Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Spanje 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    er was een probleem met de tankinstallatie tijdens de 2de stop.. dus ze konden er weinig aan doen
    Geloof ik niet echt tenzij het ergens concreet is aangetoond. Kan ook een misser zijn van ferrari zelf .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
      Geloof ik niet echt tenzij het ergens concreet is aangetoond. Kan ook een misser zijn van ferrari zelf .
      Volgens mij hebben ze iets minder getankt om vlak voor vettel uit de pits te komen.
      Als ze meer hadden getankt was hij waarschijnlijk toch 5e of 6e geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
        Volgens mij hebben ze iets minder getankt om vlak voor vettel uit de pits te komen.
        Als ze meer hadden getankt was hij waarschijnlijk toch 5e of 6e geworden.
        'vlak voor Vettel', dat klopt niet hé. Direct na de pitstop had Massa een klein gaatje geslagen.

Comment

• Ik bedoel in de pitstraat. Massa en Vettel stonde telkens gelijk in de pits en massa kwam telkens enkele meters voor vettel de pits uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
            Ik bedoel in de pitstraat. Massa en Vettel stonde telkens gelijk in de pits en massa kwam telkens enkele meters voor vettel de pits uit.
            Is normaal hé. Massa kan vroeger stoppen en kan vroeger weer aanzetten. Ik heb nu nie gezien hoelang de stops effectief duurden.

Comment

Working...
            X