Mededeling
Collapse
No announcement yet.
na 45 jaar nog eens: MORGAN wint GT3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDe wagen ziet er ook heel goed uit.
(of 1 van voorbijgaande jaren)
keep on dreaming stevie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenne keer uitvissen of 'k die ooit niet als trackday-toy kan kopen
(of 1 van voorbijgaande jaren)
keep on dreaming stevie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWat een zalig deelnemersveld zeg! Is dat WK of nationaal kampioenschap?
FIA GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIk vrees dat GT3 de toekomst gaat worden in het GT-racen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenZeker van? Zo'n GT3 wagens zijn toch totaal niet gemaakt voor endurences? Ik zie zulke wagens nog niet direct mee rijden in Spa, Le Mans, Sebring...
Spijtig want ik die beesten à la MC12, C6-R, DBR9 echt missen vanaf volgend jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenZijn die Morgans ook nog deels in hout gemaakt?
De andere teams kunnen ze dan wel makkelijk saboteren, houtwormen op die kar zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenZijn die Morgans ook nog deels in hout gemaakt?
De andere teams kunnen ze dan wel makkelijk saboteren, houtwormen op die kar zetten
Comment
-
de Aero(max) heeftl nog wat hout,
het frame rond de bestuurder+achteraan is deels hout,
ongelooflijk, en daar ben ik minder over te spreken,
zit er ook hout "bloot" in de achterste wielkassen...
Comment
Comment