Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Zijn die wagens van Brawn GP feller opgefokt of zo??
    Volgens mij hebbe die mclarens cdi motoren
    honda amg power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
      Begin jaren '90 heeft Lamborghini eens meegedaan.
      Inderdaad, veel potten hebben ze toen niet gebroken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
        Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd in hoeverre Hamilton zijn strategie succes zal hebben. Hij kiest duidelijk voor de aanval: hij vertrekt vanop p18 en alle piloten van p9 tot p16 zijn meer dan 20kg zwaarder geladen. Dit kan wel eens interessant zijn om te zien.
        Hamilton mag wel niet vergeten dat zijn auto niet zo makkelijk zal inhalen dan vorig jaar.

Al moet het wel makkelijker zijn met de nieuwe regels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Inderdaad, veel potten hebben ze toen niet gebroken.
          Motoren opgeblazen des te meer, voor zover ik mij die klucht nog kan herinneren.

Comment

• what the....

Is het nog geen 08:00h????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
              Daar gaat m'n prono

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd in hoeverre Hamilton zijn strategie succes zal hebben. Hij kiest duidelijk voor de aanval: hij vertrekt vanop p18 en alle piloten van p9 tot p16 zijn meer dan 20kg zwaarder geladen. Dit kan wel eens interessant zijn om te zien.
                Ik denk dat dit een goede zet kan zijn.
                De nieuwe wagens lijken erg moeilijk onder controle te houden met zware tanks.
                Ik denk dat hij met een lichte auto kan profiteren van anderen hun uitstapjes in de zanbak.
                Ik denk ook dat er wat rondjes achter de safetycar zal gereden worden, dus kan hij mogelijk benzine sparen.
                Ik zou er niet van verschieten dat een 3 stop strategie het beste zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                  Begin jaren '90 heeft Lamborghini eens meegedaan.

Ze hebben eigenlijk nooit echt meegedaan zoals Renault/Ferrari meedoet
                  Het was gewoon een project opgedrongen door Chrysler, want F1 druist regelrecht in tegen de filosofie van Lamborghini

Comment

• Nieuwe regels, nieuwe wetten, nieuwe teams, nieuwe(lelijke) F1 auto's, (niets)nieuw ingediende klachten,.... ben benieuwd wat het nieuw F1 seizoen weer zal meebregen van het jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door devilxtreme Bekijk Berichten
                      Ik denk dat dit een goede zet kan zijn.
                      De nieuwe wagens lijken erg moeilijk onder controle te houden met zware tanks.
                      Ik denk dat hij met een lichte auto kan profiteren van anderen hun uitstapjes in de zanbak.
                      Ik denk ook dat er wat rondjes achter de safetycar zal gereden worden, dus kan hij mogelijk benzine sparen.
                      Ik zou er niet van verschieten dat een 3 stop strategie het beste zou zijn.
                      Tenzij hij natuurlijk zelf in de zandbak beland doordat hij altijd wilt presteren en daardoor veel risico's neemt.

Comment

• Ok het is beslist, ik sta morgen om 8u op..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Ok het is beslist, ik sta morgen om 8u op..
                          denk er aan dat het, in zomertijd, al om 7u is hé

Comment

• In wintertijd is het 7u, zomertijd is weldegelijk 8u..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

• Ik neem het op, ik weet toch dat ik dan niet uit mij bed geraak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                In wintertijd is het 7u, zomertijd is weldegelijk 8u..
                                Sorry, bedoelde idd wintertijd te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Dat is wel heel sterk!
                                  Das idd wel heel knap van Brawn GP, had verwacht dat ze veel lichter stonden!
                                  Ze hebben dus zeker niet met lege tanks gereden tijdens de wintertests.
                                  Ben eens benieuwd naar hun racepace op de harde banden.
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• dat piekt wel neig eigenlijk, minder dan 5u geslapen..
                                    maar soit, de koffie staat gereed, laat maar komen..

Comment

• Fokkie, doeg eedi

Comment

• Morgend..

Ben ook al van 7u naar de BBC aan't kijken. Tot hier toe redelijk boeiende race.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Barrichello... al twee keer een aanrijding gedaan. Door zijn schuld ligt Kovalleinen eruit. Je zou toch beter verwachten van zo'n 'ervaren' rijder.

Hopelijk gebeurt er nog iets spraakmakend...

Comment

Working...
                                          X