Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd in hoeverre Hamilton zijn strategie succes zal hebben. Hij kiest duidelijk voor de aanval: hij vertrekt vanop p18 en alle piloten van p9 tot p16 zijn meer dan 20kg zwaarder geladen. Dit kan wel eens interessant zijn om te zien.
Hamilton mag wel niet vergeten dat zijn auto niet zo makkelijk zal inhalen dan vorig jaar.
Al moet het wel makkelijker zijn met de nieuwe regels.
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd in hoeverre Hamilton zijn strategie succes zal hebben. Hij kiest duidelijk voor de aanval: hij vertrekt vanop p18 en alle piloten van p9 tot p16 zijn meer dan 20kg zwaarder geladen. Dit kan wel eens interessant zijn om te zien.
Ik denk dat dit een goede zet kan zijn.
De nieuwe wagens lijken erg moeilijk onder controle te houden met zware tanks.
Ik denk dat hij met een lichte auto kan profiteren van anderen hun uitstapjes in de zanbak.
Ik denk ook dat er wat rondjes achter de safetycar zal gereden worden, dus kan hij mogelijk benzine sparen.
Ik zou er niet van verschieten dat een 3 stop strategie het beste zou zijn.
Ze hebben eigenlijk nooit echt meegedaan zoals Renault/Ferrari meedoet
Het was gewoon een project opgedrongen door Chrysler, want F1 druist regelrecht in tegen de filosofie van Lamborghini
Nieuwe regels, nieuwe wetten, nieuwe teams, nieuwe(lelijke) F1 auto's, (niets)nieuw ingediende klachten,.... ben benieuwd wat het nieuw F1 seizoen weer zal meebregen van het jaar.
Ik denk dat dit een goede zet kan zijn.
De nieuwe wagens lijken erg moeilijk onder controle te houden met zware tanks.
Ik denk dat hij met een lichte auto kan profiteren van anderen hun uitstapjes in de zanbak.
Ik denk ook dat er wat rondjes achter de safetycar zal gereden worden, dus kan hij mogelijk benzine sparen.
Ik zou er niet van verschieten dat een 3 stop strategie het beste zou zijn.
Tenzij hij natuurlijk zelf in de zandbak beland doordat hij altijd wilt presteren en daardoor veel risico's neemt.
Das idd wel heel knap van Brawn GP, had verwacht dat ze veel lichter stonden!
Ze hebben dus zeker niet met lege tanks gereden tijdens de wintertests.
Ben eens benieuwd naar hun racepace op de harde banden.
Ben ook al van 7u naar de BBC aan't kijken. Tot hier toe redelijk boeiende race.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment