Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Button die z'n wagen daar verkeerd geparkeerd heeft na de race.

Begin van de race was leuk, daarna een beetje saai. Op naar Turkije

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
      Button die z'n wagen daar verkeerd geparkeerd heeft na de race.

Begin van de race was leuk, daarna een beetje saai. Op naar Turkije
      Beetje eigen aan Monaco hé...

Comment

• lang geleden dat ik nog eens even wat f1 gekeken heb...
        na 10min ging het al terug af... zo saai

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          lang geleden dat ik nog eens even wat f1 gekeken heb...
          na 10min ging het al terug af... zo saai
          Tjah... wat verwacht je dan van een race? Duels op't scherpst van de snee ga je nooit zien in Monaco. Hier en daar eens wat close racing en als er een rijder héél véél lef heeft, ga je misschien een gewaagd inhaalmanoevre zien. Meer dan dat zit er niet in!

Comment

• ik hoor elke keer hetzelfde regeltje 'dit is een circuit waar moeilijk kan worden ingehaald'

bol het daar dan af godverdomme !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              ik hoor elke keer hetzelfde regeltje 'dit is een circuit waar moeilijk kan worden ingehaald'

Monaco heeft zo z'n charmes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                ik hoor elke keer hetzelfde regeltje 'dit is een circuit waar moeilijk kan worden ingehaald'

Monaco is een klassieker. Die moet sowieso blijven. Een overwinning in Monaco, is voor een piloot vaak één van de mooiste/memorabelste uit zijn carrière

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Tjah... wat verwacht je dan van een race? Duels op't scherpst van de snee ga je nooit zien in Monaco. Hier en daar eens wat close racing en als er een rijder héél véél lef heeft, ga je misschien een gewaagd inhaalmanoevre zien. Meer dan dat zit er niet in!
                  nja, dat zie je op geen enkel circuit meer in de F1.

als je de filmpjes van de jaren 70-80 bekijkt, toen was er nog close racing. Tegenwoordig is het leuk om de start te zien, maar vanaf dan kan ik het gewoon niet meer opbrengen om verder te kijken. Jammer genoeg is het bij DTM ook al serieus afgenomen. Beelden van de BTCC in de jaren 90 bv, dat zijn dingen die me bij blijven.

Comment

• Ik vond vooral Renault nogal tegenvallen omdat ik daar weinig vooruitgang zie in vergelijking met Ferrari en McLaren. Alonso zit altijd te roepen dat Renault sneller moet worden, maar ik zie niet overdonderend veel vooruitgang.

Comment

• Saaiheid

GP2 daarentegen

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoe heeft d'Ambrosio het gedaan? Ik hoop zo hard dat die jongen nog kan doorstoten tot de F1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          nja, dat zie je op geen enkel circuit meer in de F1.

als je de filmpjes van de jaren 70-80 bekijkt, toen was er nog close racing. Tegenwoordig is het leuk om de start te zien, maar vanaf dan kan ik het gewoon niet meer opbrengen om verder te kijken. Jammer genoeg is het bij DTM ook al serieus afgenomen. Beelden van de BTCC in de jaren 90 bv, dat zijn dingen die me bij blijven.
                          Ik vind nochtans dat we met vorig en dit seizoen niet mogen klagen! Er is terug spanning en in elke GP worden wel mooie dingen getoond. Maar echt close racing zoals vroeger in het BTCC, dat ga je volgens mij nooit meer zien in het F1.

Jij moet naar het WTCC beginnen kijken. Daar zijn ze niet vies van een tikje links en rechts. Maar de laatste tijd worden daar wel de ene dwaze beslissing na de andere genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            Hoe heeft d'Ambrosio het gedaan? Ik hoop zo hard dat die jongen nog kan doorstoten tot de F1
                            Hij was 2e en staat nu 3e in de rangschikking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                              Hij was 2e en staat nu 3e in de rangschikking
                              Nice!

Btw, ik heb vandaag de race bezien en weeral in slaap gevallen...

Don't know why, maar als de wedstrijd bij mij een tijdje opstaat moet ik beginnen vechten tegen men slaap...
                              Met m'n PS3 game van de F1 had ik dat ook, terwijl ik dan zelf aan het rijden was...
                              Volgens mij werken die motoren op één of ander manier hypnotiserend op mij

Comment

Working...
                              X