Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van China 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
    Liever normale beelden en sublieme commentaar + uur voorbeschouwing
    dan mooie beelden en kleutercommentaar van stefaan lammens en die andere oetlul.
    Ik heb de GP van Malesië op de BBC gezien maar deze heb ik terug op canvas gezien. Ik heb ze vandaag bij Canvas op geen enkele fout kunnen betrappen en hun commentaar was zeer goed terwijl ze de vorige keer bij de BBC toch een paar kemels hebben geschoten.

Comment

• Zalige race gezien! Ik word meer en meer fan van Vettel! Jammer dat Rosberg vandaag niet in het stuk voorkwam.

Verder weer een zware teleurstelling voor Ferrari. Ze moeten daar dringend ingrijpen of 't wordt een rampseizoen! Wat is er eigenlijk met Heidfeld gebeurd op't laatste? 10 ronden voor't einde reed die nog op stek 8 om dan toch als 12e te finishen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Schitterend van Vettel.
        Hopelijk gaat het zo verder en kan hij meestrijden voor de titel. En misschien zelfs de nieuwe jongste wereldkampioen worden

Een andere Duitser is duidelijk de nieuwe regenmeister

Leuk dat McLaren weer bij de top komt aansluiten.
        Jammer van het overenthousiasme van Hamilton, als hij iets rustiger had gereden had hij dicht in de buurt van het podium kunnen finishen.

En Ferrari, daar hebben ze nog veel werk.
        Ik vond 't ook leuk McLaren wat te zien aansluiten maar uiteindelijk zaten ze vandaag nog een dikke 2 sec onder het tempo van Vettel, da's een eeuwigheid he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
          Ik heb de GP van Malesië op de BBC gezien maar deze heb ik terug op canvas gezien. Ik heb ze vandaag bij Canvas op geen enkele fout kunnen betrappen en hun commentaar was zeer goed terwijl ze de vorige keer bij de BBC toch een paar kemels hebben geschoten.
          Was mij ook opgevallen, en vandaag was het zeer correct, zoals altijd bij die gasten

Comment

• Mooie race... Prachtig van Vettel, die zich op mijn lijstje al een tijdje achter Hamilton heeft geplaatst...

Btw over Hamilton... Zo'n goede regenrijder en zich toch laten betrappen op stomme foutjes waardoor die slippers maakte, hoe dan ook kwam die op het einde toch mooi in de buurt van Barrichelo... Om dan ineens weer terug te vallen... Als die deze race geen enkele slipper had gemaakt mag je 40 sec van zijn tijd aftrekken en had ik hem toch 4des gezien of mss zelfs heel mss derdes...

Dan hebben we Ferrari... Tja...

Trulli heft deze race ook geen chance gehad, wel spectaculair hoe de BMW zich parkeerde op de Toyota...

Sutil heeft het ook zeker niet slecht gedaan, maar kan het niet volhouden, spijtg van de crash in ieder geval...

Buemi, die lelijke Zwitser heeft zich ook in m'n lijstje gezet...

Mijn lijstje van favoriete coureurs,
            • Hamilton
            • Vettel
            • Alonso
            • Glock
            • Rosberg
            • Buemi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
              Vettel...in deze jongen schuilt pure klasse. Hoe hij de race mooi controleert. Zo jong maar komt zo ervaren over. Maar je ziet zeker dat hij enorm opkijkt naar Schumi. De manier dat hij zijn team bedankt, de manier dat hij zijn vuisten toont als hij over de streep rijdt. Op zijn wagen gaan staan na de race, een klopje op de wagen geven van ge hebt dat goed gedaan. Hoe hij op het podium juigt..... Ik miste alleen nog het schumi sprongetje. Ik ben Fan!! Hou van mensen met emoties....Dus kimi ga bij een kou team rijden en laat de plaats aan deze Vettel die volgens mij perfect zou passen bij Ferrrari naast onze kleine Massa!
              Ik heb gezien dat hij ook een helm draagt. Ik denk dat hij dat ook van Schumacher heeft afgekeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Ik heb gezien dat hij ook een helm draagt. Ik denk dat hij dat ook van Schumacher heeft afgekeken.
                Naar het schijnt moet hij ook soms naar het toilet.

Comment

• Some say... Sebastian Vettel has a full-size tattoo of his face... on his face...
                  Last edited by Sub-Zero; 19/04/2009, 23:11.
                  Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                    Liever normale beelden en sublieme commentaar + uur voorbeschouwing
                    dan mooie beelden en kleutercommentaar van stefaan lammens en die andere oetlul.
                    ²

En Piquet Jr., gooi die gast es buiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                      ²

En Piquet Jr., gooi die gast es buiten.
                      Er moet toch ook een nar in de F1 rijden. Vroeger de crasharis nu Piquet .
                      Nissan QQ driver.

Comment

• Ik wil Tarso Marques terug

Comment

• Sato moet gewoon terugkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Ik wil Tarso Marques terug
                            Ik wil Alex Young terug, maar dat zal er wel niet inzitten.

Comment

• Ik wil terug een Belg!!! Na al die jaren.

En inderdaad, Piquet is een van de traagste rijders die ik ooit heb gezien.
                              Briatore heeft al grote ontdekkingen gedaan: Schumacher, Alonso, ...
                              Maar nu heeft hij zich wat laten vangen aan de naam denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                Ik wil terug een Belg!!! Na al die jaren.

Briatore heeft hen ontdekt?
                                Briatore is gewoon een onderkruiper die talent wegkoopt. Briatore zal heel zelden een gok wagen als het geen publiciteit of geld opbrengt

Comment

• Kan het zijn dat de BBC-commentatoren zich af en toe vergisten tussen Kovalainen en Räikkönen? Ik geraakte er zelf van in de war na een tijd... En is het nu VetTEL of VETtel?

Leuke race, ik hou wel van regenraces. Beetje trager, slechtere camerabeelden, maar des te meer entertainment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                                    Ik wil terug een Belg!!! Na al die jaren.

Schumacher=Jordan
                                    Alonso=minardi

Dus niks met Briatore te maken.
                                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                      Ik wil Alex Young terug, maar dat zal er wel niet inzitten.
                                      of Gaston Mazzacane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                        Schumacher=Jordan
                                        Alonso=minardi

Dus niks met Briatore te maken.
                                        Groot gemaakt, kzal het zo zeggen.

Comment

Working...
                                        X