Deelneming aan familie en vrienden van Pascal, altijd jammer om iemand te moeten verliezen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dakar 2009
Collapse
X
-
Franse motorrijder verongelukt in Dakar
wo 07/01/09 - De 49-jarige Fransman Pascal Terry is vannacht dood teruggevonden in de woestijnrally in Zuid-Amerika. De motorrijder is het eerste dodelijke slachtoffer van de Dakar 2009.
Terry was al vermist sinds zondag, maar werd pas vannacht teruggevonden.
"Hij bevond zich op een plaats waar het bos dichtbegroeid was. Hij lag op zo'n 15 meter van zijn motor", meldt de organisatie.
"Hij heeft zijn helm nog afgenomen, de schaduw opgezocht en wellicht wat gegeten, want er zijn etensresten in zijn buurt gevonden."
De politie onderzoekt de omstandigheden van zijn overlijden
edit: op hetzelfde moment..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenRaar, hoe hij aan zijn einde is gekomen. Het lijkt me vooral een tragische en onaangename doodstrijd te zijn geweest. *slik*
R.I.P.
Woestijnrally's blijven gevaarlijk, vooral voor (amateur) motards.
RIP, veel sterkte aan de familie en vrienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenHebben die voertuigen geen systeem dat de organisatie verwittigt bij problemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenDat hij voedsel en drank bijhad vind ik niet echt raar. Het lijkt mij normaal dat ze (welliswaar niet heel veel) voedsel en drank meenemen voor het geval ze op de piste stilvallen en lang moeten wachten op bijstand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenJa tuurlijk niet, dat wil ik ook niet zeggen hé! Ik wil gewoon aantonen dat ie zeker niet van de dorst ofzo is omgekomen.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenHij zal waarschijnlijk niet gedacht hebben van 2 dagen daar te zitten en dus ook geen proviand voor 2 dagen meegenomen hebben. Hebben die systemen om de organisatie te waarschuwen of de navigatie apparatuur trouwens geen GPS?
Verder brengt de etappe van vandaag toch aanzienlijk wat schade aan! Van Merkstijn zn X3 is uitgebrand net als nog 3 andere voertuigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenVandaag nog ergens een herhaling te zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHeu? Ik zeg toch dat hij nog degelijk eten en drinken bij zich had, dus daar aan kan het niet gelegen hebben.
Verder brengt de etappe van vandaag toch aanzienlijk wat schade aan! Van Merkstijn zn X3 is uitgebrand net als nog 3 andere voertuigen.Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtennu op eurosport.
Comment
Comment