Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 300 - Peterhansel on fire!
    Due to a fire in the engine of his Mitsubihsi Racing Lancer, Frenchman Stéphane Peterhansel, the title holder, has stopped after 57 km of the day’s special. The driver and co-pilot have managed to put the fire out, but do not know if they will be able to set off again.

En toen was er nog enkel Roma...

Comment

• Roma staat na 139km 2de op 1'45" van leider Sainz, maar aan de algemene stand verandert er niets. En Chicherit is in de algemene stand blijkbaar nog goed terug gekomen tot een 25ste plaats. Helaas op 11u van algemeen leider De Villiers. Ik zie hem niet meer terug komen tot de top 10.
      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
          Waarom tonen jullie enkel interesse in de buitenlandse teams? Geen trouwe Belgen supporters?

Zo staat bij de moto's Jean-Christophe Messian op een prachtige 56 ste plaats als eerste Belg.

De gebroeders Messiaen waren gestart met 3 man sterk. Dimitri Messiaen en Vincent begonnen de dakar met een Toyota Landcruiser (2004 wagen van Koen Wauters). Na motorpech moesten zij reeds opgeven.

Maw, supporter allemaal eens voor onze belgen ivp te zitten treuren over een Qatari met een BMW...
          Ik zou graag op de belgen willen supporteren maar spijtig genoeg zie/hoor je er niks van.
          Ik zou HEEEEL graag hebben dat ze verschillende wagens van het deelnemersveld laten zien, maar spijtig genoeg laten ze enkel de top 8 ofzo zien.
          DIe RAV4 van koen wouters suckt. Ik vind dat ze een land cruiser serieus moeten uitbouwen die kans maakt om in de top 10 te eindigen, al zal het wel moeilijk zijn met zo'n ladderchasis

Comment

• ola, ff remmen

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Had 'ie winterbanden was dit niet gebeurd!

Comment

• stoppie in een vrachtwagen
                @ reynaerde
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• weet iemand soms waar er hig-res wallpapers van de dakar te vinden zijn ?

Comment

• Ik heb hier een paar mooie foto's gevonden van Dakar '09:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ...

Er zitten toch wel een paar walpaper mogelijkheden tussen, denk ik.

Link naar de site (voor high res.): http://www.boston.com/bigpicture/200...kar_rally.html

Comment

• Inderdaad vette pics!

Comment

• merci !!!

Comment

• heeel mooie fotos, maar spijtig genoeg enkel van de top 5 van de wagens.

Die hummer van Gordon da is echt een zot beest, die banden zijn 2x zo groot als die van de rest. Ook wel grappig is dat er in de VW een 2.5 Diesel zit en in die hummer een 7l benzine.
                                        Ik ben echt wel niet voor Gordon, ik vind da ne agressieve aap diee redelijk onverantwoord rijdt.

Comment

• Eigenlijk moet ge toch zwaar gestoord zijn om daaraan mee te doen op een motorfiets

Comment

Working...
                                          X