Forfait vh #37 Phil Nys
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek Rally
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIdd, ik heb uwe mini daar zien staan op die grote baan. Gij stond wss aan die rechts-links iets daarvoor?
Comment
-
Ne hele AF samenkomst donderdag dus
Oorspronkelijk geplaatst door volvolover Bekijk Berichtenhaha, ik moet er zelf voor werken
Ik jammergenoeg niet, nog een examen vrijdag
Nog een geluk dat ik donderdag mijn examen heb. Dan doe ik 's middags & 's avonds toch niets en komt dat goed uit. En aangezien ik dan toch gratis binnengeraak ben ik niet veel met die kaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNe hele AF samenkomst donderdag dus
Mja, veel ga ik er niet mee zijn aangezien ik nog examens heb tot 26ste
Nog een geluk dat ik donderdag mijn examen heb. Dan doe ik 's middags & 's avonds toch niets en komt dat goed uit. En aangezien ik dan toch gratis binnengeraak ben ik niet veel met die kaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichtenen ik
Die 35 eur is inderdaad redelijk veel , maar als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt.
Nu alleen nog goed oppassen dat we de smurfen niet te veel tegenkomen
met de flitswagens , want da zal ook weer de moeite zijn.
Comment
-
Dat zijn dingen die je weet hé,op zo'n dagen.
't Is het enige weekend dat wij zo voorbeeldig zijn
Comment
-
Nog zo'n belangrijk iets: de rallyradio, om alles op de voet te kunnen volgen.
Dit zouden de verschillende frequenties moeten zijn:
Crazy FM: 107.1
Ieper: 106.4
Poperinge: 104.5
Frankrijk: 94,7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichtenikke ook
Die 35 eur is inderdaad redelijk veel , maar als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt.
Nu alleen nog goed oppassen dat we de smurfen niet te veel tegenkomen
met de flitswagens , want da zal ook weer de moeite zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenHehe, deze avond vastgesteld dat ik een zekere Maxime Soete nog kan tegenkomen bij Skoda .
Hoe wete gij da?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGoh, ik kan je wel enkele gekende plaatsen geven. 'Wanneer' hangt natuurlijk van de timing van de proeven af. Ik veronderstel dat je gaat om de toppers te zien (lees: de eerste auto's die passeren) en niet iemand specifiek die pakweg als 80e start ofzo?
Alvast een tip: hou rekening met het verkeer in en rond Ieper en op weg naar de proeven! Ik zorg er voor dat ik altijd een copiloot mee heb die goed kan kaartlezen en me binnendoor stuurt, waar mogelijk.
Enkele leuke en/of gekende locaties zijn:
-het kapelletje in Dikkebus tijdens KP Westouter(?) (op voorwaarde dat ze daar dit jaar ook rijden natuurlijk, heb nog geen parcours gezien)
-de plaats van Nieuwkerke tijdens KP Heuvelland.
-de afdaling van de Kemmel tijdens diezelfde KP
-ik heb een hele reeks goede plaatsen aangeduid op mijn kaart van vorig jaar maar ik ken ze jammer genoeg niet van buiten.
Comment
-
Net terug thuis van den eerste dag verkenning!
Tviel op hoe weinig volk er maar op de baan was en diegene die we tegenkwamen waren altijd dezelfste.
Ik kan gerust paar punten aanduiden die de moeite zijn!
Kemmelberg is echt wel de moeite vandejaar, zowat de moeilijkste van al!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenNet terug thuis van den eerste dag verkenning!
Tviel op hoe weinig volk er maar op de baan was en diegene die we tegenkwamen waren altijd dezelfste.
Ik kan gerust paar punten aanduiden die de moeite zijn!
Kemmelberg is echt wel de moeite vandejaar, zowat de moeilijkste van al!
Comment
-
De inneming vd markt door de teams is begonnen.
Derjust stond Hanninen's Fabia zo moederziel alleen. Kopecky's wagen zat nog in de trailer & ging men juist lossen.
Comment
-
Gisteravond KP's Mesen,Lille & Hollebeke afgereden. Nergens een controlepost gezien muv Lille. Daar stonden er aan de start.
Nu,Lille is maar saai zé. Enkel de haarspeld als ze vd 2-vaksbaan komen net na de start lijkt me de moeite!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIs er dan iets veranderd op Kemmel?
Mesen is ook de max om te rijden, zeker een bepaald stuk met allemaal waaiers! Die is voor het grootste deel hetzelfde als vorig jaar.
Heuvelland is een stuk minder dan vorig jaar, ook een stuk korter. Gisteren moet er een accident gebeurt zijn want de baan was in ene keer afgesloten. Hopelijk niet te erg. En naar de finish toe was er een anti rally vrouw die haar fiets voor nen verkennende jeep hd gesmeten
Lille, geen lelijke kp maar zeker niet voor te zeggen wow.
Idd de haarspeld gaat de moeite zijn om te gaan kijken maar voor de rest niet ech..
En Langemark is helemaal hetzelfde als vorig jaar. Zeer snelle kp ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenGisteren moet er een accident gebeurt zijn want de baan was in ene keer afgesloten.
Comment
Comment