Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vettel...in deze jongen schuilt pure klasse. Hoe hij de race mooi controleert. Zo jong maar komt zo ervaren over. Maar je ziet zeker dat hij enorm opkijkt naar Schumi. De manier dat hij zijn team bedankt, de manier dat hij zijn vuisten toont als hij over de streep rijdt. Op zijn wagen gaan staan na de race, een klopje op de wagen geven van ge hebt dat goed gedaan. Hoe hij op het podium juigt..... Ik miste alleen nog het schumi sprongetje. Ik ben Fan!! Hou van mensen met emoties....Dus kimi ga bij een kou team rijden en laat de plaats aan deze Vettel die volgens mij perfect zou passen bij Ferrrari naast onze kleine Massa!
Ik denk niet dat Vettel momenteel geïnteresseerd is in een verhuis naar Ferrari. Als Sutil niet gecrasht was zou Ferrari het enige team zonder punten zijn..
gaan ze nu nog rijden of niet?
tbegint mij zwaar tegen te steken met al die races daar in het verre oosten..
dat ze maar rap terug naar het normale europa komen..
Ah ja, want hier regent het nooit. De regen vandaag was toch niet abnormaal? Zo'n weer zien we zeer vaak hier in Europa dus ik bergijp uw probleem niet.
1 Jenson Button GB Brawn-Mercedes 21
2 Rubens Barrichello Brz Brawn-Mercedes 15
3 Sebastian Vettel Ger Red Bull-Renault 10
4 Timo Glock Ger Toyota 10
5 Mark Webber Aus Red Bull-Renault 9.5
6 Jarno Trulli Ita Toyota 8.5
7 Nick Heidfeld Ger BMW Sauber 4
8 Fernando Alonso Spa Renault 4
9 Heikki Kovalainen Fin McLaren-Mercedes 4
10 Lewis Hamilton GB McLaren-Mercedes 4
11 Nico Rosberg Ger Williams-Toyota 3.5
12 Sebastien Buemi Swi Toro Rosso-Ferrari 3
13 Sebastien Bourdais Fra Toro Rosso-Ferrari 1
Moet toch frustrerend zijn voor de piloten van Ferrari: Massa eerste race uitgevallen met pech, Raikkonen was in de tweede race goed bezig en dan verkeerde bandenkeuze van het team, Massa was goed bezig deze race en dan pech, Raikkonen was goed gekwlificeerd deze race en dan problemen met de motor waardoor hij niet alles kon geven in de race.
Moet toch frustrerend zijn voor de piloten van Ferrari: Massa eerste race uitgevallen met pech, Raikkonen was in de tweede race goed bezig en dan verkeerde bandenkeuze van het team, Massa was goed bezig deze race en dan pech, Raikkonen was goed gekwlificeerd deze race en dan problemen met de motor waardoor hij niet alles kon geven in de race.
dat klopt maar sommige van de rijders (denk maar aan button en Barrichello) hebben jaren zo moeten doorbrengen... Ik vind het ergens leuk om is de omgekeerde wereld te zien... Goed voor de sport, maar ik blijf trouw fan aan Ferrari
Mooie race, mooie zege voor Redbull, 'k gun het ze.
Als McLaren fan kan ik niet helemaal ontevreden zijn. Zeker niet in vergelijking met Ferrari...
Misschien nog een ideetje voor de volgende pronostiek:
"Ferrari slaagde er de voorbije drie races geen enkele keer in om punten te pakken. Lukt het ze deze keer wel ?"
Geen slechte race, regenraces genieten mijn voorkeur, maar het is NOG leuker als er een weerswisseling is ... 't heeft de ganse race geregend !
Mooi van Vettel, proficiat
Verder niet teveel spanning, Brawn die met beide wagens op een andere pitstopstrategie zat, maar deze keer liep het niet zo goed. Misschien met een start die niet onder pace-car was ... maar dat was niet mogelijk, denk ik.
Heb timings gevolgd via internet:
formula1.com : deftige info, hier en daar wat vreemde zaken, zoals bvb. Massa die de halve race lang als
"stop" genoteerd in de ronde dat ie uitviel, terwijl die andere Toyota wel als retired stond. Ook plaatwisselingen duren soms wat lang : desalniettemin de checkpoints tijden correct blijven aanduiden, duurt het soms een volle rond voordat de correcte positie getoond wordt. Soms gebeurt dit wel goed .. dus het is niet zo dat enkel bij start/finish de posities correct worden gezet, bij elk checkpoint kan dat. Maar, zodra een wagen de pits inkom, komt de info op het scherm. Pretty impressed.
f1-live.com : nogal amateuristisch en simpel. Updates duren ook duidelijk langer (zelfs veel meer als de 45 seconden die ze zelf al zeggen). Die 45 seconden is op zich ook al heel slecht, maar dat halen ze ook niet. De info is nogal karig, om niet te zeggen dat er bijna niks interessant opstaat.
Schitterend van Vettel.
Hopelijk gaat het zo verder en kan hij meestrijden voor de titel. En misschien zelfs de nieuwe jongste wereldkampioen worden
Een andere Duitser is duidelijk de nieuwe regenmeister
Leuk dat McLaren weer bij de top komt aansluiten.
Jammer van het overenthousiasme van Hamilton, als hij iets rustiger had gereden had hij dicht in de buurt van het podium kunnen finishen.
Dees is wel een dieptepunt, then again, het zijn maar 3 opeenvolgende races zonder punten, ... op zich zo slecht nu ook weer niet ...
tenzij er een zandstorm langskomt hebben we volgende week wel normale weersomstandigheden.. en ferrari heeft er samen met toyota nog getest vlak voor het seizoen, dus ik ben er wel redelijk zeker van dat ze nu toch punten zullen halen
Knappe prestatie van RBR! Van Vettel zullen we inderdaad nog veel mogen verwachten denk ik.
Ferrari is toch écht wel slecht bezig nu.
Idd. knap gereden voor RBR
Ferrari niet alleen, wat denk je van BMW. Is ook gene vette.
Toyota doet het veel beter dit jaar, als Truli niet aangereden was ... en dan nog door een BMW die wel nog verder kon rijden.
Comment