Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @: whispy
    Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
    Ferrarifans?

Ik weet dat ze geen fan zijn van Mclaren, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen hé?
    dit was maar een grapje. als je het daarover hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
      leg eens uit?
      Laat mij stellen dat ge over heel dit topic hebt laten blijken fanatiek anti-mclaren te zijn (je noemt ze notoire valsspelers) en dan plots beweer je dat dat niet 't geval is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Laat mij stellen dat ge over heel dit topic hebt laten blijken fanatiek anti-mclaren te zijn (je noemt ze notoire valsspelers) en dan plots beweer je dat dat niet 't geval is.
        Dat Mclaren valsspeelt is niet mijn mening, maar een feit. Als ze niet zouden valsspelen zijn er absoluut geen problemen.

Misschien kan je jezelf verduidelijken met een voorbeeldje?

Comment

Dat Mclaren valsspeelt is niet mijn mening, maar een feit. Als ze niet zouden valsspelen zijn er absoluut geen problemen.

Misschien kan je jezelf verduidelijken met een voorbeeldje?
          Als McLaren systematisch zou valsspelen zouden ze wel uit het kampioenschap geweerd worden.

Ik denk niet dat je buiten het schandaal rond Nigel Stepney en Mike Coughlan kan zeggen dat McLaren echt valsgespeeld heeft.

Comment

• De regels opzettelijk overtreden noem ik valsspelen

daar valt onder: spionage, teamorders(in het midden van het seizoen), verkeerde informatie geven aan FIA, ...

Comment

De regels opzettelijk overtreden noem ik valsspelen

daar valt onder: spionage, teamorders(in het midden van het seizoen), verkeerde informatie geven aan FIA, ...
              Die spionage is het geval waar ik het over had met Nigel Stepney en Mike Coughlan in de hoofdrol. Nigel Stepney is trouwens zelf met informatie over de Ferrari waaraan hij werkte aan komen kloppen bij McLaren en dat is toch niet zo'n onbelangrijk detail.

Als er 1 team is dat geen teamorders geeft dan is het McLaren wel. Beide coureurs krijgen evenwaardig materiaal en krijgen even veel kansen. Dat sommige primadonna's daar niet mee om kunnen is niet hun probleem.

Die verkeerde informatie geven is totaal overroepen. Hamilton heeft gewoon verkeerde informatie gegeven omdat hij niet gewacht had op het antwoord van het team met instructies. Daardoor is er een sneeuwbaleffect ontstaan waardoor ze zich alleen maar dieper in nesten hebben gewerkt. Ik blijf er bij dat ze niet de intentie hadden om Trulli een straf aan te smeren maar eerder zelf een straf wilden ontlopen.

Comment

De regels opzettelijk overtreden noem ik valsspelen

Het is niet omdat een paar individuën beslissen om zoiets te doen dat 't plots teamstrategie is. Get your facts straight.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Die spionage is het geval waar ik het over had met Nigel Stepney en Mike Coughlan in de hoofdrol. Nigel Stepney is trouwens zelf met informatie over de Ferrari waaraan hij werkte aan komen kloppen bij McLaren en dat is toch niet zo'n onbelangrijk detail.

Als er 1 team is dat geen teamorders geeft dan is het McLaren wel. Beide coureurs krijgen evenwaardig materiaal en krijgen even veel kansen. Dat sommige primadonna's daar niet mee om kunnen is niet hun probleem.

Die verkeerde informatie geven is totaal overroepen. Hamilton heeft gewoon verkeerde informatie gegeven omdat hij niet gewacht had op het antwoord van het team met instructies. Daardoor is er een sneeuwbaleffect ontstaan waardoor ze zich alleen maar dieper in nesten hebben gewerkt. Ik blijf er bij dat ze niet de intentie hadden om Trulli een straf aan te smeren maar eerder zelf een straf wilden ontlopen.
                  Ik blijf er bij dat je alles eerst is goed leest, wat er echt gebeurt is en dan hier komt zeggen wat jij denkt!
                  Lees de verklaring dat Hamilton bij zijn verontschuldiging allemaal zegt.
                  Nissan QQ driver.

Comment

Uhum!? ...

We vergeten de GP van duitsland vorig jaar zeker?
                    En Kovalainen kreeg ZEKER niet dezelfde wagen als Hamilton vorig jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten

Het is niet omdat een paar individuën beslissen om zoiets te doen dat 't plots teamstrategie is. Get your facts straight.
                      Nee, maar het zijn wel vaak 'individuen' van Mclaren

Comment

Uhum!? ...

We vergeten de GP van duitsland vorig jaar zeker?
                        En Kovalainen kreeg ZEKER niet dezelfde wagen als Hamilton vorig jaar.
                        Natuurlijk zijn er in dat stadium van het kampioenschap afspraken tussen rijders. Het tegendeel zou dom zijn. Ik denk dat als Kovalainen een beetje verstand heeft en een stoeltje wil voor het volgende jaar dat hij een snellere Hamilton gewoon voorbij laat als hij komt aandringen.

Ik geloof er nog altijd in dat beide heren het zelfde materiaal krijgen maar Hamilton zal altijd eerste keus hebben en de betere race engineer natuurlijk.

Comment

Natuurlijk zijn er in dat stadium van het kampioenschap afspraken tussen rijders. Het tegendeel zou dom zijn. Ik denk dat als Kovalainen een beetje verstand heeft en een stoeltje wil voor het volgende jaar dat hij een snellere Hamilton gewoon voorbij laat als hij komt aandringen.

Ik geloof er nog altijd in dat beide heren het zelfde materiaal krijgen maar Hamilton zal altijd eerste keus hebben en de betere race engineer natuurlijk.
                          ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                            ?????
                            Ja, dat hoeft toch niet noodzakelijk de betere keuze te zijn?
                            Hetzelfde met de race engineer. Hamilton krijgt de meest ervaren race engineer maar dat wil niet zeggen dat die per definitie beter is dan die van Kovalainen.

Het is zelfs zo dat Kovalainen eerst met bepaalde evoluties rondreed vorig jaar en niet Hamilton.

Comment

• Eerst zegt ge de betere engineer en nu is het de meest ervaren...

Sorry, maar in ELK team zijn er teamorders en een 1ste en 2de rijder. Het is gewoon hoe goed het team dat kan verbergen voor de rest van het circus en de kijkers zodat wij een idee krijgen dat er geen teamorders zijn.

Bij McLaren is Hamilton duidelijk de 1ste rijder, gewoon omdat hij de beschermeling is en al opgeleid werd van toen hij nog met de karts reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                Bij McLaren is Hamilton duidelijk de 1ste rijder, gewoon omdat hij de beschermeling is en al opgeleid werd van toen hij nog met de karts reed.
                                Dat is een feit maar dat is dan ook omdat hij zich in voorgaande seizoenen zo heeft geprofileerd door zijn resultaten. Het is niet dat Kovalainen een auto krijgt met andere specs en dergelijke.

Als er 2 nieuwe piloten zijn als in 2007 zijn er GEEN team orders bij McLaren en hebben ze altijd met gelijke wapens gestreden.

Comment

• Over deze situatie valt dus duidelik te discussieren

maar laten we het bij onze eigen meningen houden omdat waarschijnlijk geen van ons zich zal neerleggen bij de ander zijn standpunt.

Comment

Working...
                                  X