Oorspronkelijk geplaatst door sink
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2009
Collapse
X
-
Ok, blijkbaar zijn die gasten toch écht snel met hun BrawnGP...
Hoe traag is McLaren wel niet, hoe hard stelt Ferrari teleur...
Red Bull is een positieve verassing, die gaan mooie dingen laten zien met Vettel. Kubica weet gelukkig de schade te beperken voor BMW. Ook Williams lijkt redelijk goed in conditie.
Toyota zoals elk jaar half-en-half.. Da's nu echt eens zo een grijs team hé.
Van Torro Rosso en Force India gaan we de komende races niet veel zien denk ik.
Wat 'n zalig programma ook op BBC, direct interviews en 'n halve talkshow errond met Coulthard en Eddie Jordan. Da's tenminste F1! De TV komt bij mij nooit meer op Canvas of LA une, de Beeb is echt zalig!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Wat 'n zalig programma ook op BBC, direct interviews en 'n halve talkshow errond met Coulthard en Eddie Jordan. Da's tenminste F1! De TV komt bij mij nooit meer op Canvas of LA une, de Beeb is echt zalig!
Eddie Jordan, lachen
Sorry Gaetan
Comment
-
Brawn GP... je moet het maar doen he. Mooi voor Barrichello en Button, loon naar werk, want de vorige jaren was het meelijwekkend.
Renault, McLaren, Ferrari allemaal in meer of mindere mate in het verweer (voorspeld of niet, deze race is ook maar deze race), interessant.
Benieuwd voor de race
Comment
-
Nice van Brawn GP. Benieuwd of ze dit tempo morgen ook in de race kunnen aanhouden. Red Bull heeft mij ook aangenaam verrast. Kubica op vier stelt me ook redelijk tevreden, de Brawn GP's waren vandaag duidelijk te snel, dus dan is een vierde stek niet eens zo slecht. Ferrari heeft nog wel wat werk voor de boeg, maar de grootste ontgoocheling was toch wel McLaren, die kwamen er echt niet aan te pas vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenHamilton wisselt van versnellingsbak en start morgen dus als laatste.
Damn Morgen sta ik present zu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls de diffusers niet illegaal zullen verklaard worden zullen veel teams wel een soortgelijk ontwerp gaan gebruiken vanaf de Europese races.
Mogelijkheid A) De controversiële spoiler van Brawn GP, Toyota en Williams wordt definitief legaal verklaard. Volgende race hebben alle teams deze op de wagen en kunnen de kaarten opnieuw geschud worden?
Mogelijkheid B) De spoiler wordt als illegaal beschouwd. De 3 teams in kwestie worden gediskwalificeerd na de race in Melbourne en hebben 0 punten. En de volgende race ligt alles weer open.
Conclusie: Wat er ook beslist gaat worden ivm. de spoiler.De 2de race gaat zoiezo al volledig verschillen van de eerste.
Comment
Comment