Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch wat spektakel gezien op Nieuwkerke Platse. Mo op den duur kwam het saai. Dan in het land geweest gaan tjolen.

Duval , Loeb , Tsjoen, Loix gaan hard .
    Basso en Casier gaan ook vlotjeuhzz
    Bij Debackere draaide het langs geen kanten... Elke handrem dat ze probeerde op de platse mislukte.

Euh Nr 40 is dat normaal dat ge met uw koffer open rijdt?
    Oohja, Ik heb een tijdje achter jullie gereden (Toyota Hilux vervangwagen) toen jullie (camion en jij erachter) naar de Shake down reden. Reden jullie dan nie verkeerd. In het vervolg me gps toch es meepakken :mrgreen:.

Comment

• Heb Stevy inderdaad ook nen nieuwen spoiler zien testen , kwam goed uit

Zo rond 22u was er toch wel véééééééééééél volk en ambiance op de markt.

Nu gaan slapen dat we morgen fris genoeg zijn om aan de 1e kp te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
        Heb Stevy inderdaad ook nen nieuwen spoiler zien testen , kwam goed uit

Zo rond 22u was er toch wel véééééééééééél volk en ambiance op de markt.

Nu gaan slapen dat we morgen fris genoeg zijn om aan de 1e kp te staan.
        Dat begint om welk uur? dat is toch om 17.00 uur ofzo op die site !

Comment

• 1e kp start om 18u05 ... dus tegen 17u vertrekken uit Ruiselede en op 't gemak naar ginder rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
            1e kp start om 18u05 ... dus tegen 17u vertrekken uit Ruiselede en op 't gemak naar ginder rijden.
            Chill dan nog. Slaapwel é.

Comment

• Net terug van de Shakedown.

Khem maar 3 keer kunnen rijden. Eerste keer was cava, rustig gereden. Twaren de eerste meters met m'n nieuwe co. Viel goed mee! Just op de plaats in nieuwkerke wat zitten sausen om rond die haarspelden te raken, handrem was niet echt aangespannen en pakte ver niet...
              Tweede run was al een stuk sneller maar zeker nog niet op de limiet. En de derde run was goed, tot er een cardan afbrak.. Spijtig maar beter vandaag dan morgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                Toch wat spektakel gezien op Nieuwkerke Platse. Mo op den duur kwam het saai. Dan in het land geweest gaan tjolen.

Bij Debackere draaide het langs geen kanten... Elke handrem dat ze probeerde op de platse mislukte.

Oohja, Ik heb een tijdje achter jullie gereden (Toyota Hilux vervangwagen) toen jullie (camion en jij erachter) naar de Shake down reden. Reden jullie dan nie verkeerd. In het vervolg me gps toch es meepakken :mrgreen:.
                Haha ja, khad totaal niet door tot we weer gingen aanschuiven en Tsjoen vroeg of we meer downforce nodig hadden

Ja idd, ken m'n baan daar niet echt en die gasten van het team blijkbaar ook niet echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  Haha ja, khad totaal niet door tot we weer gingen aanschuiven en Tsjoen vroeg of we meer downforce nodig hadden

Ja idd, ken m'n baan daar niet echt en die gasten van het team blijkbaar ook niet echt
                  Stond goed aangegeven, maar nergens stond er een bord dat je dan links in moest. Ik wou nog tuten en zwaaien enzo. Maar ge ging me wss toch niet herkennen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Toch wat spektakel gezien op Nieuwkerke Platse. Mo op den duur kwam het saai. Dan in het land geweest gaan tjolen.

Is er iets dat ik niet weet??

En die koprol van Lefevre was wel redelijk hilarisch! Dat had ik toch echt niet verwacht!

Comment

• Gisteren toch eentje er zien afgaan niet te ver voor het voetbalveld in nieuwkerke. Was zo'n proton ding, dacht ik?
                      2000 Lancia Delta 1.9 TD
                      2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                      eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                        Net terug van de Shakedown.

Khem maar 3 keer kunnen rijden. Eerste keer was cava, rustig gereden. Twaren de eerste meters met m'n nieuwe co. Viel goed mee! Just op de plaats in nieuwkerke wat zitten sausen om rond die haarspelden te raken, handrem was niet echt aangespannen en pakte ver niet...
                        Tweede run was al een stuk sneller maar zeker nog niet op de limiet. En de derde run was goed, tot er een cardan afbrak.. Spijtig maar beter vandaag dan morgen...
                        Inderdaad, 2e run vond ik ook het vlotst. Eerste keer wel grappig met je koffer open :p.
                        3e run heb ik filmpje van, maar vind het eerlijk gezegd niet spectaculair...

Bochtjes staan dit jaar inderdaad wel heel kort op elkaar

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

En die koprol van Lefevre was wel redelijk hilarisch! Dat had ik toch echt niet verwacht!
                        Inderdaad! Echt grappig als je het ziet gebeuren
                        En die vrouwelijke marshall aan't begin van de markt. 'k dacht ze nen dans deed om de andere piloten te waarschuwen

Al bij al me goed geamuseerd gisteren
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten

Fuck, Ja kan gebeuren na en lange dag. Was al op op van de 5en voor examens

Koprol Lefevre... Meer uitleg ? Wanneer gebeurd?

Comment

• Koprol op de markt ...

Comment

• De eerste kiekjes van gisteren (wel jammer dat'k batterij niet heb kunnen opladen --> slechts half uur)

2009 BMW E91 320d
                              2002 BMW E46 M3

Comment

• 2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3

Comment

• 2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3

Comment

• Melissa sukkelend met handrem (wel niet scherp, maar zo zie je haar echt kijkend naar die handrem)

2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3

Comment

• 2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3

Comment

• 2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3

Comment

• net eens tot het centrum gewandeld, fijne sfeer ginder.
                                          geen idee of ik nog gezelschap vind om te gaan kijken, geen zin om alleen te gaan zien terwijl het einde van de examens worden gevierd.
                                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                                          X