Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    heeft niks met de grote prijs van Monaco te maken mijn vraag , maar ik arriveer dinsdag 26/05 in Monaco ...
    zou alles daar dan al opgekuist zijn of zal er daar nog veel volk aan het nagenieten zijn ?
    helaas, op maandag breekt men alles al af, ook leuk om mee te maken,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Exact mijn mening

Hamilton is direct in een topteam gestart. Button is in een Williams begonnen die net uit het diepste dal kwam in 10 jaar.
      Button heeft zijn teamgenoot in quasi elke race overklast. Hamilton kreeg toch dikwijls eens een veeg om de oren van Alonso.

Je moet mensen niet beoordelen op algemene resultaten. You've got to think outside the box from time to time.

Hamilton heeft van de 2 wel de mooiste carrierekansen gehad en dat is eigenlijk het enige waarvan je zeker kan zijn.
      Wtf ? Is er hier nu iemand die gaat beweren dat Button intrinsiek even snel is dan Hamilton ?

Again: Button is geen slechte coureur, verre van. En hij heeft geenszins de beste carrièremoves gedaan, as I said before. Maar om hem op hetzelfde niveau als Hamilton te plaatsen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
        Wtf ? Is er hier nu iemand die gaat beweren dat Button intrinsiek even snel is dan Hamilton ?

Again: Button is geen slechte coureur, verre van. En hij heeft geenszins de beste carrièremoves gedaan, as I said before. Maar om hem op hetzelfde niveau als Hamilton te plaatsen ?
        Dat is het net: dat doe ik niet.

Ik wil gewoon een beetje tegengewicht bieden aan degenen die beweren dat Hamilton zoveel keer een groter talent is dan Button. Zoiets kan je nooit hard maken want ze hebben nooit tegen elkaar gereden in lagere raceklasses waar er geen verschillen waren tussen auto's onderling en ze zijn nooit ploeggenoten geweest.

Zo kan je op basis van dit seizoen alleen ook veronderstellingen beginnnen te maken.

Comment

WTF? Het is al lang algemeen aanvaard dat Button één van de betere rijders is. Waarom zou ander al die jaren één van de best betaalde geweest zijn? Hij heeft gewoon nog nooit in een topauto gezeten, buiten dat eene jaar met BAR waar ze in de subtop reden.

Hij rijdt volgens mij de zuiverste lijnen van alle piloten die nu meerijden. Heeft dit seizoen volgens mij nog niet 1 foutje gemaakt.

En Hamilton met Senna gaan vergelijken... Daar zitten gewoon te veel jaren tussen om dat te doen. Armstron beter of slechter dan Merckx, das even onzinnig.

Button 4 world champion ver*mme
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Waarom zou Hamilton zo'n veel betere piloot zijn dan Button als ik vragen mag? Ik heb daar nog GEEN ENKEL bewijs van gezien.

Button rijdt veel serener en gecontroleerder. Hij maakt veel minder "foutjes", en rijdt gewoon veel beter onder druk.

De beste piloot in het pack is volgens mij sowieso Alonso.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
              Hij rijdt volgens mij de zuiverste lijnen van alle piloten die nu meerijden. Heeft dit seizoen volgens mij nog niet 1 foutje gemaakt.
              Toch wel, in Maleisië geloof ik maar toen is iedereen er minstens 1 keer afgegaan dus dat is nog te pardonneren.

Button is evenwel nog nooit achterin een stilstaande auto geknald en is nog niet aan 80 per uur in de kleinste grindbak aller tijden terechtgekomen (en dan nog blijven steken).

Comment

Button heeft ook nog nooit in de laatste, kampioenschap-beslissende gp zijn bak in neutraal gezet lol

Comment

Ne goeie coureur moet in mijn ogen niet alleen zuivere lijnen rijden en saai rondjes draaien hoor... Ik wil ne coureur met ballen...

Hamilton en Vettel, dat zijn veruit mijn favorietjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                    Button heeft ook nog nooit in de laatste, kampioenschap-beslissende gp zijn bak in neutraal gezet lol
                    Hamilton ook niet. Verstopte filter, identiek hetzelfde als wat Hakkinen overkwam een paar jaar eerder.
                    Weet waarover je spreekt als je uitspraken doet zeg ik maar.

Comment

Toch wel, in Maleisië geloof ik maar toen is iedereen er minstens 1 keer afgegaan dus dat is nog te pardonneren.

Button is evenwel nog nooit achterin een stilstaande auto geknald en is nog niet aan 80 per uur in de kleinste grindbak aller tijden terechtgekomen (en dan nog blijven steken).
                      Button heeft ook nog nooit om de titel moeten strijden in het heetst van de strijd. Button heeft ook nog nooit met die druk om moeten gaan.
                      Bovendien waren de banden van Hamilton toen versleten tot op "het staal", en dat rijdt niet bevorderlijk in de regen.

Eigenlijk wel komisch. Je krijgt nu al de Button - Hamilton vergelijking, terwijl er helemaal nog niks te vergelijken is. Button is een steengoed coureur, die gewoon altijd pech gehad heeft met zijn team. Ik gun het hem van harte omdat hij het verdient. Hamilton is een supersnel coureur, maar heeft alle geluk gehad totnutoe. Zet ze in dezelfde auto en het zal spannend zijn, ze geven elkaar geen duimbreed toe.

Comment

Button heeft heus ook wel ballen hoor.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                        Last edited by ; 20/05/2009, 21:11.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                          Int begin toch, opt einde was Alonso al lang niet meer Mclaren's lieveling.

Alonso heeft al wereldkampioen kunnen worden met een wagen die niet de beste van het veld was.
                          Heeft er toch niks mee te maken. Hij reed met identiek dezelfde wagen als Hamilton, lieveling of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Hamilton ook niet. Verstopte filter, identiek hetzelfde als wat Hakkinen overkwam een paar jaar eerder.
                            Hamilton heeft daar wel degelijk een foutje gemaakt hoor door per vergissing op de speed limiter knop te duwen. (in combo met downshift, electronica was in de war)

Daarna is er wat miscommunicatie geweest tussen de media en Mclaren waardoor er als reden "gearbox problem" naar voor kwam. Dat van die verstopte filter heb ik nog niet gehoord of gelezen, maar dat zal waarschijnlijk ook wel zo'n spinsel zijn.

Comment

laten we niet vergeten dat hamilton ook mensen doodleuk achteraan aan rijdt omdat die stoppen voor het rood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                Hamilton heeft daar wel degelijk een foutje gemaakt hoor door per vergissing op de speed limiter knop te duwen. (in combo met downshift, electronica was in de war)

Daarna is er wat miscommunicatie geweest tussen de media en Mclaren waardoor er als reden "gearbox problem" naar voor kwam. Dat van die verstopte filter heb ik nog niet gehoord of gelezen, maar dat zal waarschijnlijk ook wel zo'n spinsel zijn.
                                Ik vrees ook dat het filterverhaal voor Mclaren een leukere optie leek dan de waarheid... Het lijkt mij overduidelijk dat Hamilton daar een fout gemaakt heeft. Niet te naief zijn zeg ik maar...

Comment

Button heeft heus ook wel ballen hoor.
                                  Herinner ook Monaco 2 of 3 jaar geleden. Button kwam van ver terug, en bleef tot in de laatste ronden nog jagen op de kop van het pak... Schitterend was dat!

Comment

Anyway, ook al was er ik nooit echt fan van, Button is de max en echt sympathiek. Hij staat zeker geen trapje lager dan Hamilton.

Comment

Button heeft dan ook massa's meer ervaring ...

Comment

Nu jullie toch piloten met elkaar aan het vergelijken zijn: waar plaatsen jullie dan Raikkonen t.o.v. de andere toppers?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                                          Nu jullie toch piloten met elkaar aan het vergelijken zijn: waar plaatsen jullie dan Raikkonen t.o.v. de andere toppers?
                                          Wie??

Comment

Working...
                                          X