Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Zit kort opeen. Als je ziet dat er tussen de pole en de slechtste van Q2 slechts 5 tienden zit, op een lang circuit als dit ...
Euh, die tijden mag je niet vergelijken. In Q2 rijden ze nog altijd met minder brandstof en het resultaat van de polesitter in Q1 en Q2 was ook niet zo denderend.
Euh, die tijden mag je niet vergelijken. In Q2 rijden ze nog altijd met minder brandstof en het resultaat van de polesitter in Q1 en Q2 was ook niet zo denderend.
Raikkonen heeft al gereageerd dat de auto gewoon niet sneller gaat dan dat. Heb de quallificatie gezien en dan zag je dat hij wel serieus aan het pushen was. Bij de BBC dachten ze dat hij iets zwaarder geladen zou zijn als degene voor hem, ik ben benieuwd. Vind zijn resultaat eigenlijk nog meevallen want hij had KERS in zijn wagen maar het stond uitgeschakeld wegens te veel kans op oververhitting. Moest zijn KERS wel gewerkt hebben, hij had zeker nog een plaats meer naar voor hebben gestaan.
Raikkonen heeft al gereageerd dat de auto gewoon niet sneller gaat dan dat. Heb de quallificatie gezien en dan zag je dat hij wel serieus aan het pushen was. Bij de BBC dachten ze dat hij iets zwaarder geladen zou zijn als degene voor hem, ik ben benieuwd. Vind zijn resultaat eigenlijk nog meevallen want hij had KERS in zijn wagen maar het stond uitgeschakeld wegens te veel kans op oververhitting. Moest zijn KERS wel gewerkt hebben, hij had zeker nog een plaats meer naar voor hebben gestaan.
De gewichten:
1. Jenson Button - 660 kg
2. Jarno Trulli - 656,5 kg
3. Timo Glock - 656,5 kg
4. Nico Rosberg - 656,0 kg
5. Mark Webber - 656,0 kg
6. Robert Kubica - 663 kg
7. Kimi Raikkonen - 662,5 kg
8. Rubens Barrichello - 664,5 kg
9. Fernando Alonso - 680,5 kg
10. Nick Heidfeld - 692,0 kg
11. Kazuki Nakajima - 683,4 kg
12. Lewis Hamilton - 688 kg
13. Sebastian Vettel - 647 kg
14. Heikki Kovalainen - 688,9 kg
15. Sebastien Bourdais - 670,5 kg
16. Felipe Massa - 689,5 kg
17. Nelson Piquet - 681,9 kg
18. Giancarlo Fisichella - 680,5 kg
19. Adrian Sutil - 655,5 kg
20. Sebastien Buemi - 686,5 kg
De kans is dus groot dat de nummer 2 t.e.m. 5 in dezelfde ronde binnen zullen komen. Voorts een zware Hamilton, Kovalainen en Massa. Jenson Button staat niet licht, en Alonso is de zwaarste van de top 10.
De max toch, dat we eens iets anders zien dan dat we gewoon zijn?
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
De vraag is: staat ie werkelijk op z'n kop ? Of is 't dit keer wél een indicatie van de rangorde ?
Wordt er morgen regen voorspeld ?
Als het gaat regenen (en de kans zit er toch vrij dik in) zal dat normaal gezien een korte maar stevige bui zijn. Beetje zoals in 2001 veronderstel ik.
Als het gaat regenen (en de kans zit er toch vrij dik in) zal dat normaal gezien een korte maar stevige bui zijn. Beetje zoals in 2001 veronderstel ik.
Inderdaad. En wetende dat Brawn GP een schitterende strateeg aan de muur heeft zitten ...
Bovendien: in de regen kloppen de verhoudingen totaal niet meer. In dat geval denk ik dat Hamilton zich wel kan laten gelden.
Inderdaad. En wetende dat Brawn GP een schitterende strateeg aan de muur heeft zitten ...
Bovendien: in de regen kloppen de verhoudingen totaal niet meer. In dat geval denk ik dat Hamilton zich wel kan laten gelden.
Te zien natuurlijk hoe de Mclaren in de regen handelt. Hij komt in het droge sowieso al power tekort, dus ben ik benieuwd hoe de wagen het zou doen in de regen. Het is natuurlijk wel een feit dat in de regen de waardeverhoudingen anders gaan liggen, maar als je in de regen met een onbestuurbaar kreng moet rijden zul je die persoon ook niet naar voor zien knallen
Als het morgen regent gok ik vooral op Vettel en Barrichello. Hockenheim 2000 iemand?
Te zien natuurlijk hoe de Mclaren in de regen handelt. Hij komt in het droge sowieso al power tekort, dus ben ik benieuwd hoe de wagen het zou doen in de regen. Het is natuurlijk wel een feit dat in de regen de waardeverhoudingen anders gaan liggen, maar als je in de regen met een onbestuurbaar kreng moet rijden zul je die persoon ook niet naar voor zien knallen
Als het morgen regent gok ik vooral op Vettel en Barrichello. Hockenheim 2000 iemand?
Meerdere voorbeelden: bvb Magny-Cours 99 en Silverstone 08. Of Kuala Lumpur 01.
Comment