Als ik bv vanavond / straks wil gaan kijken, iemand tips voor de leek. Heb hier eens gekeken op de site van de rally naar de planning, maar daar versta'k geen woord van
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belgium Ypres Westhoek Rally
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenJe koopt een map in Ieper, je kijkt waar en wanneer de volgende KP's zijn.
Je zoekt een mooi punt langs die KP en zorgt dat je klaar staat voor de eerste passeren, dit zijn meestal de mooiste passages.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenInderdaad, 2e run vond ik ook het vlotst. Eerste keer wel grappig met je koffer open :p.
3e run heb ik filmpje van, maar vind het eerlijk gezegd niet spectaculair...
Bochtjes staan dit jaar inderdaad wel heel kort op elkaar
Comment
-
Ik vind die site eigenlijk echt niet goed. Er zou een snelle link naar de kp's moeten staan op de main page en niet onder 'Media' -> 'Timing'...
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenOp de plaats in nieuwkerke? Daar was de 3e keer de cardan al afgebroken en was ik gewoon naar de service aant rijden
Ik ga het eens uploaden nu mocht je geinteresseerd zijn.
Heb 't fototoestel ook aan m'n vader mee gegeven voor straks want die is juist vertrokken richting KP Mesen waar hij in't midden van parcours op post moet staan. Heb hem gezegd ne goeie foto te nemen van nummerken 40
Dit jaar trouwens geen plakaat meer voor in de auto te leggen, maar nen vette sticker van "All areas" op de 5 mogen klevenLast edited by B3noît; 19/06/2009, 17:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenDan moet'k eerst naar de markt in Ieper? Als ik hier tegen 6u vertrek, dan ben'k ginder rond 7u, ben'k dan nog op tijd na het kopen van een map om vanavond nog iets te zien?
Dan vrees ik dat je de eerste gaat missen. Daarna is er regroup en pas een volgende kp om 21u56
Ik stel voor dat je dan gewoon in Ieper blijft tot 21u08 want daar rijden ze dan over de markt in Ieper en vertrekken de eerste om 21u30. Dan kun je in die tijd reeds je plaatse vastleggen om te gaan kijken
Kp Mesen-Sauvegarde 2 om 21u56 lijkt me dan wel te halen als je vertrekt rond 21u15-20 en dan ter plaatse zijt op de verkozen plaats.
Als je dan de toppers gezien hebt, kun je dan kp hollebeke overlaten (want die haal je toch nooit op tijd) en naar Lille 2 vertrekken.
2 kp's zul je dan kunnen zien dus
Stevy gisteren avond tijdens 3e rit na problemen met cardan:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenMja, kp Lille begint om 19u22 en is nog een eind rijden van ieper natuurlijk...
Dan vrees ik dat je de eerste gaat missen. Daarna is er regroup en pas een volgende kp om 21u56
Ik stel voor dat je dan gewoon in Ieper blijft tot 21u08 want daar rijden ze dan over de markt in Ieper en vertrekken de eerste om 21u30. Dan kun je in die tijd reeds je plaatse vastleggen om te gaan kijken
Kp Mesen-Sauvegarde 2 om 21u56 lijkt me dan wel te halen als je vertrekt rond 21u15-20 en dan ter plaatse zijt op de verkozen plaats.
Als je dan de toppers gezien hebt, kun je dan kp hollebeke overlaten (want die haal je toch nooit op tijd) en naar Lille 2 vertrekken.
2 kp's zul je dan kunnen zien dus
Stevy gisteren avond tijdens 3e rit na problemen met cardan:
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Net bericht gehad van mijn pa;
Duval tegen een paal gereden in de eerste bochten van de eerste KP
En dan zeggen dat hij gisteren de 2e tijd reed op de shakedown
Comment
-
Blijkbaar moet Debackere ook een sortie gemaakt hebben op KP Mesen.
Kapotte neus & zwarte rook. Moet Bruyneel laten voorbijgaan...
Comment
-
Zo meteen (19.15u-20.10u) op Eurosport!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenNet bericht gehad van mijn pa;
Duval tegen een paal gereden in de eerste bochten van de eerste KP
En dan zeggen dat hij gisteren de 2e tijd reed op de shakedown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk hoor van iemand dat ie al opgegeven heeft? Damn, hij doet het weer
Heb van mijn pa op mesen & maat op hollebeke vernomen dat stevy ook niet gezien werd?
En idd vouilloz zou op ongeveer zelfde plaats als debackere eraf gegaan zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenEn idd vouilloz zou op ongeveer zelfde plaats als debackere eraf gegaan zijn...
Neusje is weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVouilloz ook op KP3 meer dan een minuut verloren
Neusje is weg
Comment
-
Bengue met de opel corsa ook out met kapotte motor...
Wel jammer want vind het een prachtige uitgebouwde kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenBlijkbaar moet Debackere ook een sortie gemaakt hebben op KP Mesen.
Kapotte neus & zwarte rook. Moet Bruyneel laten voorbijgaan...Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenVouilloz ook eraf maar kan momenteel nog verder
Ben natuurlijk wel enorm teleurgestelt want keek er echt naar uit en had er een goed gevoel bij maarja...
Comment
Comment