Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
    Neen, dat zit in het standaardpakket en is te volgen door de 'rode knop'.
    Aah leuk dat wist ik niet. Merci!!

Comment

• Ik ben geen fan van welk team dan ook...maar eerder een fan van de sport zelf.
      Al dat gedoe met die straffen en positiewijzigingen achteraf, daar heb ik't onderhand wel mee gehad.

Tenminste aan't eind van de zondag zou toch moeten duidelijk zijn hoe de kaarten liggen.

Sowieso vind ik het in dit geval een superzware straf voor Hamilton.
      Trulli had sowieso op 3 moeten blijven en Hamilton op 4 als je't mij vraagt.

Ook dat gedoe met dat conform zijn van die auto's.
      Of een auto is conform en hij start....of een auto is niet conform en hij start niet...punt!
      Eens gestart is een auto wat mij betreft conform, anders mag je'm niet toelaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
        Ik ben geen fan van welk team dan ook...maar eerder een fan van de sport zelf.
        Al dat gedoe met die straffen en positiewijzigingen achteraf, daar heb ik't onderhand wel mee gehad.

Tenminste aan't eind van de zondag zou toch moeten duidelijk zijn hoe de kaarten liggen.

Sowieso vind ik het in dit geval een superzware straf voor Hamilton.
        Trulli had sowieso op 3 moeten blijven en Hamilton op 4 als je't mij vraagt.

Ook dat gedoe met dat conform zijn van die auto's.
        Of een auto is conform en hij start....of een auto is niet conform en hij start niet...punt!
        Eens gestart is een auto wat mij betreft conform, anders mag je'm niet toelaten.
        Bedoel je niet Trulli of Vettel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
          Bedoel je niet Trulli of Vettel?
          Hamilton is gediskwalificeerd.... Trulli heeft geen straf.

Als hij idd echt gelogen had over de situatie achter de SC, dan vind ik het wel terecht.
          2012 Renault Megane RS

Comment

• het is idd wel een grote straf voor hamilton. want hij reed een fantastische wedstrijd en verdiende zijn 4e plek

Comment

• Wat een circus alweer

Comment

• Hamilton en McLaren wisten best wat er ECHT aan de hand was ivm het incident tussen Trulli en Hamilton. Als hij aan 1 TV zender verklaart dat hij opdracht kreeg vanuit de pits om Trulli terug door te laten en als hij achteraf beweert dat hij trager ging rijden omdat hij de boodschappen ivm de safety car situatie op zijn onboard display goed moest kunnen lezen (hoe verzin je het!) dan weet elk klein kind dat ze het spelletje niet fair speelden en ze Trulli erin luizden.

Naar mijn persoonlijke mening heeft Hamilton al net iets teveel toevallige incidentjes in zijn jonge F1 carriere. En dan weet je dat je argwanend bekeken wordt.

Gezien de omstandigheden vind ik het fair dat hij gediskwalifceerd word. En dan in hoofdzaak voor het opzettelijk misleiden en niet voor het incident zelf!

Comment

• Edit: never mind

Comment

• Aan iedereen die zit te zagen over welk een circus dat het alweer is:

Prefereer je dan de situatie waarbij de FIA NIET naar de stem van de fans luistert???

Ik vind het schitterend hoe ze er niet voor terugdeinzen om terug te komen op beslissingen die duidelijk niet de goede waren. Ze voelen zich niet te goed om fouten toe te geven.
                    Ik heb het gevoel dat de juiste mensen gehoord worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                      het is idd wel een grote straf voor hamilton. want hij reed een fantastische wedstrijd en verdiende zijn 4e plek
                      Dat bedoel ik nu net...die mens rijdt anderhalf uur de ziel uit zijn lijf en maakt dan een naar mijn mening klein foutje in een chaotisch moment...en boem ineens alles voor niks.
                      Onbegrijpelijk imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                        Aan iedereen die zit te zagen over welk een circus dat het alweer is:

Prefereer je dan de situatie waarbij de FIA NIET naar de stem van de fans luistert???

Ik vind het schitterend hoe ze er niet voor terugdeinzen om terug te komen op beslissingen die duidelijk niet de goede waren. Ze voelen zich niet te goed om fouten toe te geven.
                        'k Volg je hier gedeeltelijk in....alleen moeten zo'n beslissingen geen dagen nadien meer genomen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                          Aan iedereen die zit te zagen over welk een circus dat het alweer is:

De FIA is een arbiter en die moet onaangename beslissingen nemen, maar kom er nadien geen twee keer op terug é zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
                            Dat bedoel ik nu net...die mens rijdt anderhalf uur de ziel uit zijn lijf en maakt dan een naar mijn mening klein foutje in een chaotisch moment...en boem ineens alles voor niks.
                            Onbegrijpelijk imo.
                            Klein foutje =/= opzettelijk misleiden van de officials en de FIA.

Terechte straf dus imo, als ik sommige comments hier lees van oneerlijke straf vraag ik mij hoe die mensen zouden reageren als (om maar een naam te noemen) Ferrari hetzelfde had gedaan...
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Luister hier naar het bewuste interview en radiocom waarop de
                              straf gebaseerd is....

The FIA is the governing body of motor sport and promotes safe, sustainable and accessible mobility for all road users across the world. It works across three areas: Sport, Mobility and Campaigns.

Ik vind de straf onterecht.
                              Niettegenstaande moet Trulli van mij ook zijn 3de plaats behouden...maar Hamilton zéker niet
                              uitgesloten worden

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier gaat het dus om.
                                Ook Glock gaat daar van de baan.

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Luister hier naar het bewuste interview en radiocom waarop de
                                straf gebaseerd is....

The FIA is the governing body of motor sport and promotes safe, sustainable and accessible mobility for all road users across the world. It works across three areas: Sport, Mobility and Campaigns.

Ik vind de straf onterecht.
                                Niettegenstaande moet Trulli van mij ook zijn 3de plaats behouden...maar Hamilton zéker niet
                                uitgesloten worden
                                Zéker overdreven straf.
                                De straf van Trulli opheffen zodat hij weer 3 is en Hamilton 4.

Nu hebben ze zich weer belachelijk gemaakt bij de FIA.

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Klein foutje =/= opzettelijk misleiden van de officials en de FIA.

Terechte straf dus imo, als ik sommige comments hier lees van oneerlijke straf vraag ik mij hoe die mensen zouden reageren als (om maar een naam te noemen) Ferrari hetzelfde had gedaan...
                                Bij Ferrari hadden ze Trulli gestraft en daar was het bij gebleven...

Massa heeft vorig jaar meer cadeau gekregen van de FIA dan Hamilton en Kovalainen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                  Bij Ferrari hadden ze Trulli gestraft en daar was het bij gebleven...

Massa heeft vorig jaar meer cadeau gekregen van de FIA dan Hamilton en Kovalainen.
                                  Ik vroeg niet achter wat de FIA had gedaan dan, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat voor sommige mensen "Fia=ferrari" een toffe leuze is die geregeld eens moet voorbijkomen...

Ik vroeg hoe de mensen (jij, andere forummers, de rest van de wereld) zouden reageren als het een Ferrari was geweest...en welke mensen dan moord en brand zouden schreeuwen.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Zéker overdreven straf.
                                    De straf van Trulli opheffen zodat hij weer 3 is en Hamilton 4.

Nu hebben ze zich weer belachelijk gemaakt bij de FIA.

Voor dat incident is de straf zeker en vast overdreven. Voor het afleggen van tegenstrijdige verklaringen vind ik 't wél terecht.

Enfin ja, ik zie graag een Ferrari winnen, dus ik zal 't wel niet meer objectief kunnen bekijken, zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Ik vroeg niet achter wat de FIA had gedaan dan, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat voor sommige mensen "Fia=ferrari" een toffe leuze is die geregeld eens moet voorbijkomen...

Ik vroeg hoe de mensen (jij, andere forummers, de rest van de wereld) zouden reageren als het een Ferrari was geweest...en welke mensen dan moord en brand zouden schreeuwen.
                                      Als je naar dat radioverkeer luistert hoor je ook dat het daar een chaos was en noch Hamilton noch McLaren wist wat te doen.

In het geval van Ferrari zou dit simpelweg in de doofpot gaan en Trulli zou z'n straf behouden.

De manier waarop dit incident behandelt is getoont toch van veel amateurisme.
                                      Ze hadden bij de FIA meteen het radioverkeer en alle beeldmateriaal moeten beluisteren en bekijken alvorens een uitspraak te doen. Eerst Trulli straffen om nadien dan die straf op te schorten en Hamilton te diskwalificeren
                                      Last edited by ; 02/04/2009, 18:47.

Comment

Als je naar dat radioverkeer luistert hoor je ook dat het daar een chaos was en noch Hamilton noch McLaren wist wat te doen.

In het geval van Ferrari zou dit simpelweg in de doofpot gaan en Trulli zou z'n straf behouden.
                                        die situatie is idd chaos, daarvoor is hij ook niet bestraft...

Hij is bestraft omdat hij bewust foutieve verklaringen aflegde tegen de stewards (ze hebben hem uitdrukkelijk gevraagd of hij bewust Trulli voorliet, en hierop had hij Nee geantwoord).
                                        Bewust foutieve verklaringen afleggen tegen de stewards verdiend deze straf wel imo.
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

Massa doet ook zoveel niet verkeerd

Comment

Working...
                                          X