Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Michael Schumacher krijgt schuld voor blunders Ferrari

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
    Ik vind dat Domenicali het tot hier toe nog niet zo slecht heeft gedaan. Zeker vorig jaar niet.
    Toen konden ze nog verdergaan met het harde werk van Brawn en Todt.

Nu echter een nieuwe start. Ik vrees dat ze bij Ferrari in een moeilijk periode gaan komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
      Toen konden ze nog verdergaan met het harde werk van Brawn en Todt.

Nu echter een nieuwe start. Ik vrees dat ze bij Ferrari in een moeilijk periode gaan komen.
      Brawn stopte al eind 2006, en ook Todt deed niet al te veel meer in 2007. Domenicali had de touwtjes wel in handen in 2008. En verder: Gilles Simon, hoofd van de motorenafdeling, heeft daar al enkele jaren ervaring. En Rory Byrne is al jaren de ontwerper van dienst. 't Is niet dat het hele management vernieuwd is. En tenslotte is er ook nog Massa, die er in 2006 al racete en daarvoor testcoureur was. Hij stamt dus nog uit de periode Brawn-Schumacher. Je merkt het dezer dagen ook aan hem: 'we moeten hard werken.' In 't verleden vaak genoeg gehoord bij Ferrari.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
        Pfff, dit is echt te

Voor de rest leuk contrast tussen je avator en onderschrift.
        Moeilijk, enkele leestekens bijdenken? Jij ergert je aan de schrijfstijl/fouten maar ik erger me nog harden aan mensen die daar steeds opmerkingen over geven

Niet persoonlijk bedoeld hé!

Here goes, speciaal voor jou

Eigenlijk was ik blij met de beslissing om voor full wets te kiezen, Raikonnen kon daarmee ook op de 1 ste plaats terechtgekomen zijn, namelijk in het geval dat het vrijwel meteen erna was beginnen regenen. De gok was héél gewaagd maar in die omstandigheden ook de beste keuze.

De regen ging sowieso komen. Eigenlijk hadden ze misschien beter regenbanden gemonteerd wanneer het ook effectief begon te regenen. Het grote probleem van die regenbanden is dat ze al na 3 rond serieus van hun pluimen laten. Als het pas dan regent, hebben die banden hun werking al grotendeels verloren. Maar : wie niet waagt niet wint!
        Ze hadden toch niets te verliezen : als ze op safe hadden gespeeld hadden ze waarschijnlijk ook niet veel bereikt, hooguit enkele punten maar daar is een team als Ferrari toch niet tevreden mee.

Zo. Nogmaals, NIET PERSOONLIJK bedoeld hé. Ik vind het gewoon raar dat er hier altijd mensen klaarstaan om schrijffouten en schrijfstijlen te verbeteren.

For them : www.vandale.be/forum
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
          Moeilijk, enkele leestekens bijdenken? Jij ergert je aan de schrijfstijl/fouten maar ik erger me nog harden aan mensen die daar steeds opmerkingen over geven

Niet persoonlijk bedoeld hé!

...

Zo. Nogmaals, NIET PERSOONLIJK bedoeld hé. Ik vind het gewoon raar dat er hier altijd mensen klaarstaan om schrijffouten en schrijfstijlen te verbeteren.

For them : www.vandale.be/forum
          Inderdaad we zijn hier niet op een forum voor vakidioten, maar, taal is een communicatiemiddel, en als met de regels van de taal te losbandig wordt omgesprongen verzanden we in een communicatiestoring die nietmeer te overzien is.
          Het is niet omdat dit een autoforum is dat we daarom nietmeer even kunnen nadenken bij wat we neerschrijven en even aandacht kunnen schenken aan leestekens of formulering.

het zou hier een zootje worden als iedereen zomaar even door elkaar dialect en zonder leestekens zou beginnen schrijven. Dus, soms kan het al eens een irritant gevoel opleveren, maar ik vind wel dat mensen op schrijffouten mogen gewezen worden. We kunnen er uiteindelijk allemaal alleen maar beter van worden.

En iedereen kan wel eens een foutje maken, maar soms loopt't toch de spuigaten uit, zoals het niet gebruiken van leestekens, die, zoals het woord het zegt, aanduiden hoe een tekst moet gelezen worden, en dus ook best gebruikt kunnen worden...
          Last edited by Stephane; 17/04/2009, 20:51.

Comment

Op je schrijfstijl letten vind ik persoonlijk een teken van respect voor de persoon die jouw tekst leest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
              Op je schrijfstijl letten vind ik persoonlijk een teken van respect voor de persoon die jouw tekst leest.
              Bram S is my hero alles wat ik zei, samengevat in 1 korte zin

Comment

Misschien wel. Let op, ik ben zelf heel gedreven in spelling en grammatica, hoe raar het ook mag klinken. Ben ooit mijnen tweede geweest op een groot dictee der Nederlandse taal voor adolescenten . Al is het daar toch veel gokken ook.

Maar taal = een middel om iets te bereiken voor mij. Dat doel bereik je als iemand de boodschap snapt. Dus voor mij is't goed als ik alles begrijp. Leestekens hier en daar bijdenken, paar dt fouten (dat hoor je echt niet als je't uitspreekt, je zegt toch bijvoorbeeld niet nadrukkelijk ik vinD-T als er T teveel staat? Vint, vind, vintd of vindt spreek je op dezelfde manier uit), da's toch een kleine moeite?
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Het is volgens mij ook niet alleen het begrijpen van de woorden.
                  Je komt nogal dom over als je tekst vol fouten staat en het is dan ook moeilijker om serieus genomen te worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Misschien wel. Let op, ik ben zelf heel gedreven in spelling en grammatica, hoe raar het ook mag klinken. Ben ooit mijnen tweede geweest op een groot dictee der Nederlandse taal voor adolescenten . Al is het daar toch veel gokken ook.

Maar taal = een middel om iets te bereiken voor mij. Dat doel bereik je als iemand de boodschap snapt. Dus voor mij is't goed als ik alles begrijp. Leestekens hier en daar bijdenken, paar dt fouten (dat hoor je echt niet als je't uitspreekt, je zegt toch bijvoorbeeld niet nadrukkelijk ik vinD-T als er T teveel staat? Vint, vind, vintd of vindt spreek je op dezelfde manier uit), da's toch een kleine moeite?
                    Klopt uiteraard, je hoort't niet, maar ze zijn er wel...
                    En dus moet je ze ook gebruiken.

Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                    Het is volgens mij ook niet alleen het begrijpen van de woorden.
                    Je komt nogal dom over als je tekst vol fouten staat en het is dan ook moeilijker om serieus genomen te worden.
                    Spijkers met koppen, beste Atlas

Comment

En nu terug over Schumi

Moet ik een apart spellingtopic openen? Of is het spellingstopic
                      Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                        Ben nu gene Schumacher fan, maar dat is een gok zoals een ander. Het had voor hetzelfde geld goed uitgedraait.
                        Kritiek geven op een slechte bandenkeuze op een moeilijk moment in de race ... kan je evengoed aanklagen dat iemand de kleur groen mooi vind, en jij vind dat geen mooie kleur. Een zeven-voudig F1-kampioen dan nog ... die heeft al genoeg bewezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                          En nu terug over Schumi

Moet ik een apart spellingtopic openen? Of is het spellingstopic
                          Dat bestaat al, desalniettemin moet je zo correct mogelijk schrijven, in elk topic

Comment

Working...
                          X