Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDus Hamilton is derde?
Overigens: Hamilton doet niet beter dan Trulli ... Allez, eerder 'niet slechter'. Achteraan beginnen en dan naar een derde plaats rijden: knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenNeen, want Trulli gaat in beroep. Trulli is dus onder voorbehoud derde.
Overigens: Hamilton doet niet beter dan Trulli ... Allez, eerder 'niet slechter'. Achteraan beginnen en dan naar een derde plaats rijden: knap.
Dus misschien zelfs 1e.
En de Force Indias hebben blijkbaar last van onderstuur. Fisichella rijdt daar bijna zijn hele pitcrew van hun sokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHet getuigt pas van een gebrek aan lange termijn visie als je doorgaat terwijl je het niet kan betalen
Volgens mij lachen ze daar vandaag groen zunne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenButton en Barrichello is toch ook onder voorbehoud...
Dus misschien zelfs 1e.
En de Force Indias hebben blijkbaar last van onderstuur. Fisichella rijdt daar bijna zijn hele pitcrew van hun sokken.
Zoals ik het begrijp zijn hun auto's goedgekeurd. Ook na klacht van andere teams. Die zijn nu in beroep. Als ze toch nog afgekeurd worden, zouden de resultaten van de eerste race toch niet mogen veranderen. Straks wordt het resultaat van echt élke race achteraf nog aangepast. Das zever.
ALs je 1 of 2 auto's zou weren vooraf, kan het een héél andere race zijn.
Stel je voor: sebiet wint Hamilton nogIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk BerichtenDa kers systeem is wel sjiek moet ik zeggen als ik hamilton ermee bezig zie inhalen wat een verschil maakt dat systeem toch
maar als je op de rechte lijn een boost van 80pk hebt, dan maakt balans toch geen zak uit..
Comment
-
wat ben je met 80 pk boost als je de volgende bocht vroeger en harder moet remmen dan die kerel in uw slipstream met betere balans?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenwat ben je met 80 pk boost als je de volgende bocht vroeger en harder moet remmen dan die kerel in uw slipstream met betere balans?
Veel zal afhangen van het circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWat een knappe race vandaag, zeer amusant...
Mooi van Button en Barrichelo, maar de echte uitblinkers vandaag waren voor mij, Vettel, Kubica, Hamilton, Rosberg, Buemi en Trulli...
Barrichello
Start missen, dubbele aanrijding (die bij de start was GROF) en dan nog P2 ronduit cadeau krijgen, en dat met de snelste bolide in het veld...
Eerder ontgoochelend als je het mij vraagt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenBarrichello
Start missen, dubbele aanrijding (die bij de start was GROF) en dan nog P2 ronduit cadeau krijgen, en dat met de snelste bolide in het veld...
Eerder ontgoochelend als je het mij vraagt...
Trouwens een beetje lullig dat Trulli gestraft wordt met 25 sec en dat Hamilton mss nog de 1steplaats kan bemachtigen... Achja, ik ben fan van Hamilton dus kan dit eigenlijk niet slecht vinden maar toch, al heeft Hamilton niet slecht gepresteerd, de auto sloeg tegen...
Ook nog een punt, ik denk dat wanneer de achterspoiler even breed zou zijn als de voorvleugel, we kunnen spreken van de mooiste bolides in jaren...
Comment
-
eindelijk voelt de F1 anders aan.....totaal andere wagens (duidelijk dat de achterkant minder plakt aan de baan) Andere teams die vooraan rijden...
KERS systeem werkt ook prima... Ik ben persoonlijk ook zo blij voor rijders als Button en Trulli dat ze eindelijk wagens hebben gekregen die hun kwaliteiten waardig zijn...Ik ben er van overtuigd dat deze piloten tot de absolute top horen. Zag je die blijdschap bij button, die ontlading van eindelijk terug te staan waar hij hoort, gewoon nu heeft een wagen waar hij mee kan aanvallen. prachtig gewoon! Bij trulli was het meer een bepaalde frustratie die je zag...Dit zijn de mensen met een hart en die thuis horen in de F1. Barrichello ook zo geweldig...Ik hou van ferrari maar haat en zeg het nog is haat KIMI. Past totaal niet bij ferrari....nee daar past emotie bij.....
Comment
-
Ik had het zowel analoog als digitaal(Indi) ingeprogrameerd. Een geluk... want digitaal(ondanks de zomertijd automatisch werd aangespast) heeft het pas een uur later opgenomen.
De race was een spannend en leuk tijdverdrijf, wel jammer voor Kubica die toch plaats 2 of zelfs de overwinning had kunnen nemen als hij niet betrokken was bij het incident met Vettel(dacht toch dat Kubica schuld trof, maar Vetel vond toch dat hij hier schuld aan had, soit.... het is voor beide over en uit )
Het k.oten van heel het spel is dat 3 teams(toevallig 3 teams die op het randje van het faillissement staan of niet meer weten of ze verder gaan doen) die de FIA toch heeft laten racen ondanks ze niet reglementair gebouwd zijn. Volgens mij denk de FIA maar aan 1 ding en dat is dat er voldoende wagens kunnen(blijven) rijden/deelnemen(kassa, kassa) ook al zullen ze achteraf wel de rekening geprensenteerd krijgen. Het voordeel is nu toch dat BrawnGP(Williams en Toyota) in de kijker rijdt en hiermee sponsorgeld binnen rijft met een "illegale" auto....
Ik kan het niet aannemen/begrijp dat men een wagen(BrawnGP) die altijd achteraan rijdt en pas over een dikke maand weet dat ze nog verder gaan doen in de F1 + een nieuw chassis weten te bouwen rond een nieuwe(Mercedes)motor nu plots zo sterk staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk had het zowel analoog als digitaal(Indi) ingeprogrameerd. Een geluk... want digitaal(ondanks de zomertijd automatisch werd aangespast) heeft het pas een uur later opgenomen.
De race was een spannend en leuk tijdverdrijf, wel jammer voor Kubica die toch plaats 2 of zelfs de overwinning had kunnen nemen als hij niet betrokken was bij het incident met Vettel(dacht toch dat Kubica schuld trof, maar Vetel vond toch dat hij hier schuld aan had, soit.... het is voor beide over en uit )
Het k.oten van heel het spel is dat 3 teams(toevallig 3 teams die op het randje van het faillissement staan of niet meer weten of ze verder gaan doen) die de FIA toch heeft laten racen ondanks ze niet reglementair gebouwd zijn. Volgens mij denk de FIA maar aan 1 ding en dat is dat er voldoende wagens kunnen(blijven) rijden/deelnemen(kassa, kassa) ook al zullen ze achteraf wel de rekening geprensenteerd krijgen. Het voordeel is nu toch dat BrawnGP(Williams en Toyota) in de kijker rijdt en hiermee sponsorgeld binnen rijft met een "illegale" auto....
Ik kan het niet aannemen/begrijp dat men een wagen(BrawnGP) die altijd achteraan rijdt en pas over een dikke maand weet dat ze nog verder gaan doen in de F1 + een nieuw chassis weten te bouwen rond een nieuwe(Mercedes)motor nu plots zo sterk staat.
Over dat incident van Barrichello bij de start: ik dacht dat hij achter aangetikt werd en daardoor doorschoof tegen de Red Bull (of was het een Torro Rosso?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenJij weet dat de wagens niet reglementair zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenBrawn GP gebruikt het chassis dat Honda al beginnen ontwillen is vanaf mei 2008 ongeveer. Dus ze hebben zelf dat chassis niet ontwikkeld. Alé eigenlijk wel want BGP is gewoon het Honda team, maar met een andere motor, andere naam en andere eigenaars.
Over dat incident van Barrichello bij de start: ik dacht dat hij achter aangetikt werd en daardoor doorschoof tegen de Red Bull (of was het een Torro Rosso?).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVolgens wat ik lees wel.
De regels zijn op 2 manieren te interpreteren. Die 3 teams hebben de ene manier gedaan, de andere teams de andere. Die van de 3 teams is duidelijk de betere, dus hebben de andere teams protest aangetekend.
Belachelijk als je het mij vraagt, maar dat is nu eenmaal een deel van het F1-circus.
Comment
Comment