Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Deelneming aan familie en vrienden van Pascal, altijd jammer om iemand te moeten verliezen

Comment

Franse motorrijder verongelukt in Dakar

wo 07/01/09 - De 49-jarige Fransman Pascal Terry is vannacht dood teruggevonden in de woestijnrally in Zuid-Amerika. De motorrijder is het eerste dodelijke slachtoffer van de Dakar 2009.

Terry was al vermist sinds zondag, maar werd pas vannacht teruggevonden.

"Hij bevond zich op een plaats waar het bos dichtbegroeid was. Hij lag op zo'n 15 meter van zijn motor", meldt de organisatie.

"Hij heeft zijn helm nog afgenomen, de schaduw opgezocht en wellicht wat gegeten, want er zijn etensresten in zijn buurt gevonden."

De politie onderzoekt de omstandigheden van zijn overlijden

edit: op hetzelfde moment..

Comment

Ik heb het spijtige nieuws daarnet vernomen in het journaal.

Mn deelneming aan de familie...

Comment

Raar, hoe hij aan zijn einde is gekomen. Het lijkt me vooral een tragische en onaangename doodstrijd te zijn geweest. *slik*

R.I.P.

Comment

Spijtig dat er weer iemand moet sterven. Mijn deelneming gaat ook naar de familie.
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
              Raar, hoe hij aan zijn einde is gekomen. Het lijkt me vooral een tragische en onaangename doodstrijd te zijn geweest. *slik*

R.I.P.
              Ik wil het me niet inbeelden hoe hij daar heeft afgezien, wachtend op hulp die maar niet kwam..
              Woestijnrally's blijven gevaarlijk, vooral voor (amateur) motards.
              RIP, veel sterkte aan de familie en vrienden

Comment

Hebben die voertuigen geen systeem dat de organisatie verwittigt bij problemen?
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                  Hebben die voertuigen geen systeem dat de organisatie verwittigt bij problemen?
                  Toch wel... dat is net het vreemde aan de zaak. De man had ook nog voedsel en drank bij zich. Echt raar! Hopelijk krijgen we snel meer duidelijkheid.

Comment

Dat hij voedsel en drank bijhad vind ik niet echt raar. Het lijkt mij normaal dat ze (welliswaar niet heel veel) voedsel en drank meenemen voor het geval ze op de piste stilvallen en lang moeten wachten op bijstand.
                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

Dat hij voedsel en drank bijhad vind ik niet echt raar. Het lijkt mij normaal dat ze (welliswaar niet heel veel) voedsel en drank meenemen voor het geval ze op de piste stilvallen en lang moeten wachten op bijstand.
                      Ja tuurlijk niet, dat wil ik ook niet zeggen hé! Ik wil gewoon aantonen dat ie zeker niet van de dorst ofzo is omgekomen.

Comment

Al Attiyah neemt de leiding!

Peterhansel, bijna de ganse kp aan de leiding, verliest veel tijd in de duinen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ja tuurlijk niet, dat wil ik ook niet zeggen hé! Ik wil gewoon aantonen dat ie zeker niet van de dorst ofzo is omgekomen.
                          Hij zal waarschijnlijk niet gedacht hebben van 2 dagen daar te zitten en dus ook geen proviand voor 2 dagen meegenomen hebben. Hebben die systemen om de organisatie te waarschuwen of de navigatie apparatuur trouwens geen GPS?
                          BMW = Freude Am Fahren

Comment

Hij zal waarschijnlijk niet gedacht hebben van 2 dagen daar te zitten en dus ook geen proviand voor 2 dagen meegenomen hebben. Hebben die systemen om de organisatie te waarschuwen of de navigatie apparatuur trouwens geen GPS?
                            Heu? Ik zeg toch dat hij nog degelijk eten en drinken bij zich had, dus daar aan kan het niet gelegen hebben.

Verder brengt de etappe van vandaag toch aanzienlijk wat schade aan! Van Merkstijn zn X3 is uitgebrand net als nog 3 andere voertuigen.

Comment

Vandaag nog ergens een herhaling te zien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Vandaag nog ergens een herhaling te zien?
                                nu op eurosport.

Comment

Ah, sorry, ik wist niet dat er nog eten bij hem lag toen ze hem vonden. Ik dacht dat er alleen resten lagen. Dan is het inderdaad raar.
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Heu? Ik zeg toch dat hij nog degelijk eten en drinken bij zich had, dus daar aan kan het niet gelegen hebben.

Verder brengt de etappe van vandaag toch aanzienlijk wat schade aan! Van Merkstijn zn X3 is uitgebrand net als nog 3 andere voertuigen.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                    nu op eurosport.
                                    Geen Eurosport boven, andere zenders?

Comment

Daarjuist op Eurosport zeiden ze dattie een natuurlijke dood stierf, maar dat 't nog onderzocht wordt... vreemde zaak

Comment

Ma waardak echtni bij kan;

Waarom als er iemand vermist is kunnen ze niet gewoon even op een gpske kijken waar zijn moto ligt???

Comment

@Porker: normaal wordt de aflevering op La Deux 's nachts herhaald. (ik denk vanaf 1u of iets daar rond)

Ondertussen weten we dat de onfortuinlijke motard gestorven is na een hartaanval.

Comment

Working...
                                          X