Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
    Hamilton heeft trouwens toegegeven dat hij van zijn team de instructies had gekregen om Trulli terug te laten passeren en dan gaat datzelfde team daarna klacht indienen omdat Trulli Hamilton voorbij ging
    McLaren heeft daar toch geen klacht tegen ingediend?

Het is de wedstrijdleiding zelf die dat besloten heeft, McLaren heeft daar geen klacht tegen ingediend dacht ik

Comment

• Inhaalmanoeuvre
      Door een crash moesten alle rijders in de laatste drie ronden achter de safety car rijden. Achter de safety car mag er niet ingehaald worden, maar toen Trulli een stuurfoutje maakte moest hij zijn positie afstaan aan Lewis Hamilton. Trulli nam zijn plaats al snel terug in, maar die actie werd door de stewards als illegaal bestempeld.
      Last edited by ; 30/03/2009, 15:34.

Comment

• Eigenlijk kan je geen beroep aantekenen voor een tijdstraf.

De kans is dus groot dat het protest van Toyota verworpen wordt.
        Last edited by ; 30/03/2009, 15:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
          Barrichello

Start missen, dubbele aanrijding (die bij de start was GROF) en dan nog P2 ronduit cadeau krijgen, en dat met de snelste bolide in het veld...

Eerder ontgoochelend als je het mij vraagt...
          Op de beelden is te zien dat Rubens duidelijk aangetikt wordt door Kovalainen, waardoor die dus vooruitschiet en op de tegenstanders knalt. Ik dacht ook eerst dat Rubens in de fout was, maar dat was dus niet zo. De fase met Raikonen: tja, kan iedereen natuurlijk overkomen. Remde vrij laat en verloor wat grip en gleed even door. Zo erg was het nu ook weer niet. En iemand gaan ontgoochelend noemen omdat hij door de onhandigheid van 2 vrij nieuwe piloten 2e kan worden vind ik ook wel overdreven. Rubens had gewoon pech met de start. Anders zat ie waarschijnlijk samen met Jenson vooraan te rijden.

De straf van Vettel is trouwens voor zover ik weet door zijn doorrijden na de crash met de enorm schade. Niet voor het ongeluk met Kubica zelf. Anders zou Kubica in mijn mening een even grote straf moeten gekregen hebben. Vond zelf dat Kubica net iets meer in de fout ging. Vettel kon in prinicipe niet echt ergens anders naartoe.

Maleisië gaat enorm interessant worden. Heel erg andere omstandigheden, en het is een 'echt ' race circuit. VOoral de weersomstandigheden kunnen wel eens een grote invloed gaan spelen. Zeker als het eventueel zou gaan regenen, en als het regent in Maleisië valt het meestal met bakken uit de lucht. Ben wel eens benieuwd hoe de Brawn GP wagens zouden presteren in de nattigheid.
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• zijn er ergens filmpjes van?
            wimoptiek.be op

Comment

• Code:
              http://darcyf1.com/mattzel/MT89_Formula1_2009_Melbourne_GP_Start_Chaos_replays_only.avi
              Replays van de start. Ik zou wel willen vragen om deze link niet te gaan hotlinken en dus niet te gaan verspreiden.
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Tja, Hamilton kan niet weten of Trulli een probleem heeft of niet als Trulli van de baan gaat. Als Hamilton daar moet op wachten.....
                Ja dat is dus juist de dingen omdraaien he,
                Trulli gaat in het gras ,Hamilton rijd hem voorbij , maar het team van Mc Laren zegt tegen Hamilton" Laat trulli terug voor bij(code geel en SC) en Trulli rijd Hamilton voorbij door dat Hamilton op de rem gaat en Trulli voorbij laat.
                Moet Trulli ook op de rem gaan of wat?
                Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  ]Replays van de start. Ik zou wel willen vragen om deze link niet te gaan hotlinken en dus niet te gaan verspreiden.
                  mercikes
                  wimoptiek.be op

Comment

• De komentaar op Canvas "oef iederreen is goed door de eerste bocht gekomen."
                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                      Ja dat is dus juist de dingen omdraaien he,
                      Trulli gaat in het gras ,Hamilton rijd hem voorbij , maar het team van Mc Laren zegt tegen Hamilton" Laat trulli terug voor bij(code geel en SC) en Trulli rijd Hamilton voorbij door dat Hamilton op de rem gaat en Trulli voorbij laat.
                      Moet Trulli ook op de rem gaan of wat?
                      Trulli kon hem terug voorbijlaten als hij niet van zin was om op die plaats te blijven als Hamilton ECHT zo hard in de remmen gegaan was

Voor mij had Trulli gewoon op P4 moeten blijven want SC of niet....hij is van de baan gegaan. Zo kan iedereen ook een pitstop gaan maken en dan hun oorspronkelijke positie terug innemen. Er moet ergens een grens zijn en de regels zijn er naar.

Wat de straf van Vettel betreft heb ik dit te zeggen: de FIA wil meer inhaalacties maar bestraft elke inhaalpoging die verkeerd afloopt. Wederom een spijtige zaak en eens temeer een bewijs wat voor bavianen er in die wedstrijdleidingen zitten. Zouden het Belgische ambtenaars zijn of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Trulli kon hem terug voorbijlaten als hij niet van zin was om op die plaats te blijven als Hamilton ECHT zo hard in de remmen gegaan was

Voor mij had Trulli gewoon op P4 moeten blijven want SC of niet....hij is van de baan gegaan. Zo kan iedereen ook een pitstop gaan maken en dan hun oorspronkelijke positie terug innemen. Er moet ergens een grens zijn en de regels zijn er naar.

Wat de straf van Vettel betreft heb ik dit te zeggen: de FIA wil meer inhaalacties maar bestraft elke inhaalpoging die verkeerd afloopt. Wederom een spijtige zaak en eens temeer een bewijs wat voor bavianen er in die wedstrijdleidingen zitten. Zouden het Belgische ambtenaars zijn of zo?
                        Mischien wel van u maar niet van zijn team!
                        Waar wordt er gezegd dat hij terug naar plaats drie moet?
                        Last edited by jurbe; 30/03/2009, 18:57.
                        Nissan QQ driver.

Comment

• Lewis Hamilton heeft bevestigd dat hij Jarno Trulli er in de eindfase van de Australische Grand Prix voorbij heeft gelaten. Hamilton had Trulli tijdens een Safety Car-situatie gepasseerd, nadat de Italiaan een uitstapje door het gras maakte.
                          Nissan QQ driver.

Comment

• Ik kan niet zeggen hoe teleurgesteld ik ben dat mijn derde plaats me is ontnomen. Toen de Safety Car op de baan kwam, wist Lewis Hamilton mij te passeren, maar niet lang daarna remde hij plotseling af en ging hij aan de zijkant van de baan rijden
                            Nissan QQ driver.

Comment

• Canvas: 'Ja vettel is voorbij Button door die laatste pistop, Vettel ligt nu eerste!....
                              Ah nee, het was webber...'

Waar hebben ze die gasten vandaan? verspilling van vliegtickets zou ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                Canvas: 'Ja vettel is voorbij Button door die laatste pistop, Vettel ligt nu eerste!....

Ja de zon hangt hier laag he Gert je kan bijna niets meer zien, geld voor een zonnebril hadden ze ook niet.
                                Nissan QQ driver.

Comment

Canvas: 'Ja vettel is voorbij Button door die laatste pistop, Vettel ligt nu eerste!....

Ik kon nu niet gaan oordelen voor deze race aangezien ik keek op de BBC, maar ik moet wel zeggen dat ik vond dat er vorig seizoen een positieve groei was qua commentaar op canvas. Ik herinner me nog steeds het eerste seizoen dat ze de rechten hadden. (Was dat nu 2005 of 2002? Het jaartal kan ik me wel niet meer herinneren eigenlijk). Dat eerste seizoen was echt erbarmelijk.

Maar de laatste 2 seizoenen vond ik echt een heel pak beter al. Op momenten zelf heel erg aangenaam. De chaos op het einde van de Belgische gp vorig seizoen vond ik echt briljant.
                                  www.last.fm/user/lender

Comment

sorry, 'k kan mij niet inbeelden dat als je een minimum van Engels verstaat,
                                    dat je dan niet op BBC hebt afgestemd

idd BBC zendt terug de F1 uit,
                                    dus: vooraf een journo op de startgrid en vooral: deftige commentaar (incl. tussen-interviews met uitvallers) tijdens de race zelf

Comment

• Ik wil het de critici hier allemaal zelf eens horen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                        ja idd, iedereen is maar bezig over gewichtsverdeling, balans, weet ik veel wat

maar als je op de rechte lijn een boost van 80pk hebt, dan maakt balans toch geen zak uit..
                                        Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                                        wat ben je met 80 pk boost als je de volgende bocht vroeger en harder moet remmen dan die kerel in uw slipstream met betere balans?
                                        Op circuits à la Monza zal de Kers wel goed tot zijn recht komen denk ik!
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                          Ik wil het de critici hier allemaal zelf eens horen doen.

Ik ken toch alle rijders en helmen uit mijn hoofd

Comment

Working...
                                          X