Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
U inkopen in een team voor 25u VW Funcup = 4000 Eur.
En er moeten 4 piloten zijn? Ik veronderstel dat er dan ook een "team" is, met al minstens 3 piloten? Of kan je een gans team kopen voor 16000 Eur?
Als iemand het van plan is. Ik leg 4000 Eur voor een zitje. Of als iemand iemand kent, stuur ze even door naar mij.
Ik ga ook eens horen bij een ex-Porsche Cup rijder, die kent het wereldje.
U inkopen in een team voor 25u VW Funcup = 4000 Eur.
En er moeten 4 piloten zijn? Ik veronderstel dat er dan ook een "team" is, met al minstens 3 piloten? Of kan je een gans team kopen voor 16000 Eur?
Als iemand het van plan is. Ik leg 4000 Eur voor een zitje. Of als iemand iemand kent, stuur ze even door naar mij.
Ik ga ook eens horen bij een ex-Porsche Cup rijder, die kent het wereldje.
Uw eigen inkopen in een team lijkt mij het beste, er mogen ook meer dan 4 bestuurders zijn denk ik. Via connecties een plaats proberen te vinden.
Ik verneem dat sommige preparateurs zo'n 75.000 EUR voor een heel seizoen rekenen.
...
Alles hangt vooral af van de brokken die je maakt of stukken die je hebt.
wtf 75k € voor een seizoen funcup???
Wat zit daar dan allemaal in in die prijs? verzekering, evt hotel, eten drinken, banden a volonté, mechaniekers, etc?? en dan vind ik het nog vre veel geld.
Zelf moest ik nu heel het rallyseizoen met verzekering gereden hebben (wat nu jammer genoeg niet het geval was) zou ik nog niet aan dat bedrag gekomen zijn, en nu reed ik ook al in heel goede omstandigheden waar ik quasi niets zelf moest doen.
wtf 75k € voor een seizoen funcup???
Wat zit daar dan allemaal in in die prijs? verzekering, evt hotel, eten drinken, banden a volonté, mechaniekers, etc?? en dan vind ik het nog vre veel geld.
Zelf moest ik nu heel het rallyseizoen met verzekering gereden hebben (wat nu jammer genoeg niet het geval was) zou ik nog niet aan dat bedrag gekomen zijn, en nu reed ik ook al in heel goede omstandigheden waar ik quasi niets zelf moest doen.
Comment