Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Amai, gamain, dat is nu eens ne schuiver op grootmoeders wijze ! "Aiai, te rap ! Lift-off ! ... Overstuur! ... Sh1t, gracht ... "
De les 'linksremmen' uit Finland vergeten ?
Volgende keer meer geluk. Die grachten in Ieper zien er me nooit niks gezelligs uit.
rem altijd links ze
Maar dat hielp hier totaal niet. Twas een links 10 over een kruispuntje met een wip in, die wip bleek groter dan gedacht op de verkenning en ik stuurde iets te vroeg in en dit was het resultaat... Jammer dat de achterste wielen in het gras kwamen, anders ging ik hem mss kunnen houden hebben, of allesinds uit de gracht gehouden hebben.
Tis spijtig dat het gebeurde maar vroeg of laat moest het er eens van komen en ben content dat den auto quasi niets heeft want op foto ziet het er lijk nog serieus spectaculair uit
Nu niet voor te zeveren, ging ze hier net ook uploaden. Had ze ook al gevonden
rem altijd links ze
Maar dat hielp hier totaal niet. Twas een links 10 over een kruispuntje met een wip in, die wip bleek groter dan gedacht op de verkenning en ik stuurde iets te vroeg in en dit was het resultaat... Jammer dat de achterste wielen in het gras kwamen, anders ging ik hem mss kunnen houden hebben, of allesinds uit de gracht gehouden hebben.
Tis spijtig dat het gebeurde maar vroeg of laat moest het er eens van komen en ben content dat den auto quasi niets heeft want op foto ziet het er lijk nog serieus spectaculair uit
Ik kwam net naar hier om mijn fout recht te zetten. Zag net je video en die oneffenheid haalt de wagen duidelijk uit balans. Foutje in de nota's ?
En je wagen staat vanachter precies ook goed hard.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Ik kwam net naar hier om mijn fout recht te zetten. Zag net je video en die oneffenheid haalt de wagen duidelijk uit balans. Foutje in de nota's ?
En je wagen staat vanachter precies ook goed hard.
Twas een rare situatie op de verkenning. Over dat kruispunt kon je max 10-20km/h rijden omdat je niet zag of er iemand van links of rechts kwam (tenzij je het laat afzetten, maar dat hebben we niet gedaan) Khad de bult dus wel in m'n nota's maar hij was groter dan voorzien..
Op de shakedown leek het een goeie afstelling, maar kheb het er met m'n co ook over gehad dat we wss ook iets te hard stonden. Dat zal ook wel meegespeelt hebben, niet dat we er anders zouden opgebleven zijn maar toch.
Tis trouwens daar ook dat debackere en vouilloz eraf zijn gegaan!
Twas een rare situatie op de verkenning. Over dat kruispunt kon je max 10-20km/h rijden omdat je niet zag of er iemand van links of rechts kwam (tenzij je het laat afzetten, maar dat hebben we niet gedaan) Khad de bult dus wel in m'n nota's maar hij was groter dan voorzien..
Op de shakedown leek het een goeie afstelling, maar kheb het er met m'n co ook over gehad dat we wss ook iets te hard stonden. Dat zal ook wel meegespeelt hebben, niet dat we er anders zouden opgebleven zijn maar toch.
Tis trouwens daar ook dat debackere en vouilloz eraf zijn gegaan!
Het voordeel van te verkennen met een Evo IX : de kleinste oneffenheid wordt keihard doorgegeven binnenin
Die bocht is echter inderdaad kloterig want het draait maar dan duur het een tijdje voor hij echt naar links gaat.
Heb nog niet zo vaak met afstellingen kunnen spelen (enkel in Finland eigenlijk) maar in principe begin ik eerst (te) zacht om vertrouwen aan te kweken en dan ga ik harder en harder zetten. 'k Ga er altijd van uit dat dat beetje precisie dat je verliest, je dat tiendubbel terugkrijgt aan vertrouwen.
Hoe stond je wagen in de Omloop ? Zelfde afstelling ?
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment