meer.
U inkopen in een team voor 25u VW Funcup = 4000 Eur.
En er moeten 4 piloten zijn? Ik veronderstel dat er dan ook een "team" is, met al minstens 3 piloten? Of kan je een gans team kopen voor 16000 Eur?
Als iemand het van plan is. Ik leg 4000 Eur voor een zitje. Of als iemand iemand kent, stuur ze even door naar mij.
Ik ga ook eens horen bij een ex-Porsche Cup rijder, die kent het wereldje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk verneem dat sommige preparateurs zo'n 75.000 EUR voor een heel seizoen rekenen.
...
Alles hangt vooral af van de brokken die je maakt of stukken die je hebt.
Wat zit daar dan allemaal in in die prijs? verzekering, evt hotel, eten drinken, banden a volonté, mechaniekers, etc?? en dan vind ik het nog vre veel geld.
Zelf moest ik nu heel het rallyseizoen met verzekering gereden hebben (wat nu jammer genoeg niet het geval was) zou ik nog niet aan dat bedrag gekomen zijn, en nu reed ik ook al in heel goede omstandigheden waar ik quasi niets zelf moest doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichtenwtf 75k € voor een seizoen funcup???
Wat zit daar dan allemaal in in die prijs? verzekering, evt hotel, eten drinken, banden a volonté, mechaniekers, etc?? en dan vind ik het nog vre veel geld.
Zelf moest ik nu heel het rallyseizoen met verzekering gereden hebben (wat nu jammer genoeg niet het geval was) zou ik nog niet aan dat bedrag gekomen zijn, en nu reed ik ook al in heel goede omstandigheden waar ik quasi niets zelf moest doen.
€70k vertelde hun foldertje me...
edit: hun website is er even onderdoor blijkbaar
edit: nieuwe site http://www.streetmachine.be/
Comment
-
De Westfield Cup lijkt mij ook wel nog iets. Niet al te duur en nog het pure rijden
Is wel vooral in Nederland te doen geloof ik, maar in Spa en Zolder wordt er ook gereden.
kosten + info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenDe Westfield Cup lijkt mij ook wel nog iets. Niet al te duur en nog het pure rijden
Is wel vooral in Nederland te doen geloof ik, maar in Spa en Zolder wordt er ook gereden.
kosten + info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenDe Westfield Cup lijkt mij ook wel nog iets. Niet al te duur en nog het pure rijden
kosten + info
Comment
-
kosten + info
Na de blok eens op verdiepen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZalig!
Na de blok eens op verdiepen..
Comment
Comment