Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dakar 2009
Collapse
X
-
ja die hummer is een al al bruut geweld met een vering van hier tot in chakamaka
de touaregs vind ik ook ma niks, maar de pajero evos, racing lancer, mitsu l200's en die nissans van overdrive zijn wel vet. Ook die bowler nemessis is een vet machine maar heeft er niet veel van terecht gebracht.
Comment
-
Dat vind ik ook. Hij zal wel niet winnen dit jaar. Hij had na gisteren namelijk meer dan een half uur achterstand op de eerste niet VW nl. de Mitsu van Roma (die zelf al bijna een uur achterstand had op de leider). Ik vindt het vooral spijtig eigenlijk dat de BMW's er al grotendeels uitliggen. Is X-raid eigenlijk een officiëel team van BMW?BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenDat vind ik ook. Hij zal wel niet winnen dit jaar. Hij had na gisteren namelijk meer dan een half uur achterstand op de eerste niet VW nl. de Mitsu van Roma (die zelf al bijna een uur achterstand had op de leider). Ik vindt het vooral spijtig eigenlijk dat de BMW's er al grotendeels uitliggen. Is X-raid eigenlijk een officiëel team van BMW?
Comment
-
-
in de beginjaren dat ik dakar begon te kijken waren er nog belgen die voor een top 5 gingen, zoals Ickx en De Mevius. Nu hebben we alleen nog Henrard, misschien ik de toekomst een sterke Loix ofzo, wie weet.
ik mis De Mevius toch wel met zijn oerdegelijke Nissan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenIk kijk ontzettend graak dakar, maar nu wegens weinig vlaamse verslaggeven niet veel gezien.
Comment
-
t schijnt dat Roma ook wat last had van een oververhitte motor, en dat hij daardoor het iets rustiger aan moest doen...
As to Joan ’Nani’ Roma, blocked by the threat of the engine of his Lancer overheating, he can not hope for more than a fourth place 1h13’ behind Sainz.
bron:http://www.dakar.com/2009/DAK/LIVE/u...r7_1-film.html
Comment
-
06:30
STAGE 11: COPIAPO - FIAMBALA
The day’s special stage has been cancelled. As the weather forcast announces heavy fog on the whole route of the stage and as the timing of the stage cannot be altered due to the crossing of the Andes and the crossing of the border between Chile and Argentina, the organizers have decided to cancel the portion of stage 11 between Copiapo and Fiambala that should have been against the clock. The participants will be getting to the Fiambala bivouac in liaison starting at 8:00 AM.
Ik vind dat ze dit jaar toch wel erg veel afzeggen of verkorten, bijna elke dag is er al iets verkort geweest..
Comment
Comment