Tjiens, hier loopt dat héél vlotjes. Soms eens schokken maar dat is het ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenok die met dikke neus zijn wel lelijk
Comment
-
Enorm veel piloten klagen over de banden (Bridgestone heeft de supersoft en de medium meegenomen). De zachte banden zijn na 3 ronden volledig versleten en de harde banden komen lastig op temperatuur en hebben niet genoeg grip.
Het zou mij niet verwonderen moesten er een paar piloten voor de tactiek kiezen om heel de race op harde banden te rijden en dan met een spash-and-dash met zachte banden op het einde (omwille van hun enorme slijtage). Ik heb zo toch mijn twijfels of het wel de goede keuze was om dit jaar de verschillen tussen de banden die ze meenemen groter te maken
Comment
-
Yes, Williams back on top.
Ik hoop dat ze nu uit de schulden kunnen komen.
Toyota lijkt ook sterk.
Zelfs Force India. Sutil 9 en Fisico 12.
Ferrari doet het minder, om dan nog te zwijgen van BMW en Mclaren.
En Hamilton was het uiterste uit aan het halen. Dus het grote verschil lijkt me toch echt.
Brawn GP zit ook goed vooraan.
Massa had een scary moment.
De wagens zijn een stuk moeilijker te rijden. Dat is duidelijk.
Iedereen heeft op zijn minst 1 uitstapje gemaakt.
Zelfs wonderboy Vettel maakt 2x een Kimi door met een wiel op het gras te spinnen.Ik denk dat hij niet goed weet hoe breed de wagen is.
Beloofd voor dit weekend/seizoen.
De trainingen waren dik in orde om te zien.
Constant waren ze aan het rijden.
Het testverbod en de nieuwe regels zal zorgen dat er in de trainingen toch heel wat actie op de baan zal zijn.
En het is eerder een kwestie om tijdens de race geen fouten te maken.
Als je ziet hoeveel fouten de rijders maakten vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenYes, Williams back on top.
Ik hoop dat ze nu uit de schulden kunnen komen.
Toyota lijkt ook sterk.
Zelfs Force India. Sutil 9 en Fisico 12.
Ferrari doet het minder, om dan nog te zwijgen van BMW en Mclaren.
En Hamilton was het uiterste uit aan het halen. Dus het grote verschil lijkt me toch echt.
Brawn GP zit ook goed vooraan.
Massa had een scary moment.
De wagens zijn een stuk moeilijker te rijden. Dat is duidelijk.
Iedereen heeft op zijn minst 1 uitstapje gemaakt.
Zelfs wonderboy Vettel maakt 2x een Kimi door met een wiel op het gras te spinnen.Ik denk dat hij niet goed weet hoe breed de wagen is.
Beloofd voor dit weekend/seizoen.
De trainingen waren dik in orde om te zien.
Constant waren ze aan het rijden.
Het testverbod en de nieuwe regels zal zorgen dat er in de trainingen toch heel wat actie op de baan zal zijn.
En het is eerder een kwestie om tijdens de race geen fouten te maken.
Als je ziet hoeveel fouten de rijders maakten vandaag.
Kijk morgen naar de kwalificatie en ik verzeker je, het zal een stuk logischer worden allemaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenWat had Massa soms voor?
Comment
-
Ik denk niet dat het een illusie is.
Force India deed het tijdens de testen ook al relatief goed.
En Ferrari zit ook nog niet op schema met hun auto.
Of denk je dat Mclaren ook enkel gereden heeft met een volle tank.
Ik denk dat ze vandaag gebruik hebben moeten maken hoe de wagen reageert met veel en weinig benzine, zachte en harde banden. Zeker nu ze zonder data zitten van vorig jaar door de nieuwe regels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenCool, volledige toegang tot teamradio's!
Maar luisteren andere teams dan niet mee (aangezien het live wordt uitgezonden?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenNeen, die gaan ondertussen de Flair lezen, Formule 1 interesseert die gasten ni zo hard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk BerichtenIk denk niet dat het een illusie is.
Force India deed het tijdens de testen ook al relatief goed.
En Ferrari zit ook nog niet op schema met hun auto.
Of denk je dat Mclaren ook enkel gereden heeft met een volle tank.
Ik denk dat ze vandaag gebruik hebben moeten maken hoe de wagen reageert met veel en weinig benzine, zachte en harde banden. Zeker nu ze zonder data zitten van vorig jaar door de nieuwe regels.
Je zult zien, ze zitten voraan, ik zeg niet eerste maar ZEKER niet achter Force india
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenMorgenochtend ben ik paraat om 6u!
BBC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenHoe zit het voor Zondag (met dat uur dat verandert )?
Zal eens gaan slapen, want wil morgen paraat staan!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
Comment