Ze nemen de laatste volledige ronde, dus niet die waarin ze de rode vlag gegeven hebben, is een beetje tricky om dan het klassement op te stellen, met rijders in de pits enzo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Maleisië 2009
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenWat een verschrikkelijk idee van Bernie om die races later te zetten. In australië was er de laaghangende zon, in Maleisië de laaghangende zon + de regen.
Al waar die in geinteresseerd is is poenscheppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDIe regen heeft toch niet veel te maken met het tijdstip?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Raikkonen trekt het zich allemaal niet aan, maar Massa is al bij het minste ongerust
Kimi deed me weer denken aan monaco 2006 waar hij na zijn opgave direct naar zijn boot liep, toch een geweldige gast
Comment
-
Ferrari , fuck die Italianen zijn achterlijk. Begin jaren negentig halen ze Jean Todt naar Ferrari om er eindelijk orde te scheppen en de flagrante fouten te voorkomen. Todt werkt vijf jaar kei hard en slaagt in zijn opgestelde missie. 10 jaar lang loopt het ongeveer perfect tot Ross Brawn zogezegd zijn sabatical neemt, Jean Todt wordt weggepromoveerd, Michael Schumacher gaat genieten van zijn pensioen en Rory Byrne ook een stapje terug doet. Wat doen ze dan bij Ferrari, terug een hoop Italianen aan de top zetten wat 20 jaar duidelijk was dat het niet werkte. Mijn vrees wordt stilletjes aan werkelijkheid, Ferrari valt terug in de italiaanse choas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenAls we dit vergelijken met Kimi en zijn ijs..
Raikkonen trekt het zich allemaal niet aan, maar Massa is al bij het minste ongerust
Kimi deed me weer denken aan monaco 2006 waar hij na zijn opgave direct naar zijn boot liep, toch een geweldige gast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenAls we dit vergelijken met Kimi en zijn ijs..
Comment
-
+ YouTube Video
Comment
-
Geweldige race
Halve punten
Kimi
En Massa flipte helemaal door. Raar ook dat ze Kimi véél te vroeg regenbanden gaven. Zijn ze bij Ferrari al wanhopig?
Mooie strategie ook van Glock en Toyota. Eerst intermediates en dan pas echte regenbanden. Ik had hem absoluut de zege gegund.
En Heidfeld, in races met rare wendingen toont hij zijn echte talent.
Brawn GP, leuk voor Button. Ik hoop echter dat er uitsluitsel komt over de diffusers. En als ze legaal verklaard worden, de andere teams snel kunnen bijbenen met Brawn GP, Toyota en RBR. En Barichello lacht zuur, moet opnieuw zijn meerdere kennen in zijn teamgenoot
Comment
-
Dit weekend stond er trouwens een interessant interview met Jacky Eeckelaert in HBvL. Het ging onder andere over Button en Barichello. Hij vond ze qua pure snelheid gelijkwaardig aan elkaar, maar Button is over een hele race gezien constanter. Hij stond ook nog versteld van het enthousiasme waarmee Barichello nog altijd rondreed.
Het ging ook kort over de diffusor. Eeckelaert stond aan het hoofd van het Japanse team dat deze diffusor ontworp en strikt volgens de letter van het reglement zou deze diffusor legaal zijn. Hij geeft wel toe dat het wel niet volgens de geest van het reglement is, maar voegt daar aan toe dat de ingenieurs er zijn om zo creatief mogelijk om te springen met die regelgevingen.
Comment
-
Wat een blunder bij Ferrari ... OK, gokken is 1 ding, maar dit is wel heel wanhopig. We weten nu ook wat zware regenbanden waard zijn op droog, wat was dat, 25 seconden trager als de slicks. Fok !
En dan verslijten die banden ook gelijk hell ... gast van de BBC zei het perfect : die banden slijten zo snel af, dat zelfs al reed je 3 ronden nadien in een orkaan, de banden zouden geen effect hebben, omdat ze in die 3 ronden zo hard afzien.
En dat voor een team als Ferrari ?!
Ik denk dat we een spannend seizoen tegemoet gaan, Brawn versus Toyota versus RBR versus Sauber
McLaren ?
Ferrari ?
Aja, die middenveldteamekes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Felipe baby, stay cool !
Die radio's zijn geniaal. F1-rijders zijn ook maar mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
Brawn GP, leuk voor Button. Ik hoop echter dat er uitsluitsel komt over de diffusers. En als ze legaal verklaard worden, de andere teams snel kunnen bijbenen met Brawn GP, Toyota en RBR.
Er werd gezegd dat BMW het ook overwogen had zo'n diffuser in te zetten voor deze GP, maar toch best eerst ging afwachten tot definitieve uitspraakt op 16 april.
Volgens Red Bull dan weer zou zo'n diffuser toch maanden werk en een hoop geld kosten, want de helft van de auto moet dan hertekend worden.
Moet toch zijn dan dat sommige daar ook al opgekomen/bezig waren deze mogelijks in te zetten/klaar te hebben in geval van.....?
Comment
-
Heidfeld 2e met 1 stop vs Button 1e met 4 stops.
Vorig seizoen is Heidfeld ook ooit zo op het podium geraakt, maar toen omgekeerd dacht ik.
2 ronden voor het einde binnen om intermediates en toen nog een hoop concurrenten voorbijgestoken.
Ferrari, volledig akkoord met de stellingen hierboven.
MLF-style: "Waar zijde gij mee bezig??"
Voor het eerst naar BBC gekeken ipv Canvas, wat een verbetering.
Die co-commentator ook wel 2x in de fout zien gaan.
"He passed him again!"
"It's a replay"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten"He past him again!"
"It's a replay"
Comment
Comment