Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuit-nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
    Gaat er iemand naar de 1000km?
    Ik zou doodgraag eens gaan, maar dat valt altijd zo slecht hé... Los in de blok.

Comment

Voor de geïnteresseerden: de 1000 km van Spa live

Comment

Ben gisteren geweest. Prachtige race, eerste keer ooit dat ik die dieselproto's live zie. Blijft toch maar raar, precies een enorme stofzuiger die voorbijraast Werd compleet overstemd door de superluide C6-R's en F430 GT2's

Comment

Ik ben gisteren ook geweest en het was serieus de moeite! Het was ook mijn eerste Le Mans Series, en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het weer viel ook heel goed mee! Super dag gisteren

Comment

Ik denk dat de 24 uren niet veel zal voorstellen dit jaar, als je ziet hoeveel GT1's er in LMS nog rondrijden

Comment

Ik denk dat de 24 uren niet veel zal voorstellen dit jaar, als je ziet hoeveel GT1's er in LMS nog rondrijden
              't Viel me ook op! Hopelijk verandert het nog...

Comment

Hezemans en Kumpen zijn mooi tweede gefinished in Adria, na de MC12 van Bartels - Bertolini.

Ondertussen gaat het er ook gezellig aan toe in het WTCC in Pau. Wat een zootje...

Comment

Safetycar crasht met de leider in de race

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Die safetycar is toch zwaar in fout?

Of moest die BMW achter die safetycar blijven?

Sowieso een dom ongeluk.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Die safety-car is inderdaad zwaar in fout. Waarschijnlijk te laat het circuit opgekomen om de leider op te pikken en ipv dan op een zichtbare plaats te wachten, vliegt die onmiddellijk naar het midden van het circuit achter een blinde bocht.

Comment

Wat een dwaas ongeval! Dit zou toch niet mogen gebeuren!

Comment

Goe bezig

Met al die aanrijdingen doet het me een beetje denken aan het BTCC (British Tour ... niet de belgen ) indertijd.
                          Toen was het ook altijd op het scherp van de snee .
                          Was echt een plezier om naar te kijken.

Comment

Wanneer zijn het de 24u van de Nurburgring?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              Wanneer zijn het de 24u van de Nurburgring?
                              Nu

21-24 mei.

Spijtig dat ik niet kan dit jaar

Comment

Nu

21-24 mei.

Spijtig dat ik niet kan dit jaar

crap! Niet goed voor mijn studies!

Is er weer ergens een livestream?

Comment

Weer enkele logische beslissingen in het WTCC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                    Weer enkele logische beslissingen in het WTCC
                                    ah? vertel!

niemand die weet waar de 24u vd ring te volgen zijn? (livestream)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      ah? vertel!

niemand die weet waar de 24u vd ring te volgen zijn? (livestream)
                                      De Seat-diesels krijgen 2.7 bar turbodruk ipv 2.5 bar. Bovendien mogen ze bij het opschakelen daar maximaal 1 seconde boven gaan, zij het binnen een bepaalde marge. In Pau was deze marge bvb 0.5 bar, ten opzichte van de 2.5 bar die ze toen maximaal mochten hebben. Dat is dus een marge van 20% bij het opschakelen. Stel ze schakelen 15 keer omhoog per rondje, dan mogen ze 15 seconden 3.2 bar turbodruk hebben (als die marge gehandhaafd blijft). Als compensatie mogen de benzinewagens bij wielspin, terugschakelen en het nemen van curbs iets boven het maximaal aantal toeren van 8500tpm gaan.

De benzines krijgen daar echter geen extra vermogen door, wat zijt ge bvb met extra toeren als ge terugschakelt. De diesels hebben door deze ingreep wél extra vermogen en dat gedurende een aantal seconden per rondje.

Bovendien blijkt uit de berekeningen van de FIA dat de BMW na de 3 vorige ontmoetingen de snelste wagen is. Daarom krijgen de BMW's de maximale succesbalast met 40kg. De Chevy krijgt +30kg, de Seat TDI +20kg. De BMW van Zanardi, de Seat TFSI en de Lada's krijgen -20kg. Raar dat de snelste wagen nog geen enkele race gewonnen heeft dit seizoen...
                                      Last edited by ; 23/05/2009, 16:14.

Comment

De aflevering is begonnen!

Live de 24u volgen kan hier:

Comment

wtf dat dubbelen

Comment

Working...
                                          X