Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kostprijs team in BTCS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kostprijs team in BTCS

Ik ben al tijdje fan van de Belgian Touring Car Series en volg geregeld wedstrijden op het circuit van Francorchamps. Hierbij heb ik toch wel bewondering gekregen voor de kleine teams uit de laagste klasse.

Nu vroeg ik mij eigenlijk af hoeveel zo een team eigenlijk wel kost. Wat kost opbouw van een wagen? Wat kost het materiaal (gereedschap, transport wagen, ...)? Wat kost een seizoen of een race aan entreegeld? Allemaal dingen die ik mij afvraag want dit zijn toch wel doodnormale mensen die uit zichzelf een team uit de grond gestampt hebben.

Dus als er iemand hierover meer weet...

If you have to ask, you can't afford it.

Comment

Het is niet de bedoeling dat ik zelf een team opricht, wil gewoon eens wat cijfers zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
        If you have to ask, you can't afford it.
        Zeg dan niks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Zeg dan niks
          idem

Comment

Hier wat cijfers van een kerel die de zondagavondraces op Zandvoort in een R5 Turbo deed:

Comment

Zo doodgewoon zijn die mensen niet, vrees ik

Comment

Waarom zijn die mensen niet doodgewoon ? Die snap ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart VDB Bekijk Berichten
                  Waarom zijn die mensen niet doodgewoon ? Die snap ik niet
                  Dat dat geen teams zijn gerund door Janneke en Mieke die aan de kassa van de GB werken

Comment

Inschrijven voor één seizoen kost 7 159,80 € . Als ik de website van 't BTCS mag geloven..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                      Inschrijven voor één seizoen kost 7 159,80 € . Als ik de website van 't BTCS mag geloven..

En moet je dan nog startgeld betalen ook per wedstrijd?

Want bij de Fiesta Trophy is het bv. maar 800€ inschrijvingsgeld voor de trophy, maar daar komt dan wel nog keer het inschrijvingsgeld/rally bij.. zodat ge ook rond de 7-8k € uitkomt in totaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Dat dat geen teams zijn gerund door Janneke en Mieke die aan de kassa van de GB werken
                        Dat weet ik ook wel.
                        Ik weet wel over wat ik spreek , alléé, ik veronderstel het toch.

Comment

Als ge het volledig zelf doet gaat ge er nog vrij "goedkoop" vanafkomen in vergelijking met een gehuurd zitje bij een team.

Natuurlijk gaat ge dan bij het eerstgenoemde minder vrije tijd hebben en moete constant zelf aan dien auto sleutelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            En moet je dan nog startgeld betalen ook per wedstrijd?

Want bij de Fiesta Trophy is het bv. maar 800€ inschrijvingsgeld voor de trophy, maar daar komt dan wel nog keer het inschrijvingsgeld/rally bij.. zodat ge ook rond de 7-8k € uitkomt in totaal.
                            Neen , dit startgeld is voor gans het jaar. Je hoeft per wedstrijd geen startgeld meer te betalen (als je natuurlijk voor een gans jaar bent ingeschreven)

Comment

Working...
                            X