Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Irc 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Irc 2009

Blijkbaar was hier nog geen topic van. Ik zie trouwens maar 4 topics in dit subforum.

Hoe dan ook is er nieuws i.v.m. Ieper:
    IRC - VZW Targa Florio ontbonden
    Peter Baert op 7/1/2009 om 16:58

De VZW Targa Florio, organisator van de Belgium Ypres Westhoek Rally, wordt ontbonden. Dat heeft de rechtbank van Ieper vandaag beslist. Er is een gerechtelijk vereffenaar aangeduid.

Het jarenlang uitdelen van gratis tickets aan ondermeer gemeentebesturen en sponsors is Targa Florio fataal geworden. Een ijverige BTW-controleur hield de VZW in de gaten en kwam tenslotte met een BTW-vordering op die gratis kaarten. De zaak heeft ongeveer 10 jaar aangesleept en uiteindelijk zag Targa Florio geen andere oplossing dan in vereffening te gaan.

Targa Florio houdt vol dat de Belgium Ypres Westhoek Rally niet in het gedrang komt. Allicht neemt een nieuwe VZW de organisatie over. Over enkele dagen geeft Targa Florio meer uitleg.
    BMW = Freude Am Fahren

Jammer! Zolang de rally niet in gevaar komt, vind ik het echter niet zo erg.

Comment

Monte Carlo heeft zijn eerste wedstrijddag achter de rug. Haninen met de gloednieuwe Skoda staat op kop! Zeer sterke prestatie!

Voor verslaggeving, check zeker www.ircseries.com
      De eerste wedstrijddag is al op video beschikbaar.

Comment

zaaaaalige beelden van de auto's in de sneeuw!!

Comment

Heerlijk

Inderdaad sterk met die Fabia.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

seves live op eurosport 2

Comment

Haninnen is zot bezig daar in monte carlo en omstreken Dernet zo maar fkes 15sec sneller dan de rest op kp 5 die ze live uitzonden. Zalige beelden trouwens van in de sneeuw
              Kwas anderhalf jaar geleden met hem in Italie bij Caneva, het was toen z'n eerste keer dat ie met een rallyauto op asfalt reed. Een piloot om in de gaten te houden!

Comment

En Loix is ondertussen netjes derde (ten koste van teamgenoot Vouilloz) op 12 seconden van de tweede en anderhalve minuut al van Haninnen.
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Man man... net alle beelden bekeken van dag 2. Als ik dit zie, kan ik maar 1 ding denken: fuck wrc, echt!

Top 5 van een kp zo goed als altijd binnen de 10 a 15 seconden, zalige live beelden, zalige spanning, gevarieerd aanbod aan wagens en piloten... IRC has it all!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Man man... net alle beelden bekeken van dag 2. Als ik dit zie, kan ik maar 1 ding denken: fuck wrc, echt!

Top 5 van een kp zo goed als altijd binnen de 10 a 15 seconden, zalige live beelden, zalige spanning, gevarieerd aanbod aan wagens en piloten... IRC has it all!!
                    En betere sound, want de Subaru's waren het de voorbije jaren toch ook al wat kwijt.
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      En betere sound, want de Subaru's waren het de voorbije jaren toch ook al wat kwijt.
                      Jip!

IRC is echt gewoon beter. 't Zou fantastisch zijn mochten er nu nog een stuk of 2 constructeurs bij komen. Stel je voor: 5 merken die kunnen strijden voor de overwinning...

Comment

Dju Loix terug naar derde stek gezakt na lekke band!

Comment

Iemand een idee trouwens waar je high-res foto's kunt vinden? Ik wil wallpapers!!

Comment

Iemand een idee trouwens waar je high-res foto's kunt vinden? Ik wil wallpapers!!
                            ²²²²²²²²²²

Vanavond live coverage van Col de Turini enzo

Nacht + sneeuw =
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Volgens IRC geen lekke band maar opgehouden door de crash van Meeke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                ²²²²²²²²²²

Vanavond live coverage van Col de Turini enzo

Nacht + sneeuw =
                                FOCKING HELL, waarom hebben wij toch geen digi TV

Comment

Wij hebben wel een digicorder van Telenet, maar ze kunnen het pas in februari komen installeren
                                  BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                                    Wij hebben wel een digicorder van Telenet, maar ze kunnen het pas in februari komen installeren
                                    da is echt kut!

Comment

Spijtig idd, maar ie doet wel nog altijd een super zaak voor het kampioenschap want ogier en gardemeister rijden maar 1 wedstrijd. Maar tis nog lang niet gedaan peis ik

FOCKING HELL, waarom hebben wij toch geen digi TV
                                      internet
                                      Ik heb gisteren alle 2 de lives bekeken(ene was niet gratis), twas iets van een 5€ voor 1 maand eurosport op internet. Valt nog goed mee, in afwachting van onzen belgacom tv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                                        Spijtig idd, maar ie doet wel nog altijd een super zaak voor het kampioenschap want ogier en gardemeister rijden maar 1 wedstrijd. Maar tis nog lang niet gedaan peis ik

internet
                                        Ik heb gisteren alle 2 de lives bekeken(ene was niet gratis), twas iets van een 5€ voor 1 maand eurosport op internet. Valt nog goed mee, in afwachting van onzen belgacom tv
                                        Ja, maar ik zal er niet voor betalen hoor. Ze komen toch later op de dag gratis op de site. Heb al alle videoverslagen vanop www.ircseries.com gezien!

Comment

Working...
                                        X