Kubica en Vettel, wat een zonde..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Hopelijk gebeurt er nog iets spraakmakend...
Wel zeer spijtig voor Vettel. Kubica nam net iets teveel risico.
Fantastische prestatie van BrawnGP natuurlijk...
En guess what, Hamilton op 4!! En dat met een "slechte" bolide. Ok, wel mede door enkele tegenvallen van anderen, maar toch mooie prestatie.
Comment
-
Duidelijk Kubica zijn fout, hij stuurde teveel in terwijl vettel naast hem zat. Trulli zou gezegd hebben dat Hamilton eens mocht tonen hoe hij in de middenmoot zou presteren. Ik denk dat hij zijn antwoord gekregen heeft, jammer dat de GP niet een paar rondjes langer duurde want ik had graag eens gezien hoe hij onder grote druk presteerde.
Comment
-
Gatver !
2 jonge onbezonnen toptalenten, en Mr. Eternal n°2 krijgt het op 'n schoteltje...
Dik verdiende overwinning voor Button & Brawn GP, echter !
Voor de rest veelbelovende GP, just de regie trok op geen kl*ten !
Heb nu naar BBC gekeken, was wel goed, maar k'ga het in de toekomst toch terug bij LaDeux gaan zoeken
Comment
-
Zo jammer van Vettel en Kubica. Zal wel als race-incident geklasseerd worden. Alleen over het loskomen van die banden zal wel eens nagepraat worden
Barichello die toch twee keer (op zijn minstens gedeeltelijk) verantwoordelijk is voor aanrijding
Zeer mooi gedaan van Hamilton en wat een teleurstellende prestatie van Ferrari (Massa was nog enigzins redelijk bezig en dan die domme slipper van Raikkonen).
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDit moet de dichtste finish ooit zijn, top 10 binnen de 6,5 sec!
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
Ik heb nu op BBC gekeken, echt wel een pak beter dan op Canvas!
Dat denk ik ook wel. Ik heb op Canvas gekeken en die mannen kunnen er echt niks van.
Comment
-
Altijd spectaculair/verrassend, die eerste race van het seizoen, en dit jaar met extra dimensies. De Brawns hebben zelfs al het geluk afgedwongen dat grote teams steeds lijken te hebben
Ferrari de hele race 'degelijk' om het dan te laten liggen op 't eind. Kimi toch
En zelfs Buemi pakt een punt, dankzij sensibel en foutloos rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDat denk ik ook wel. Ik heb op Canvas gekeken en die mannen kunnen er echt niks van.
Zoals op het laatste Vettel op de eerste plaats... Ooh néé toch nie twas Webber.
Die mensen doet dat verslag vanuit melbourne niet? Zoja weggegooid geld en stuurt es iemand anders!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenIk denk dat de Canvasmannen in Brussel naar een TV'ke ziten te staren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenJe hoorde op de achtergrond de wagens voorbij rijden aan hun cabine waarin ze zaten. Dus ze zaten deze keer wel degelijk ter plaatse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenIk denk dat de Canvasmannen in Brussel naar een TV'ke ziten te staren..
Als het zo is dan zijn ze nog slechter dan ik dacht. Tenzij ze naar een piepklein schermpje aan het staren zijn.
Op een bepaald moment waren ze bezig over een duel terwijl er twee rijders elkaar voorbijstaken omdat de andere zware fouten maakt
Comment
-
Schitterend voor Button. als er één piloot die ik het gun, is
het Jenson wel. Heeft foutloos gereden. En ook knap en foutloos van Hamilton. Hij kan dus meer dan een superrappe auto rondrijden. Van Kimi bv begin ik meer en meer m'n twijfels hebben...
EN wie kijkt er nu naar Canvas. Ik kijk al jaren op ITV, en nu dus BBC. Daar krijg je véél meer inside info, met ex F1 piloten en interviews vanuit de pits. What more do you want???
Best wel wat inhaalmaneuvers. Zaten mooie momenten bij!Last edited by Hayes; 29/03/2009, 11:29.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment