Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BK-rally 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Deels heeft ie wel gelijk natuurlijk. Als je ziet hoe moeilijk het WRC het heeft, dan kan je het ergste verwachten voor ons BK. Zeker in een landje dat verre van autominded is.

Maar een initiatief zoals dat van Snijers kan je alleen maar toejuichen. Zeker als het dan nog met een S12 is. Nu hem overtuigd krijgen om naar de trackday te komen
    Maar wat wil je dan? Dat iedereen met een Lancer grN begint te rijden? Dan zullen we pas veel spectakel zien...!

Nederland is ook geen groot land en ook totaal niet autominded maar heb je al eens gezien hoeveel WRC's daar telkens aan de start staan bij een nationale rally?! Dat is om stikjaloers op te zijn. Waarom zou dat in België niet kunnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Bemerk de ironie in mijn post hé!

Ik ben meer dan optimistisch, zie voorgaande posts. Atenza is altijd een stuk minder enthousiast als't over het BK rally gaat...
      Niet alleen het BK, maar ook in de regionale rally heb je hetzelfde fenomeen.
      Veel deelnemers, met dikke bakken aan de start, wat goed is voor iedereen, maar de kampioenschappen op zich?

Zoals Vanni reeds aanhaalde waren de titelkandidaten in 2008 op 2 vingers te tellen en dan krijg je iemand van 56 jaar die kampioen is.

In de VAS heb je Willy Cools, ook niet meer van de jongste, die zowel in rally als rallysprint kampioen is. Niet met een zogenaamde dikke bak, maar met zijn oude vertrouwde Opel Kadett C.
      Wie waren zijn tegenstanders? Eén iemand... zijn eigen co-piloot dan nog.
      't Is dus bij de VAS niet veel beter als het op kampioenschapsrijders aankomt.

Dan mag je nog zo optimistisch zijn, ik zie vooral de realiteit onder ogen en dat is dat de wedstrijden op zich wel spannend zijn, maar de kampioenschappen niet.

Uiteindelijk draait het maar om één zaak, centen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Niet alleen het BK, maar ook in de regionale rally heb je hetzelfde fenomeen.
        Veel deelnemers, met dikke bakken aan de start, wat goed is voor iedereen, maar de kampioenschappen op zich?

Zoals Vanni reeds aanhaalde waren de titelkandidaten in 2008 op 2 vingers te tellen en dan krijg je iemand van 56 jaar die kampioen is.

In de VAS heb je Willy Cools, ook niet meer van de jongste, die zowel in rally als rallysprint kampioen is. Niet met een zogenaamde dikke bak, maar met zijn oude vertrouwde Opel Kadett C.
        Wie waren zijn tegenstanders? Eén iemand... zijn eigen co-piloot dan nog.
        't Is dus bij de VAS niet veel beter als het op kampioenschapsrijders aankomt.

Dan mag je nog zo optimistisch zijn, ik zie vooral de realiteit onder ogen en dat is dat de wedstrijden op zich wel spannend zijn, maar de kampioenschappen niet.

Uiteindelijk draait het maar om één zaak, centen.
        rood: Jah en daar heeft het altijd al om gedraaid en zal het ook altijd om draaien, dat is nu eenmaal autosport.

Ik ben van mening dat er iemand moet zijn die het initiatief moet nemen. En dat is nu Wim Soenens. Misschien volgen wel meerdere piloten en sponsors. Zeker nu er een grote return is via de Sporza uitzendingen! 't Is de enige manier om uit het dipje te geraken, want als we blijven zwartkijken op onze favoriete sport zal er zeker nooit een deftige oplossing komen...

Comment

En Maxime, wanneer sta jij nog eens aan de start? Zijn er plannen?

Tip: Er is hier nu toch iemand met een meubelwinkel in Vilvoorde die je kan sponsoren.

Comment

rood: Jah en daar heeft het altijd al om gedraaid en zal het ook altijd om draaien, dat is nu eenmaal autosport.

Ik ben van mening dat er iemand moet zijn die het initiatief moet nemen. En dat is nu Wim Soenens. Misschien volgen wel meerdere piloten en sponsors. Zeker nu er een grote return is via de Sporza uitzendingen! 't Is de enige manier om uit het dipje te geraken, want als we blijven zwartkijken op onze favoriete sport zal er zeker nooit een deftige oplossing komen...
            Maar wat wil je dan? Dat iedereen met een Lancer grN begint te rijden? Dan zullen we pas veel spectakel zien...!

Nederland is ook geen groot land en ook totaal niet autominded maar heb je al eens gezien hoeveel WRC's daar telkens aan de start staan bij een nationale rally?! Dat is om stikjaloers op te zijn. Waarom zou dat in België niet kunnen?
            Je staat tegen je eigen parochie te preken vrees ik. We denken er alledrie hetzelfde over (denk ik) maar ik heb er een iets minder romantisch beeld van gekregen. Autosport is geld en pure jaloezie.

Zoals gezegd: initiatief van Snijers juich ik alleen maar toe. Hopelijk is het een inspiratie!

Tip: Er is hier nu toch iemand met een meubelwinkel in Vilvoorde die je kan sponsoren.

Comment

Mooi initiatief van Wim en Snijers!

Comment

Ola, wiedadde ik kan ook altijd wat extra sponsoring gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  Ola, wiedadde ik kan ook altijd wat extra sponsoring gebruiken
                  Een Globuy-Fiesta, moet ook kunnen.

Comment

Een Globuy-Fiesta, moet ook kunnen.
                    Da's nog een gedacht dat

Comment

Comment

Working...
                      X