Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand nieuws van Roma?

Comment

• Om 17u:
      17:00 - Car
      304 - Roma stopped at km 165
      Last Mitsubishi driver still in the race, Spain’s Nani Roma has been stuck for more than an hour at km 165 of today’s special stage most probably due to a mechanical problem.

Nog altijd niet binnen trouwens.

Comment

• ja lap... nu had hij door de opgave van Sainz uitzicht op een podiumplaats... Hij kon de eer voor Mitsu nog een beetje redden, maar zelfs dat is hem niet gegund!

Comment

• ja dat ziet er heel slecht uit voor Roma..
          Ik zie diee Gordon nog wel is winnen binnen een paar jaar.

Comment

• Hallucinante beelden na die crash van Sainz. Hijzelf reddeloos, bijna in tranen, en de volgende deelnemers die gewaarschuwd worden en NET niet in dat afgrondje van 4m terechtkomen...
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heb de beelden ook net gezien. Die ravijn zie je dus echt niet. Je bent aan het bollen en plots lig je 4 meter lager.

Comment

• Echt zot. Roma lag dus bijna letterlijk op Sainz zelf. Die stond net onder de plaats, waar de Racing Lancer naar beneden zou zijn gedonderd! Echt zot!

Jammer voor Sainz! Hij had de overwinning meer dan verdiend...

Comment

• Beelden ergens online te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                    Beelden ergens online te zien?

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hallucinante beelden...

Zo jammer voor Sainz, ik had het hem zo gegund

Comment

• Dat moet pijn doen voor Sainz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten

Zo jammer voor Sainz, ik had het hem zo gegund
                          QFT!

....

Comment

• Mo fak

Comment

• Roma houd toch de eer hoog voor Mitsu!

Comment

• idd, toch 1 ritwinst voor mitsu :s

ach, jammer van Sainz maarja, shit happens he man..
                                Ik vind het trouwens niet kunnen dat hij gewoon wil verder rijden terwijl zijn Co daar ligt te kreunen van de pijn.. en dan nog vragen of het niet in het roadbook stond.
                                Sorry ze maar dat trekt op geen kloten..

Comment

• mja ik denk dat em nog in een soort roes verkeerde, als je in die heli zag hoeveel pijn Perrin had met 1 hoestje, amai... die kon echt niet meer verder

Comment

• Proficiat aan VW. Oververdiende winnaar! En geschiedenis geschreven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichten
                                      idd, toch 1 ritwinst voor mitsu :s

ach, jammer van Sainz maarja, shit happens he man..
                                      Ik vind het trouwens niet kunnen dat hij gewoon wil verder rijden terwijl zijn Co daar ligt te kreunen van de pijn.. en dan nog vragen of het niet in het roadbook stond.
                                      Sorry ze maar dat trekt op geen kloten..
                                      Uw inlevingsvermogen is ook gelijk aan nul denk ik Je moet dat verstaan, je bent volop in de race en een vat vol adrenaline.

Comment

• ja kan goe zijn,ma bon veronderstel datda toch een van uw goei maten is.race of ni,een miljoen euro ofni teerste wak zou doen is zien damijn maat in orde is.

Comment

• Dat kan je pas weten als je in die exacte situatie zit. En de maat werd verzorgd, dus ja.

Comment

Working...
                                          X