Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik bv vanavond / straks wil gaan kijken, iemand tips voor de leek. Heb hier eens gekeken op de site van de rally naar de planning, maar daar versta'k geen woord van
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Je koopt een map in Ieper, je kijkt waar en wanneer de volgende KP's zijn.
      Je zoekt een mooi punt langs die KP en zorgt dat je klaar staat voor de eerste passeren, dit zijn meestal de mooiste passages.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Je koopt een map in Ieper, je kijkt waar en wanneer de volgende KP's zijn.
        Je zoekt een mooi punt langs die KP en zorgt dat je klaar staat voor de eerste passeren, dit zijn meestal de mooiste passages.
        Dan moet'k eerst naar de markt in Ieper? Als ik hier tegen 6u vertrek, dan ben'k ginder rond 7u, ben'k dan nog op tijd na het kopen van een map om vanavond nog iets te zien?
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          Inderdaad, 2e run vond ik ook het vlotst. Eerste keer wel grappig met je koffer open :p.
          3e run heb ik filmpje van, maar vind het eerlijk gezegd niet spectaculair...

Bochtjes staan dit jaar inderdaad wel heel kort op elkaar
          Op de plaats in nieuwkerke? Daar was de 3e keer de cardan al afgebroken en was ik gewoon naar de service aant rijden

Comment

• Ik vind die site eigenlijk echt niet goed. Er zou een snelle link naar de kp's moeten staan op de main page en niet onder 'Media' -> 'Timing'...

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
            Op de plaats in nieuwkerke? Daar was de 3e keer de cardan al afgebroken en was ik gewoon naar de service aant rijden
            Jup, Eerste keer was met koffer open, daarna een 'normal' run en dan vrij op't gemak de 3e keer heb ik gefilmd...
            Ik ga het eens uploaden nu mocht je geinteresseerd zijn.
            Heb 't fototoestel ook aan m'n vader mee gegeven voor straks want die is juist vertrokken richting KP Mesen waar hij in't midden van parcours op post moet staan. Heb hem gezegd ne goeie foto te nemen van nummerken 40

Dit jaar trouwens geen plakaat meer voor in de auto te leggen, maar nen vette sticker van "All areas" op de 5 mogen kleven
            Last edited by B3noît; 19/06/2009, 17:17.
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
              Dan moet'k eerst naar de markt in Ieper? Als ik hier tegen 6u vertrek, dan ben'k ginder rond 7u, ben'k dan nog op tijd na het kopen van een map om vanavond nog iets te zien?
              Mja, kp Lille begint om 19u22 en is nog een eind rijden van ieper natuurlijk...
              Dan vrees ik dat je de eerste gaat missen. Daarna is er regroup en pas een volgende kp om 21u56

Ik stel voor dat je dan gewoon in Ieper blijft tot 21u08 want daar rijden ze dan over de markt in Ieper en vertrekken de eerste om 21u30. Dan kun je in die tijd reeds je plaatse vastleggen om te gaan kijken

Kp Mesen-Sauvegarde 2 om 21u56 lijkt me dan wel te halen als je vertrekt rond 21u15-20 en dan ter plaatse zijt op de verkozen plaats.

Als je dan de toppers gezien hebt, kun je dan kp hollebeke overlaten (want die haal je toch nooit op tijd) en naar Lille 2 vertrekken.

2 kp's zul je dan kunnen zien dus

Stevy gisteren avond tijdens 3e rit na problemen met cardan:
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3

Comment

Mja, kp Lille begint om 19u22 en is nog een eind rijden van ieper natuurlijk...
                Dan vrees ik dat je de eerste gaat missen. Daarna is er regroup en pas een volgende kp om 21u56

Ik stel voor dat je dan gewoon in Ieper blijft tot 21u08 want daar rijden ze dan over de markt in Ieper en vertrekken de eerste om 21u30. Dan kun je in die tijd reeds je plaatse vastleggen om te gaan kijken

Kp Mesen-Sauvegarde 2 om 21u56 lijkt me dan wel te halen als je vertrekt rond 21u15-20 en dan ter plaatse zijt op de verkozen plaats.

Als je dan de toppers gezien hebt, kun je dan kp hollebeke overlaten (want die haal je toch nooit op tijd) en naar Lille 2 vertrekken.

2 kp's zul je dan kunnen zien dus

Stevy gisteren avond tijdens 3e rit na problemen met cardan:
                Da's ideaal, 'k gaan er toch ene gaan drinken met ne kameraad
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

Comment

• kga vanavond ook nog gaan. en morgn ook heel de dag!

Comment

• Net bericht gehad van mijn pa;

Duval tegen een paal gereden in de eerste bochten van de eerste KP
                    En dan zeggen dat hij gisteren de 2e tijd reed op de shakedown
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3

Comment

• Blijkbaar moet Debackere ook een sortie gemaakt hebben op KP Mesen.
                      Kapotte neus & zwarte rook. Moet Bruyneel laten voorbijgaan...
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3

Comment

• Vouilloz ook eraf maar kan momenteel nog verder

Comment

• Zo meteen (19.15u-20.10u) op Eurosport!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Net bericht gehad van mijn pa;

Duval tegen een paal gereden in de eerste bochten van de eerste KP
                            En dan zeggen dat hij gisteren de 2e tijd reed op de shakedown
                            Ik hoor van iemand dat ie al opgegeven heeft? Damn, hij doet het weer
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• hoe laat beginen ze morgen eindelijk terug ?

Comment

• Wie gaat er morgen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Ik hoor van iemand dat ie al opgegeven heeft? Damn, hij doet het weer
                                  Echt jammer.

Heb van mijn pa op mesen & maat op hollebeke vernomen dat stevy ook niet gezien werd?
                                  En idd vouilloz zou op ongeveer zelfde plaats als debackere eraf gegaan zijn...
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3

Comment

En idd vouilloz zou op ongeveer zelfde plaats als debackere eraf gegaan zijn...
                                    Vouilloz ook op KP3 meer dan een minuut verloren
                                    Neusje is weg
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Vouilloz ook op KP3 meer dan een minuut verloren
                                      Neusje is weg
                                      Maar er lijkt iets mis met de timing
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Bengue met de opel corsa ook out met kapotte motor...
                                        Wel jammer want vind het een prachtige uitgebouwde kar
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3

Comment

Blijkbaar moet Debackere ook een sortie gemaakt hebben op KP Mesen.
                                          Kapotte neus & zwarte rook. Moet Bruyneel laten voorbijgaan...
                                          Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                                          Vouilloz ook eraf maar kan momenteel nog verder
                                          Voeg mij der ook maar bij. Op dezelfde plaats als Debackere en Vouilloz eraf gegaan, zaten vast in gracht en konden er niet uitgetrokken worden door toeschouwers dus moeten opgeven. Niet veel schade maar start morgen niet want kan toch geen punten pakken voor tkampioenschap in superrally en kga m'n budget wat sparen voor ietske anders

Ben natuurlijk wel enorm teleurgestelt want keek er echt naar uit en had er een goed gevoel bij maarja...

Comment

Working...
                                          X