Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kubica en Vettel, wat een zonde..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Hopelijk gebeurt er nog iets spraakmakend...
      En ik heb het gekregen!

Wel zeer spijtig voor Vettel. Kubica nam net iets teveel risico.

Fantastische prestatie van BrawnGP natuurlijk...

En guess what, Hamilton op 4!! En dat met een "slechte" bolide. Ok, wel mede door enkele tegenvallen van anderen, maar toch mooie prestatie.

Comment

• Duidelijk Kubica zijn fout, hij stuurde teveel in terwijl vettel naast hem zat. Trulli zou gezegd hebben dat Hamilton eens mocht tonen hoe hij in de middenmoot zou presteren. Ik denk dat hij zijn antwoord gekregen heeft, jammer dat de GP niet een paar rondjes langer duurde want ik had graag eens gezien hoe hij onder grote druk presteerde.

Comment

• Kubica was wel duidelijk sneller dan Vettel, al had hij misschien wat meer ruimte kunnen geven..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• Gatver !

2 jonge onbezonnen toptalenten, en Mr. Eternal n°2 krijgt het op 'n schoteltje...
            Dik verdiende overwinning voor Button & Brawn GP, echter !

Voor de rest veelbelovende GP, just de regie trok op geen kl*ten !
            Heb nu naar BBC gekeken, was wel goed, maar k'ga het in de toekomst toch terug bij LaDeux gaan zoeken

Comment

• Goede eerste GP, mooie prestatie van Button, ik gun het hem wel.

Ik heb nu op BBC gekeken, echt wel een pak beter dan op Canvas!

Comment

• Zo jammer van Vettel en Kubica. Zal wel als race-incident geklasseerd worden. Alleen over het loskomen van die banden zal wel eens nagepraat worden

Barichello die toch twee keer (op zijn minstens gedeeltelijk) verantwoordelijk is voor aanrijding

Zeer mooi gedaan van Hamilton en wat een teleurstellende prestatie van Ferrari (Massa was nog enigzins redelijk bezig en dan die domme slipper van Raikkonen).

Comment

• Dit moet de dichtste finish ooit zijn, top 10 binnen de 6,5 sec!
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                    Dit moet de dichtste finish ooit zijn, top 10 binnen de 6,5 sec!

.

Comment

• Ik had wel de indruk dat de wagens dichter achter elkaar kunnen rijden nu.

cc

Comment

• Dan vond ik de prestatie van Trullie ook schitterend zu. Uit de pit helemaal naar de derde plaats. Het wordt nog een leuk seizoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

Ik heb nu op BBC gekeken, echt wel een pak beter dan op Canvas!

Dat denk ik ook wel. Ik heb op Canvas gekeken en die mannen kunnen er echt niks van.

Comment

• Altijd spectaculair/verrassend, die eerste race van het seizoen, en dit jaar met extra dimensies. De Brawns hebben zelfs al het geluk afgedwongen dat grote teams steeds lijken te hebben

Ferrari de hele race 'degelijk' om het dan te laten liggen op 't eind. Kimi toch

En zelfs Buemi pakt een punt, dankzij sensibel en foutloos rijden.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Dat denk ik ook wel. Ik heb op Canvas gekeken en die mannen kunnen er echt niks van.
                              Idd. Maar ik had een zwaar hoofd en maar 4 uur slapen doet er geen deugd aan. Bepaalde momenten wel geërgerd aan hun commentaar.
                              Zoals op het laatste Vettel op de eerste plaats... Ooh néé toch nie twas Webber.

Die mensen doet dat verslag vanuit melbourne niet? Zoja weggegooid geld en stuurt es iemand anders!!!

Comment

• Ik denk dat de Canvasmannen in Brussel naar een TV'ke ziten te staren..

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat de Canvasmannen in Brussel naar een TV'ke ziten te staren..
                                  Je hoorde op de achtergrond de wagens voorbij rijden aan hun cabine waarin ze zaten. Dus ze zaten deze keer wel degelijk ter plaatse.
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                                    Je hoorde op de achtergrond de wagens voorbij rijden aan hun cabine waarin ze zaten. Dus ze zaten deze keer wel degelijk ter plaatse.
                                    in de voorbeschouwing vorige week zeiden ze ook letterlijk dat naar ginder gingen, dus ja.. weggesmeten geld..

Comment

• Der is maar één reden om naar canvas te kijken: als je geen engels of frans kan. Verslag op de BBC was zalig. Jordan is niet echt dat maar kom.

Legendarische race als je het mij vraagt. Ik ben blij voor Button en de rest van Brawn GP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat de Canvasmannen in Brussel naar een TV'ke ziten te staren..

Als het zo is dan zijn ze nog slechter dan ik dacht. Tenzij ze naar een piepklein schermpje aan het staren zijn.

Op een bepaald moment waren ze bezig over een duel terwijl er twee rijders elkaar voorbijstaken omdat de andere zware fouten maakt

Comment

• Schitterend voor Button. als er één piloot die ik het gun, is
                                          het Jenson wel. Heeft foutloos gereden. En ook knap en foutloos van Hamilton. Hij kan dus meer dan een superrappe auto rondrijden. Van Kimi bv begin ik meer en meer m'n twijfels hebben...

EN wie kijkt er nu naar Canvas. Ik kijk al jaren op ITV, en nu dus BBC. Daar krijg je véél meer inside info, met ex F1 piloten en interviews vanuit de pits. What more do you want???

Best wel wat inhaalmaneuvers. Zaten mooie momenten bij!
                                          Last edited by Hayes; 29/03/2009, 11:29.
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X