Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F1 Grote Prijs van Monaco 2009

Tijdschema

DONDERDAG 21 mei 2009

10:00 - 11:30 : 1e vrije training
    14:00 - 15:30 : 2e vrije training

Zaterdag 23 mei 2009

11:00 - 12:00 : 3e vrije training
    14:00 - 15:00 : Kwalificatie

Zondag 24 mei 2009

14:00 : 2009 Gran Prix de Monaco

TV

Kwalificaties

BBC One, La Deux, Eén+

Race

BBC One, La Une, Eén

Kijk er al naar uit. Samen met Spa is dit meestal één van de smaakmakendste races van het seizoen.

Iemand een idee wat een "ticketje" kost daar? Zou wel es fijn zijn voor een citytrip

Comment

Ben benieuwd

Comment

Comment

Altijd een speciaal publiek in monaco ...

Comment

Als hij dit jaar ergens kàn winnen, is de kans groot dat het hier is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten

Als hij dit jaar ergens kàn winnen, is de kans groot dat het hier is ...
              Hij had vorig jaar de beste wagen en dit jaar niet dus... gaat volgens mij 99% zeker niet winnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                Hij had vorig jaar de beste wagen en dit jaar niet dus... gaat volgens mij 99% zeker niet winnen
                Ik geef hem goede kansen... Op dit circuit is stuurmanskunsten vele belangrijker dan een snelle wagen...

En we hebben de Macca's nog ni bezig gezien op een circuit als dees hé...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Ik geef hem goede kansen... Op dit circuit is stuurmanskunsten vele belangrijker dan een snelle wagen...

En we hebben de Macca's nog ni bezig gezien op een circuit als dees hé...
                  Ja maar hij is niet de enige deftige rijder eh...

Button, Massa, Kimi, Kubica, Alonso, ....

Button heeft dan nog eens de wagen ook.

Comment

Ik hoop voor 't kampioenschap dat Vettel wint. (is qua zuivere stuurmanskunsten voor mij nog net dat ietsje beter dan Button)

Comment

Veel zal hier ook nog afhangen van strategie denk ik.

Comment

Kijk er al naar uit. Samen met Spa is dit meestal één van de smaakmakendste races van het seizoen.

Iemand een idee wat een "ticketje" kost daar? Zou wel es fijn zijn voor een citytrip
                        Paar maten van mij vertrekken woensdag! Zalt hun keer vragen wat ze betalen, als ze al betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                          Paar maten van mij vertrekken woensdag! Zalt hun keer vragen wat ze betalen, als ze al betalen
                          Als ze nog een plekje vrijhebben...

Comment

Monaco is, nog meer dan Spa, een circuit waarop de kunsten van de coureur belangrijker zijn dan het potentieel van de wagen. Hamilton kan toch nog altijd wel een pak beter sturen dan Button, me dunkt.

Bovendien zijn hier geen hogesnelheidsbochten, zodat het 'probleem' van de McLaren minder een rol speelt.

De dubbele diffuser is hier ook minder belangrijk. En da's dan weer in het voordeel van Red Bull.

Watch Vettel, Rosberg en Hamilton ...

Comment

Monaco is, nog meer dan Spa, een circuit waarop de kunsten van de coureur belangrijker zijn dan het potentieel van de wagen. Hamilton kan toch nog altijd wel een pak beter sturen dan Button, me dunkt.
                              Hoe weet gij dat? Omdat Hamilton een team gelijk als Schumacher rond hem heeft? Dat ze zijn schoenvetertjes helpen toe te doen al heel zijn leven lang?
                              Zet Hamilton in de positie van Button 5jaar geleden en hij zal er niet veel meer van gebakt hebben wss.

Btw: Monaco vorig jaar. Hamilton had wel veel geluk toen hij daar te wijd ging en zijn wiel beschadigde. En dat gebeurde juist op 5m van de pit entry...
                              Had dat wat verder gebeurd: bye bye overwinning Hamilton.

Comment

wel iets om naar uit te kijken dit.

Comment

Hoe weet gij dat? Omdat Hamilton een team gelijk als Schumacher rond hem heeft? Dat ze zijn schoenvetertjes helpen toe te doen al heel zijn leven lang?
                                  Zet Hamilton in de positie van Button 5jaar geleden en hij zal er niet veel meer van gebakt hebben wss.

Btw: Monaco vorig jaar. Hamilton had wel veel geluk toen hij daar te wijd ging en zijn wiel beschadigde. En dat gebeurde juist op 5m van de pit entry...
                                  Had dat wat verder gebeurd: bye bye overwinning Hamilton.
                                  Euh, algemeen wordt Hamilton hoger ingeschat dan Button. Button is geen slechte coureur, verre van. Maar om hem nu in het lijstje van Fangio, Villeneuve, Prost, Senna, Schumacher, Hamilton, ... te plaatsen ? Je hebt 'goede' en 'steengoede' coureurs.

Comment

Euh, algemeen wordt Hamilton hoger ingeschat dan Button. Button is geen slechte coureur, verre van. Maar om hem nu in het lijstje van Fangio, Villeneuve, Prost, Senna, Schumacher, Hamilton, ... te plaatsen ? Je hebt 'goede' en 'steengoede' coureurs.
                                    Zelfs Hamilton past niet in dit lijstje, komaan zeg . Dan zou ik ng eerder Alonso erinzetten dan Hamilton

Comment

Zelfs Hamilton past niet in dit lijstje, komaan zeg . Dan zou ik ng eerder Alonso erinzetten dan Hamilton
                                      Dat zal de toekomst wel uitwijzen

Mijn nonk zegt dat Hamilton de voorbije 2 seizoenen heel veel trekjes vertoonde van Senna in zijn beginjaren: razendsnel, maar ook dikwijls onverstandig en regelmatig een ontzettend domme fout.

Ik denk trouwens ook dat velen Button onderschatten. Hij heeft nooit echt het materiaal gehad om vooraan mee te strijden (behalve dat 1 seizoen met BAR, wat eigenlijk een subtopper was)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                        Dat zal de toekomst wel uitwijzen

Mijn nonk zegt dat Hamilton de voorbije 2 seizoenen heel veel trekjes vertoonde van Senna in zijn beginjaren: razendsnel, maar ook dikwijls onverstandig en regelmatig een ontzettend domme fout.

Ik denk trouwens ook dat velen Button onderschatten. Hij heeft nooit echt het materiaal gehad om vooraan mee te strijden (behalve dat 1 seizoen met BAR, wat eigenlijk een subtopper was)
                                        Zelfs in zijn beginjaren maakte Senna geen fouten, misschien eens een enkel maar zeker niet regelmatig, in tegenstelling tot Hamilton.

Comment

Working...
                                        X