Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondertussen ook Neuville al gecrasht (jammer want voerde een bescheiden prachtnummer op imho) en ook Casier verloor tijd (kon nochtans goed mee met Basso)
Voeg mij der ook maar bij. Op dezelfde plaats als Debackere en Vouilloz eraf gegaan, zaten vast in gracht en konden er niet uitgetrokken worden door toeschouwers dus moeten opgeven. Niet veel schade maar start morgen niet want kan toch geen punten pakken voor tkampioenschap in superrally en kga m'n budget wat sparen voor ietske anders
Ben natuurlijk wel enorm teleurgestelt want keek er echt naar uit en had er een goed gevoel bij maarja...
Jammerlijke zaak, maar niet veel aan te doen. Ik vreesde al voor zoiets...
Volgende keer beter en geniet nu maar eens zelf van de rally (ook al deed je dat nu ook wel kan ik aannemen :p)
Net thuis van de eerste dag, en wat het meeste opviel, veel uitvallers en problemen!
Snijers met motorproblemen, de dingen die hier zijn gezegd, dan nog ergens een steen op de weg in kp hollebeke waardoor er nog een hoop miserie gehad hebben.
Ondertussen heb ik wel gehoord dat debackere morgen weer start omdat ze punten kan pakken nu bruyneel er ook uit ligt.
Natuurlijk ook mooie dingen gezien, eerst aan het kapelletje in voormezele, dan in op de baan tussen mesen en wulvergem en dan de kp lille nog.
Morgen nog een spannende dag tussen Loix, meeke en kopecki wss
Gisteren 1e leuk dagje achter de rug , op de 1e kp gestaan en net Duval de wei niet zien inrijden , wel in de haakse rechtse bocht erna Solowow al uit de gracht mogen helpen.
Heen en weer gependeld tussen Mesen en Lille en zo op 't gemak 4 kp's gedaan.
Om 11u zijn we terug weg richting Ieper.
Wel jammer van de vele uitvallers , maar da's éénmaal ieper zeker.
Damn nu live op eurosport 2 de rally volgen is echt de max.
Al de binnenbaantjes die je soms eens neemt worden nu getoond vanuit Vd Heuvel zijn Mitsu. Je ziet hem dan de markt op rijden en hoort ondertussen de helikopter haast boven je hoofd vliegen
Hoh ik geef ze gelijk hoor. Het is veel te druk op de baantjes dit weekend, en er rijden er enkele tussen die denken dat ze een nog te ontdekken talent zijn.
Alleen is 't vrij belachelijk om in zone 30 te gaan flitsen.
Hoh ik geef ze gelijk hoor. Het is veel te druk op de baantjes dit weekend, en er rijden er enkele tussen die denken dat ze een nog te ontdekken talent zijn.
Alleen is 't vrij belachelijk om in zone 30 te gaan flitsen.
Comment