Oorspronkelijk geplaatst door Vandie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dakar 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenHet ziet ernaar uit dat Volkswagen de zege wilt binnenhalen. Ze steken niemand minder dan Carlos Sainz in één van hun vier Touaregs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOver wie gaat het hier en welke firma?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenH. Essers I suppose?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenje moet het mij niet uitleggen hoor. Mijn pa kijkt bijzonder weinig tv. Het nieuws én dat is het zo wat... Dusja, voor hem is zoiets niet nodig.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenWhat's in a name?
En eigenlijk mag die man toch doen wat ie wil in zijn vrije tijd? Zijn deelname aan de Dakar wijst er hoogstwaarschijnlijk ook wel op dat ie privé genoeg financieelkrachtig is om zich zoiets te veroorloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIs dat dan zo voor de hand liggend?
En eigenlijk mag die man toch doen wat ie wil in zijn vrije tijd? Zijn deelname aan de Dakar wijst er hoogstwaarschijnlijk ook wel op dat ie privé genoeg financieelkrachtig is om zich zoiets te veroorloven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNog nooit die vrachtwagens zien rijden? Een van de grootste transportfirma's in België..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenLOL!?... 't is al zijn derde of vierde deelname met VW hoor!?
Ik ben supporter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenOk, wist ik niet.
Ik ben supporter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk ben keihard supporter van Sainz... al altijd geweest, nog van in zijn WRC periode. Alleen heb ik het niet zo voor VW!
kon je niet vroeger elk dagverslag online bekijken van één of andere hollandse zender?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieter20 Bekijk Berichtenkon je niet vroeger elk dagverslag online bekijken van één of andere hollandse zender?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMorgen is het zo ver!
Straks om 23u voorbeschouwing op Eurosport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenStraks om 23u voorbeschouwing op Eurosport.
KUT é, ik wil digitale TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKUT é, ik wil digitale TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oei, das minder . Wij kunnen Eurosport op de gewone kabel ontvangen.
Comment
Comment