'k Zou ook es willen gaan zien, maar ben nog nooit geweest. Iemand tips?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek Rally
Collapse
X
-
Algemene ingang 35€ + programma (incl. stafkaarten) 10€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten'k Zou ook es willen gaan zien, maar ben nog nooit geweest. Iemand tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenwelke tips wil je?1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenAlgemene ingang 35€ + programma (incl. stafkaarten) 10€1990 SAAB 900i 2.1-16
Comment
-
Idem hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenWanneer best, waar, ..
Alvast een tip: hou rekening met het verkeer in en rond Ieper en op weg naar de proeven! Ik zorg er voor dat ik altijd een copiloot mee heb die goed kan kaartlezen en me binnendoor stuurt, waar mogelijk.
Enkele leuke en/of gekende locaties zijn:
-het kapelletje in Dikkebus tijdens KP Westouter(?) (op voorwaarde dat ze daar dit jaar ook rijden natuurlijk, heb nog geen parcours gezien)
-de plaats van Nieuwkerke tijdens KP Heuvelland.
-de afdaling van de Kemmel tijdens diezelfde KP
-ik heb een hele reeks goede plaatsen aangeduid op mijn kaart van vorig jaar maar ik ken ze jammer genoeg niet van buiten.
Comment
-
Patrick Pivato, de co van Duval vorig jaar & die zwaar gewond werd in de rally van Japan 2008, zal een paar keer postvatten naast Duval tijdens de shake-down in Nieuwkerke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenPatrick Pivato, de co van Duval vorig jaar & die zwaar gewond werd in de rally van Japan 2008, zal een paar keer postvatten naast Duval tijdens de shake-down in Nieuwkerke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten-het kapelletje in Dikkebus tijdens KP Westouter(?)
Comment
-
-
KP Westouter: Zoetendaalstraat intikken in de GPS.
Je kan die straat natuurlijk niet in, daar ze er passeren. Maar je wagen kan je gemakkelijk op de grote baan parkeren & een 500-tal m te voet langs de KP gaan.
Daar heb ik vorig jaar Bettega met de Civic eraf zien vliegen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenKP Westouter: Zoetendaalstraat intikken in de GPS.
Je kan die straat natuurlijk niet in, daar ze er passeren. Maar je wagen kan je gemakkelijk op de grote baan parkeren & een 500-tal m te voet langs de KP gaan.
Daar heb ik vorig jaar Bettega met de Civic eraf zien vliegen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichtenredelijk veel geld eigenlijk. Blij dat ik gratis binnen mag
- jump in westouter (al valt er nu ook wel niet heeel veel te zien)
- korte pijpe in nieuwkerke (kp heuvelland): zie je ze van ver al aankomen en hun bochten pakken,...
Maar mocht ik van jou zijn zou ik vooral de toppers doen zoals Maxime reeds beschreef.
Wie komt er eigenlijk naar shakedown op de platse in Nieuwkerke donderdag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenDito. Arts van dienst
Ik jammergenoeg niet, nog een examen vrijdag1990 SAAB 900i 2.1-16
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk stond daar vorig jaar maar enkele 100 meters van! Jammer dat ik er niets van gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten- jump in westouter (al valt er nu ook wel niet heeel veel te zien)
Comment
Comment