Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lang geleden dat ik nog eens even wat f1 gekeken heb...
na 10min ging het al terug af... zo saai
Tjah... wat verwacht je dan van een race? Duels op't scherpst van de snee ga je nooit zien in Monaco. Hier en daar eens wat close racing en als er een rijder héél véél lef heeft, ga je misschien een gewaagd inhaalmanoevre zien. Meer dan dat zit er niet in!
ik hoor elke keer hetzelfde regeltje 'dit is een circuit waar moeilijk kan worden ingehaald'
bol het daar dan af godverdomme !!!
Monaco is een klassieker. Die moet sowieso blijven. Een overwinning in Monaco, is voor een piloot vaak één van de mooiste/memorabelste uit zijn carrière
Tjah... wat verwacht je dan van een race? Duels op't scherpst van de snee ga je nooit zien in Monaco. Hier en daar eens wat close racing en als er een rijder héél véél lef heeft, ga je misschien een gewaagd inhaalmanoevre zien. Meer dan dat zit er niet in!
nja, dat zie je op geen enkel circuit meer in de F1.
als je de filmpjes van de jaren 70-80 bekijkt, toen was er nog close racing. Tegenwoordig is het leuk om de start te zien, maar vanaf dan kan ik het gewoon niet meer opbrengen om verder te kijken. Jammer genoeg is het bij DTM ook al serieus afgenomen. Beelden van de BTCC in de jaren 90 bv, dat zijn dingen die me bij blijven.
Ik vond vooral Renault nogal tegenvallen omdat ik daar weinig vooruitgang zie in vergelijking met Ferrari en McLaren. Alonso zit altijd te roepen dat Renault sneller moet worden, maar ik zie niet overdonderend veel vooruitgang.
nja, dat zie je op geen enkel circuit meer in de F1.
als je de filmpjes van de jaren 70-80 bekijkt, toen was er nog close racing. Tegenwoordig is het leuk om de start te zien, maar vanaf dan kan ik het gewoon niet meer opbrengen om verder te kijken. Jammer genoeg is het bij DTM ook al serieus afgenomen. Beelden van de BTCC in de jaren 90 bv, dat zijn dingen die me bij blijven.
Ik vind nochtans dat we met vorig en dit seizoen niet mogen klagen! Er is terug spanning en in elke GP worden wel mooie dingen getoond. Maar echt close racing zoals vroeger in het BTCC, dat ga je volgens mij nooit meer zien in het F1.
Jij moet naar het WTCC beginnen kijken. Daar zijn ze niet vies van een tikje links en rechts. Maar de laatste tijd worden daar wel de ene dwaze beslissing na de andere genomen.
Btw, ik heb vandaag de race bezien en weeral in slaap gevallen...
Don't know why, maar als de wedstrijd bij mij een tijdje opstaat moet ik beginnen vechten tegen men slaap...
Met m'n PS3 game van de F1 had ik dat ook, terwijl ik dan zelf aan het rijden was...
Volgens mij werken die motoren op één of ander manier hypnotiserend op mij
Comment