Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Uw inlevingsvermogen is ook gelijk aan nul denk ik Je moet dat verstaan, je bent volop in de race en een vat vol adrenaline.
    Inderdaad. Je bent op twee dagen van het einde, je ruikt de overwinning al en je hebt deze Dakar op een ongelooflijke manier gedomineerd... dan is het laatste waar je aan denkt een opgave na een dwaze crash (dwaas omdat het kon vermeden worden indien deze ravijn in het roadbook had gestaan).

De eerste momenten waren vrij onduidelijk voor iedereen. Sainz wou zijn auto asap weer op zijn wielen krijgen en wist, vermoed ik, niet dat zijn co er zo erg aan toe was. Toen de dokters uiteindelijk gezien hebben dat het voor Michel Périn onmogelijk was nog verder te rijden, heeft Carlos het op dat moment ook wel begrepen dat het over en out was.

Comment

• LAP!

Mitsu stopt met rallyraid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        LAP!

Nee nee, Dakar stop met Rallyraid....
        http://www.autosport.be/news/2009/02...ptMetRallyraid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          LAP!

Vent toch, waarom allemaal zo'n drastische beslissingen?!? Trop is teveel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
            Nee nee, Dakar stop met Rallyraid....
            http://www.autosport.be/news/2009/02...ptMetRallyraid
            Ik denk dat Dakar (voorlopig) nog blijft bestaan. Mitsubishi stopt alle rally-activiteiten

Comment

• Mitsu stopt met cross-country, en dus ook met de Dakar.

Jaar te laat, eigenlijk. Zonde van de investeringen die ze gedaan hebben in de Lancer.

Comment

• Hoe kunnen ze een jaar te laat stoppen als er vorig jaar nog geen vuiltje aan de lucht was?

In mijn ogen is het terugtrekken uit de rally- en cross-countrywereld een impulsieve paniekreactie op de mondiale recessie. Ik kan er echt niet bij dat de constructeurs niet opteren om die situatie eerst proberen uit te zweten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                  Hoe kunnen ze een jaar te laat stoppen als er vorig jaar nog geen vuiltje aan de lucht was?

In mijn ogen is het terugtrekken uit de rally- en cross-countrywereld een impulsieve paniekreactie op de mondiale recessie. Ik kan er echt niet bij dat de constructeurs niet opteren om die situatie eerst proberen uit te zweten.

Ze konden dat inderdaad een jaar geleden niet weten. Ik bedoel gewoon dat het uiteindelijk dom is van als dat geld van de ontwikkeling nu weg te gooien. De grootste kost is immers al gedaan ...

Comment

Working...
                  X