Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgium Ypres Westhoek Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ondertussen ook Neuville al gecrasht (jammer want voerde een bescheiden prachtnummer op imho) en ook Casier verloor tijd (kon nochtans goed mee met Basso)

Nachtproefje live op Eurosport nu
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
      Voeg mij der ook maar bij. Op dezelfde plaats als Debackere en Vouilloz eraf gegaan, zaten vast in gracht en konden er niet uitgetrokken worden door toeschouwers dus moeten opgeven. Niet veel schade maar start morgen niet want kan toch geen punten pakken voor tkampioenschap in superrally en kga m'n budget wat sparen voor ietske anders

Ben natuurlijk wel enorm teleurgestelt want keek er echt naar uit en had er een goed gevoel bij maarja...
      Jammerlijke zaak, maar niet veel aan te doen. Ik vreesde al voor zoiets...
      Volgende keer beter en geniet nu maar eens zelf van de rally (ook al deed je dat nu ook wel kan ik aannemen :p)
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Spijtig voor u Steve!!! Iedereen noemt Boon de snelste... Terwijl ik hem heel traag vindt in de bochten ! (kp Mesen aan een kapelleke)

Comment

• Net thuis van de eerste dag, en wat het meeste opviel, veel uitvallers en problemen!

Snijers met motorproblemen, de dingen die hier zijn gezegd, dan nog ergens een steen op de weg in kp hollebeke waardoor er nog een hoop miserie gehad hebben.

Ondertussen heb ik wel gehoord dat debackere morgen weer start omdat ze punten kan pakken nu bruyneel er ook uit ligt.

Natuurlijk ook mooie dingen gezien, eerst aan het kapelletje in voormezele, dan in op de baan tussen mesen en wulvergem en dan de kp lille nog.

Morgen nog een spannende dag tussen Loix, meeke en kopecki wss
          1990 SAAB 900i 2.1-16

Comment

• Gisteren 1e leuk dagje achter de rug , op de 1e kp gestaan en net Duval de wei niet zien inrijden , wel in de haakse rechtse bocht erna Solowow al uit de gracht mogen helpen.
            Heen en weer gependeld tussen Mesen en Lille en zo op 't gemak 4 kp's gedaan.

Om 11u zijn we terug weg richting Ieper.

Wel jammer van de vele uitvallers , maar da's éénmaal ieper zeker.
            Last edited by ; 20/06/2009, 10:21.

Comment

• H4NNU gespot op de baan tussen de flitser en Ieper

Warneton en Ieper als ik me goed herinner.

Comment

• Ik heb wel zin om vanavond nog eens te passeren, is er dan nog iets te doen.

'k Vind nergens een schema van de dag.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Ik heb wel zin om vanavond nog eens te passeren, is er dan nog iets te doen.

'k Vind nergens een schema van de dag.
                  www.ypresrally.com --> media --> timing

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  H4NNU gespot op de baan tussen de flitser en Ieper

Warneton en Ieper als ik me goed herinner.
                  En de flitser staat thv?
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                    Thanks!

Weet je ook een goede plaats om te staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten

En de flitser staat thv?
                      Die zal nu wel al weg zijn
                      Stond voor een eenzaam huis ergens halverwege de N336 tussen ieper en Warneton als ik me goed herinner

Comment

• paar dagen geleden flitsten ze in de zone 30 te ieper, mijn pa wist te vertellen dat er 700pv's worden opgemaakt
                        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• T is al heel we week oppassen geblazen in het Ieperse. Er gaat geen dag voorbij zonder ze ergen tegen te komen met een flitswagen.

Sinds kort zijn zelfs alle Ieperse combi's uitgerust met een speedgun.

Comment

• Paar korte filmpjes van gisteren aan elkaar gemonteerd.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Turbomagazine

La sortie de Duval en vidéo

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Check die koe in 't eerste filmpje...

't Kan die ook weinig bommen

Comment

• Damn nu live op eurosport 2 de rally volgen is echt de max.

Al de binnenbaantjes die je soms eens neemt worden nu getoond vanuit Vd Heuvel zijn Mitsu. Je ziet hem dan de markt op rijden en hoort ondertussen de helikopter haast boven je hoofd vliegen
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    paar dagen geleden flitsten ze in de zone 30 te ieper, mijn pa wist te vertellen dat er 700pv's worden opgemaakt
                                    Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                    T is al heel we week oppassen geblazen in het Ieperse. Er gaat geen dag voorbij zonder ze ergen tegen te komen met een flitswagen.

Sinds kort zijn zelfs alle Ieperse combi's uitgerust met een speedgun.
                                    Das wel altijd toevallig dat onze blauwe vrienden tijdens "rallyweekends" opeens filmrollekes genoeg hebben he?!

Comment

• Hoh ik geef ze gelijk hoor. Het is veel te druk op de baantjes dit weekend, en er rijden er enkele tussen die denken dat ze een nog te ontdekken talent zijn.
                                      Alleen is 't vrij belachelijk om in zone 30 te gaan flitsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Hoh ik geef ze gelijk hoor. Het is veel te druk op de baantjes dit weekend, en er rijden er enkele tussen die denken dat ze een nog te ontdekken talent zijn.
                                        Alleen is 't vrij belachelijk om in zone 30 te gaan flitsen.
                                        Daar volg ik je volledig in.

Comment

Working...
                                        X