Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Spanje 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Blijkbaar starten ze volgend jaar met een nieuwe regel: niet tanken tijdens de pitstops, starten met een volle tank van 220l
    Back to the old days ... en juist omwille van veiligheid, is het tanken - en de daarbij horende "kleine" tanks - ingevoerd.

Moest het niet voor de veiligheid zijn, zou ik zeggen : goed zo. En nu nog banden maken die 1 race meekunnen, en we zijn een stap in de richting van spannende races.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
      Volgens f1racing.nl zou de benzinefrats van Massa aan een probleem tijdens de 2e stop hebben gelegen ...
      Gaven ze op BBC ook al aan.

Ze hebben niet zoveel benzine door de slang gekregen als er werd aangegeven door hun meters. Blijkbaar wegen ze bij Ferrari na de pitstop de wagen/benzinetank ook nog even en daarbij werd 'm 't probleem duidelijk.

Comment

Volgens f1racing.nl zou de benzinefrats van Massa aan een probleem tijdens de 2e stop hebben gelegen ...
        Moet een piloot eigenlijk niet verplicht zijn 'uitbolronde' na de finish afmaken? Op RTBF zei men zoiets.

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
        Niemand opgelet dat er tijdens de crash weer een wiel is losgekomen?. Deze mochten volgens mij toch niet meer loskomen?
        Jip, viel me ook op!

Comment

Vraaske, wa tis eigenlijk dat hendeltje dat de Brawn coureurs aan hun linkerhand hebben? Valt me nu al een paar keer op...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
            Vraaske, wa tis eigenlijk dat hendeltje dat de Brawn coureurs aan hun linkerhand hebben? Valt me nu al een paar keer op...
            Daarmee regelen ze de rembalans
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Dat ding dat ze naar voor en achter kunnen duwen is om hun rembalans aan te passen, althans volgens de BBC.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Moet een piloot eigenlijk niet verplicht zijn 'uitbolronde' na de finish afmaken? Op RTBF zei men zoiets.
                Dat dacht ik ook. Of toch dat er minstens 5 liter in moest zitten bij de technische controle.

Comment

Dat dacht ik ook. Of toch dat er minstens 5 liter in moest zitten bij de technische controle.
                  Inderdaad. Vreemd dat daar niet meer op ingegaan is.

Comment

Ik denk wel dat massa 5 of 10 plaatsen penalty zal krijgen de volgende race

Comment

Volgens artikel 55.a volgens het F1 wetboek van de FIA moet elke wagen na afloop van de race 5 liter over hebben.
                      Volgens artikel 55.a bis is dit niet geldig voor Ferrari

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Volgens artikel 55.a volgens het F1 wetboek van de FIA moet elke wagen na afloop van de race 5 liter over hebben.
                        Volgens artikel 55.a bis is dit niet geldig voor Ferrari
                        Dat is toch een grap hoop ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                          Dat is toch een grap hoop ik
                          Ik vind het ook raar dat er niet verder op in is gegaan. Misschien omdat er geen klacht is ...

Comment

Ik vind het ook raar dat er niet verder op in is gegaan. Misschien omdat er geen klacht is ...
                            Ik ben al blij dat er geen klacht is ingediend. Er is dit seizoen al genoeg rond de groene tafel gezeten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              Ik ben al blij dat er geen klacht is ingediend. Er is dit seizoen al genoeg rond de groene tafel gezeten.
                              Poker is hip tegenwoordig hé...

Comment

Ik zou het raar vinden moesten ze geen straftijd of iets dergelijks geven dan kan iedereen evengoed de wagen direct stilleggen éénmaal over de finish

Comment

wat was dat weer voor een dom geval bij ferrari!
                                  nu hadden ze kans om een mooie plaats te behalen, tanken ze te weinig benzine...
                                  Het begin van de race vond ik mooi spannend, meteen 3 wagen eruit.

Al bij al toch een mooie race.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                    nu hadden ze kans om een mooie plaats te behalen, tanken ze te weinig benzine...
                                    De Italianen weer hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                                      De Italianen weer hé!
                                      néénéé het was een stratesche zet van Schumacher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                        néénéé het was een stratesche zet van Schumacher
                                        Toch wel weeral opvallend dat juist nu hij er weer bij is de dingen mislopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                                          er was een probleem met de tankinstallatie tijdens de 2de stop.. dus ze konden er weinig aan doen

Comment

Working...
                                          X