Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
    Ik ken toch alle rijders en helmen uit mijn hoofd
    Maar kan je ook objectief zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
      hmm, kweet ni. Als Alonso crasht zou ik wel serieus vloeken

Comment

hmm, kweet ni. Als Alonso crasht zou ik wel serieus vloeken
        En anderen, mijzelf misschien ook, zouden dan een lachje niet kunnen onderdrukken misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
          De komentaar op Canvas "oef iederreen is goed door de eerste bocht gekomen."

Ik versta dat ze niet de budgetten hebben van andere zenders, maar hoeveel keer ze er echt naast zitten, is niet grappig meer...
          Op ITV vroeger en BBC nu heb je ex rijders, ex teambaas, interviews vanuit de pits, inside info,... Je begrijpt de race gewoon beter.
          Last edited by Hayes; 30/03/2009, 22:57.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
            En anderen, mijzelf misschien ook, zouden dan een lachje niet kunnen onderdrukken misschien
            touché

(gelukkig gebeurt dat niet al te vaak )
            Last edited by ; 30/03/2009, 23:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
              Bij sporza zijn ze ook allesbehalve objectief, overduidelijke tifosi.

Dringend tijd dat ze Peter Baert terughalen én alle kwalificatieritten weer uitzenden of ze verliezen 90% van hun kijkers aan de BBC...

Comment

• Ferrarifans?

Ik weet dat ze geen fan zijn van Mclaren, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Bij sporza zijn ze ook allesbehalve objectief, overduidelijke tifosi.

Dringend tijd dat ze Peter Baert terughalen én alle kwalificatieritten weer uitzenden of ze verliezen 90% van hun kijkers aan de BBC...
                  dat doen ze, maar wel op het digitale kanaal van één..
                  dikke bs dus
                  waarom weer de gewone mens die nog geen digitale tv heeft weer benadelen?
                  zend dat toch op het gewone kanaal uit?

Comment

Ferrarifans?

Ik weet dat ze geen fan zijn van Mclaren, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen hé?
                    Ben jij nu nog altijd rancuneus omdat ze een andere rijder even veel kansen gaven als uw favoriete piloot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                      dat doen ze, maar wel op het digitale kanaal van één..
                      dikke bs dus
                      waarom weer de gewone mens die nog geen digitale tv heeft weer benadelen?
                      zend dat toch op het gewone kanaal uit?
                      Ik heb digitale tv of moet je daarvoor bijbetalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                        Ik heb digitale tv of moet je daarvoor bijbetalen?
                        Neen, dat zit in het standaardpakket en is te volgen door de 'rode knop'.

Comment

• Hamilton ... ai ai ai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                            Hamilton ... ai ai ai
                            Idd kreeg juist een sms van mijn schoonbroer

Hamilton disqualified from Australian GP

By Jonathan Noble Thursday, April 2nd 2009, 08:49 GMT
                            Lewis Hamilton has been stripped of his third place finish in the season-opening Australian Grand Prix after the world champion and his team were judged to have provided 'misleading' evidence during a post-race stewards' hearing.
                            The British driver had finished fourth on the road, but was moved up a position when original third place finisher Jarno Trulli was handed a 25-second penalty for having overtaken Hamilton behind the safety car.
                            However, following the discovery of new evidence, believed to be radio transmissions from the Toyota and McLaren teams, the race stewards convened a fresh hearing in Malaysia this afternoon to discuss the matter.
                            It is believed the radio transmissions contradicted the original statements presented to the stewards by Hamilton and McLaren.
                            A statement issued by the stewards said: "The Stewards having considered the new elements presented to them from the 2009 Australian Formula One Grand Prix, consider that driver No 1 Lewis Hamilton and the competitor Vodafone McLaren Mercedes acted in a manner prejudicial to the conduct of the event by providing evidence deliberately misleading to the Stewards at the hearing on Sunday 29th March 2009, a breach of Article 151c of the International Sporting Code.
                            "Under Article 158 of the International Sporting Code the driver No 1 Lewis Hamilton and the competitor Vodafone McLaren Mercedes are excluded from the race classification for the 2009 Australian Grand Prix and the classification is amended accordingly."
                            Further to the Hamilton decision, the race stewards have scrapped the penalty against Trulli and he has now been awarded third place for the Australian Grand Prix.
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Trulli toch drie
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Sutil 8e!
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• mij hoor je niet klagen Ik vond Trulli's straf onterecht

Comment

• Allee het spelletje van de FIA is begonnen. McLaren pesten.

ps ben geen Mclaren fan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                                      Allee het spelletje van de FIA is begonnen. McLaren pesten.

ps ben geen Mclaren fan .
                                      Ooit al aan gedacht dat Mclaren gewoon constant vals speelt?

Het waren trouwens de race stewards die die beslissing hebben genomen.

Comment

• Klees het hiernet op de nieuwstelex van de tijd. Los van't feit dat ze misschien wel correct zijn, begint het ondertussen op een show te lijken..

Dieter, je gaat uw prono mogen aanpassen man.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik ben blij dat Toyota toch die verdiende 3e plaats krijgt!!

Comment

Working...
                                          X