Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
    Oei, das minder . Wij kunnen Eurosport op de gewone kabel ontvangen.
    ik hoop op verslaggevingen op de RTBF. Ik heb er wel nog niets van gehoord dus ik hoop maar dat ze er doen. Zo niet wordt het voor mij een kut-Dakar om te volgen!

Comment

Oei, das minder . Wij kunnen Eurosport op de gewone kabel ontvangen.
      serieus? ni eerljk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        serieus? ni eerljk

Ja, het is er eens enkele maanden afgeweest, maar nu is het toch al meer als een jaar terug op de kabel.

Comment

Leuk dat de Dakar weer van start gaat (alé hopelijk toch, je weet nooit na vorig jaar)
          Toch voel ik me, er precies minder tot aangetrokken nu ze, Afrika achter zich laten liggen.

Enne inderdaad kak, dat je in de ene kant van Belgie wel Eurosport op de kabel kan zien, en de andere kant weer niet, Discriminatie! (al is het alleen West-Vlaanderen?) waar het niet op de kabel zit?.

Leve Digitale TV.

Comment

In de provincie Antwerpen is Eurosport ook niet op de kabel.
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

de afleveringen op la deux gaan blijkbaar om dezelfde uren als vorige jaar getoond worden, nl om ong tien voor acht. En dan nog iets na elven voor een langer programma.

Comment

Ik ben voor de snelste X3

Comment

12345
                  Last edited by ; 06/01/2009, 00:36.

Comment

BMW wint de eerste rit voor alle VW's en Mitsu's!

Comment

Niemand die hier een beetje volgt?

Tweede ritwinst voor de BMW X3 van Al Attiyah.

En na Masuoka gisteren, heeft ook Alphand vandaag motorproblemen gehad. Ik zie Mitsu van de jaar niet de Dakar winnen! Waarom zijn ze toch van hun succesvolle Pajero Evo afgestapt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

En na Masuoka gisteren, heeft ook Alphand vandaag motorproblemen gehad. Ik zie Mitsu van de jaar niet de Dakar winnen! Waarom zijn ze toch van hun succesvolle Pajero Evo afgestapt?
                        Tuurlijk, al is het niet simpel door het over-enthousiasme van de Belgische zenders....

Het verhaal van de 40km wandelende Belg is toch ook wel straf, maar uiteraard ook spijtig voor het team....

Comment

Ik volg het ook nog steeds op de voet. Refreshen tot wanneer de eerste tijden op de site komen .

Ik zie BMW dit jaar nog winnen. Ze zijn al enkele jaren zeer sterk bezig, maar nu de Mitsubishi's toch niet zo betrouwbaar blijken. Ik weet nu wel niet hoe zwaar de woestijnritten in Zuid-Amerika gaan zijn. En daar zal toch nog altijd het verschil worden gemaakt. En als je kijkt in het verleden hoe Mitsubishi daar de concurrentie wegblies. Ik ben benieuwd . En ik supporter voor Al Attiyah , en op nummer 2 Alphand

Comment

Wanneer isda op euro? wij kunnen da ook pakken op de kabel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              Wanneer isda op euro? wij kunnen da ook pakken op de kabel

NU herhaling van dag 3
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik volg het ook nog steeds op de voet. Refreshen tot wanneer de eerste tijden op de site komen .

Ik zie BMW dit jaar nog winnen. Ze zijn al enkele jaren zeer sterk bezig, maar nu de Mitsubishi's toch niet zo betrouwbaar blijken. Ik weet nu wel niet hoe zwaar de woestijnritten in Zuid-Amerika gaan zijn. En daar zal toch nog altijd het verschil worden gemaakt. En als je kijkt in het verleden hoe Mitsubishi daar de concurrentie wegblies. Ik ben benieuwd . En ik supporter voor Al Attiyah , en op nummer 2 Alphand
                                Ik vrees dat Al Attiyah wat ervaring te kort zal komen voor het echte woestijnwerk. Toch ben ik supporter.

Gisteren zeiden ze in 'les pistes du dakar' op La Deux dat de FIA dit jaar verplichtte dat een dieselmotor zou winnen. De benzinemotoren van de Nissans bvb hebben restricties gekregen waardoor ze tot 30 km/u minder snel gaan! (en dat kan tellen op de autostradeproeven die we tot vandaag al gehad hebben) Dat verklaart natuurlijk waarom Mitsu is overgestapt op een diesel...

Maar WTF is de FIA mee bezig?? Waarom moet nu persé een diesel winnen? Laat iedere constructeur toch het zijne doen? I mean, twee jaar geleden hebben we toch een zalige Dakar gehad waarin Mitsu en VW zeer aan elkaar gewaagd waren?

De logica bij de FIA is toch soms ver te zoeken hoor. Die maken alles kapot! Ik haat diesel in de autosport!

Comment

Henrard out...

Comment

Dakar 2009 heeft zijn eerste zware slachtoffers opgeëist: de Britse piloten Paul Green en Matthew Harrison worden in een kunstmatige coma gehouden na een zware crash in de eerste etappe. Ik wens ze beiden een spoedig herstel.

Voor de rest: Sainz staat nummer één in de tussenstand van het huidig algemeen klassement met 3m46s voor op Al Attiyah. Lijkt me momenteel David tegen Goliath, maar ik kan me schromelijk vergissen... Ik kijk sowieso uit naar hun sportieve duels!

Comment

sainz en al attiyah zijn voorlopig heel goed bezig, ik volg het altijd op de voet op de site van dakar.
                                      Ik ben stiekem wel voor de mitsu's, ben niet zo voor de VW's. Ik denk wel dat mitsu het moeilijk gaat hebben, als ze betrouwbaar zijn hebben ze nog wel wat kansen. Ik volg trouwens ook de klasse voor productiewagens, daar is ronan chabot met zijn landcruiser 120 mijn favoriet.
                                      Spijtig dat toyota geen aangepast LC maakt voor de dakar.
                                      Zitten ook een paar zeer mooie FJ cruiser (de nieuwe) tussen, maar ze stellen me serieus teleur.
                                      FJ cruisers zijn anders wel een beesten in het terrein.

Wat ik overlaatst ook zag was dat een van de wagens een land cruiser van de middenklasse) met een wiel in de lucht hing en dat was aan het ronddraaien, zouden die dan geen sperdifferentieelen hebben zitten of elektronische regelingen hebben zitten?

Comment

Ik vrees dat Al Attiyah wat ervaring te kort zal komen voor het echte woestijnwerk. Toch ben ik supporter.

Gisteren zeiden ze in 'les pistes du dakar' op La Deux dat de FIA dit jaar verplichtte dat een dieselmotor zou winnen. De benzinemotoren van de Nissans bvb hebben restricties gekregen waardoor ze tot 30 km/u minder snel gaan! (en dat kan tellen op de autostradeproeven die we tot vandaag al gehad hebben) Dat verklaart natuurlijk waarom Mitsu is overgestapt op een diesel...

Maar WTF is de FIA mee bezig?? Waarom moet nu persé een diesel winnen? Laat iedere constructeur toch het zijne doen? I mean, twee jaar geleden hebben we toch een zalige Dakar gehad waarin Mitsu en VW zeer aan elkaar gewaagd waren?

De logica bij de FIA is toch soms ver te zoeken hoor. Die maken alles kapot! Ik haat diesel in de autosport!
                                        Pas op, Al Attiyah draait ook toch al enkele jaren mee in de Dakar. Ik zou hem niet onderschatten. Vorig jaar heeft hij toch ook enkele mooie overwinningen behaald.

Comment

Pas op, Al Attiyah draait ook toch al enkele jaren mee in de Dakar. Ik zou hem niet onderschatten. Vorig jaar heeft hij toch ook enkele mooie overwinningen behaald.
                                          I know. We zien wel...

Ik hoop toch stiekem dat Mitsu in de echte woestijnritten alsnog het verschil zal kunnen maken. Maar 't wordt moeilijker dan ooit!

Comment

Working...
                                          X